Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De consument belazeren met een processie van Echternach.
Vorige week, diesel duurder (+ 2 cent). Deze week, diesel goedkoper(-1 cent), velen in de wolken. Maar sinds vorige week blijft ie wel een centje duurder staan...
grtz
Idd er zijn maar weinig mensen die de evolutie van de prijzen zo volgen zoals hier gebeurd op een autoforum.
LPG komt zeker en vast bij mij. Heb enkele mooie prijzen van installateurs gekregen.
Ik ben SUPERCONTENT dat ik sinds deze week bij de LPG-rijders behoor, rijd naar mijn gevoel even vlot als op benzine en op een goe jaarke is de installatie terugverdiend.
Op deze moment kost 100 km rijden mij 4,18 euro ofte 168Bef!!!!!
Laat iedereen maar dieselen of benzine rijden, de weinige(gelukkig maar) LPG-rijders hebben overschot van gelijk!
De oliesector is onverbiddelijk: minister van Consumentenzaken Freya Van den Bossche (sp.a) moet haar stookoliefactuur van 100 miljoen euro onverwijld terugbetalen, of zware interesten dreigen. De minister doet niets en wacht af, zo schrijft De Standaard woensdag.
Binnen twee weken moet de federale regering 100 miljoen euro terugstorten aan 16 petroleumbedrijven. De 100 miljoen euro diende als kortlopende lening om de korting op stookolie die de regering de consument beloofd had, te prefinancieren. "Wij hebben van de regering nog geen enkele uitnodiging gehad om over de olielening te praten. We verwachten ons geld op 31 maart terug", zegt Gaetan Van de Werve, secretaris-generaal van de Petroleumfederatie. "Er is een overeenkomst getekend tussen de bedrijven en de regering en die is heel duidelijk: het geld moet worden terugbetaald." (Bron: Belga)
Als het woord "onverwijld" dezelfde definitie heeft als in het BHV-dossier, dan zal de petroleumsector nog lang op hun geld mogen wachten.
De oliesector is onverbiddelijk: minister van Consumentenzaken Freya Van den Bossche (sp.a) moet haar stookoliefactuur van 100 miljoen euro onverwijld terugbetalen, of zware interesten dreigen. De minister doet niets en wacht af, zo schrijft De Standaard woensdag.
Binnen twee weken moet de federale regering 100 miljoen euro terugstorten aan 16 petroleumbedrijven. De 100 miljoen euro diende als kortlopende lening om de korting op stookolie die de regering de consument beloofd had, te prefinancieren. "Wij hebben van de regering nog geen enkele uitnodiging gehad om over de olielening te praten. We verwachten ons geld op 31 maart terug", zegt Gaetan Van de Werve, secretaris-generaal van de Petroleumfederatie. "Er is een overeenkomst getekend tussen de bedrijven en de regering en die is heel duidelijk: het geld moet worden terugbetaald." (Bron: Belga)
Als het woord "onverwijld" dezelfde definitie heeft als in het BHV-dossier, dan zal de petroleumsector nog lang op hun geld mogen wachten.
ja, den diesel is in prijs gedaald en de naft is gestegen midden deze week.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Tis enkel Esso Express e. Al de rest is ook duurder. Ik heb gewoon chans dak op de baan ben en da ik alle vrijdagen aan da station voorbijmoet
De Total daar rechttegenover probeert toch te counteren want zijnen Diesel stond aan 1.029€. Hier thuis waar er geen Esso Express is, staat em toch rond de 1.089 denkik. En dan nog komt er amper iemand tanken Tis een dwaas zicht, aan de Esso Express zijn de 4 pompen constant bezet en staan er altijd 3-4 auto's te wachten ... Om het even welk moment van de dag. Als je de straat oversteekt dan kan je bij Total ineens aan meer dan 4 pompen tegelijk tanken
Vanaf vrijdag wordt gasolie verwarming duurder. Voor gasolie verwarming vanaf 2.000 liter betaalt men dan 0,5771 euro per liter. Voor minder dan 2.000 liter en aan de pomp wordt de prijs respectievelijk 0,5991 en 0,6830 euro per liter.
Voor gasolie verwarming extra vanaf 2.000 liter betaalt men vanaf vrijdag 0,5930 euro per liter. Voor minder dan 2.000 liter en aan de pomp telt men respectievelijk 0,6150 en 0,6990 euro per liter neer. De stijging is een gevolg van de toepassing van de programma-overeenkomst betreffende verkoopprijzen van de aardolieproducten.
Kwas nog eens bij onze zuiderburen se vandaag Total 0.929
Ik zat vandaag ook nog bij de zuiderburen, maar dan wel een