Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dieselprijs boven 1 Euro

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ej, via deze site, www.voordeligtanken.be kan je zien waar in jouw regio de diesel,... het goedkoopste is. Als de site er al tussen staat, sorrykes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
      dokwerkers zijn als ambtenaars, hun situatie is sterk vergelijkbaar en welke mensen kunnen staken waarvoor de regering buigt ?

de hele ambtenarij...

alle geluk was de witte mars dat succes, toch nog een teken dat we sociaal voelend zijn, wij belgen
      zijn boeren en truckers dan ambtenaren? in brussel schijten ze nog altijd op hun bureau als ze nen boer nog maar horen klagen van ver. wat denk je dan dat al was het maar de helft van de bevolking zou kunnen??

en met alle respect voor die meisjes en hun famile maar hoeveel mensen lopen te betogen voor al die gezinnen onder de armoedegrens?? sociaal voelend mijn reet.

Comment

• als je in belgie onder de armoedegrens zit, scheelt er iets aan je levensstijl
        (lees : zuip je alles kettingrokend op en heb je je voordien veel te zwaar in de schulden gestoken)
        uitzonderingen zijn er altijd

ik denk niet dat er veel landen zijn waar ze zo'n sociaal vangnet hebben, als je dat ontkent heb je volgens mij toch oogkleppen op

ik ben daar deels blij om, maar deels ook niet omdat er idd hoe langer hoe meer van wordt geprofiteerd...en iedereen een beetje, wie is er bvb nog geen dag thuisgebleven op ziekenkas wegens : geen zin ?
        en vele kleintjes maken 1 groot

Comment

als je in belgie onder de armoedegrens zit, scheelt er iets aan je levensstijl
          (lees : zuip je alles kettingrokend op en heb je je voordien veel te zwaar in de schulden gestoken)

ik denk niet dat er veel landen zijn waar ze zo'n sociaal vangnet hebben, als je dat ontkent heb je volgens mij toch oogkleppen op

ik ben daar deels blij om, maar deels ook niet omdat er idd hoe langer hoe meer van wordt geprofiteerd...en iedereen een beetje, wie is er bvb nog geen dag thuisgebleven op ziekenkas wegens : geen zin ?
          belgie is niet het enige land met zo'n sociaal vangnet maar tevens is het wel het enige land met zo'n belastingslast. er zijn dus manieren hoe het anders kan. op een manier heb ik dan nog liever the american way. wie gezond is en werkt heeft een fantastisch leven en zorgt zelf dat indien hem iets overkomt hij een vangnetje heeft hangen.

en de profiteurs moeten eruit ja.
          ik ben bijvoorbeeld nog nooit een dag thuisgebleven wegens geen zin. Tevens nog nooit een dag thuisgezeten wegens ziekte. krijg ik nu een bonus? een bon voor 15€ huisbrandolie misschien

Comment

• in amerika mag je leven in een caravan, als ze het hier zouden toestaan kon het leefloon ook naar beneden en zaten we al een pak beter

Comment

alles kettingrokend op
              Wil je gTA niet betrekken in deze discussie aub.

Comment

• ik sprak over mezelf

Comment

in amerika mag je leven in een caravan, als ze het hier zouden toestaan kon het leefloon ook naar beneden en zaten we al een pak beter
                  en als je hier al jaren een stacaravan hebt moet die tegen de vlakte voor allerhande overtredingen.

wie is er dan best? wij of zij die V8'en kopen al waren het dacia logans

Comment

• als je graag hard en veel (70 uur is heel gewoon) en tot je 75 ste werkt ben je in ucle sam beter af

werk je graag een 38-uren week en zegt een v8 je niet echt veel, ben je hier beter

Comment

als je in belgie onder de armoedegrens zit, scheelt er iets aan je levensstijl

Belgie is helemaal niet het zogenaamde paradijs met zijn prachtige sociale voorzieningen,het sociaal vangnet is één groot lachertje,enkel voldoende voor immigranten die nooit ne klop uitgestoken hebben en uit één of ander land komen dat nog marginaler is dan Belgie(raar maar dat bestaat) en aldus hier denken hun geluk te vinden,hetgeen hun veelal lukt door de OCMW's op te lichten en te parasiteren op de rug van de stempelkas en de gezondheidszorg.

Voor de gewone werkende brave Belg(lees Vlaming!) zijn de sociale voorzieningen een regelrechte ramp, nergens in Europa is het stempelgeld lager dan in Belgie, nergens in Europa is de invaliditeitsuitkering lager dan in Belgie, nergens in Europa is het verschil tussen het laatst verdiende loon en het pensioen groter dan in Belgie.
                      Je kunt maar beter hopen dat het bedrijf waar je werkt niet failliet gaat of dat je nooit een verkeersongeval of arbeidsongeval hebt want in armoede kom je gegarandeerd terecht, dan pas zul je weten hoe 'goed' het in Belgie wel vertoeven is.
                      Maar als het op belastingen betalen aankomt staat Belgie wel aan de top,we krijgen er enkel zeer weinig voor in de plaats, maarja, de toelagen voor het koningshuis is onlangs een beetje geindexeerd(meer dan vele Belgen hun jaarloon!), en de Walen moeten ook leven uiteraard,dankzij een jaarlijkse miljardenstroom vanuit Vlaanderen.
                      Aan profiteurs is er alleszins geen gebrek in Belgie en dit zal dan ook binnen afzienbare tijd de ondergang betekenen van dit bekrompen pietluttige landje, wij zouden er allen zeker wel bij varen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum
                        Maar als het op belastingen betalen aankomt staat Belgie wel aan de top,we krijgen er enkel zeer weinig voor in de plaats, maarja, de toelagen voor het koningshuis is onlangs een beetje geindexeerd(meer dan vele Belgen hun jaarloon!), en de Walen moeten ook leven uiteraard,dankzij een jaarlijkse miljardenstroom vanuit Vlaanderen.
                        Aan profiteurs is er alleszins geen gebrek in Belgie en dit zal dan ook binnen afzienbare tijd de ondergang betekenen van dit bekrompen pietluttige landje, wij zouden er allen zeker wel bij varen...
                        volledig mee eens

Comment

• Een vraagje: mag de petroleumsector 65 cent meer vragen als de regering de lening niet terugbetaalt morgen?
                          A Twist of the Wrist

Comment

• Ik hoop van niet

btw Magnum, als ze zo in elk land zouden denken, zouden er 10000 staatjes zijn. In elk welvarend land is er wel een regio die hulpbehoevend is.

Als Vlaanderen eventueel onafhankelijk zou zijn, begint het opnieuw, maar dan met Limburg en eventueel West-Vlaanderen. Zo kun je door blijven gaan.

Dat van de belastingen is wel waar, maar dat heeft meer te maken met onze geschiedenis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                              Ik hoop van niet
                              Ik hoop van wel, en morgen de diesel 1€65 cent.

Zou het land wel eens wakkerschudden, en er ons op wijzen hoe slecht het beleid is.

Maar ik zie nu dat de opdracht is gegeven om de 100 miljoen terug te storten.
                              A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                                btw Magnum, als ze zo in elk land zouden denken, zouden er 10000 staatjes zijn. In elk welvarend land is er wel een regio die hulpbehoevend is.

Als Vlaanderen eventueel onafhankelijk zou zijn, begint het opnieuw, maar dan met Limburg en eventueel West-Vlaanderen. Zo kun je door blijven gaan.
                                Eindelijk eens een intelligent antwoord in deze post.
                                100% met je akkoord driver_to_be.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050
                                  Eindelijk eens een intelligent antwoord in deze post.
                                  100% met je akkoord driver_to_be.

Ja ik vind ook dat we die limburgers beter kunnen afstoten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                                    Ja ik vind ook dat we die limburgers beter kunnen afstoten
                                    'k Zou veel liever met Antwerpen beginnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050
                                      'k Zou veel liever met Antwerpen beginnen
                                      Dan gaat Limburg haar bevoorrading wel verliezen, alles komt binnen langs de haven van Antwerpen.

Comment

• mss schakelen de limburgers dan wel over op rotterdam

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
                                          Dan gaat Limburg haar bevoorrading wel verliezen, alles komt binnen langs de haven van Antwerpen.
                                          Dan schakelen ze over naar de Nederlandse havens, ze hebben daar toch veel contacten en er woont al een uitgebreide gemeenschap Nederlanders in Limburg

Edit: merci hé, bobo

Comment

Working...
                                          X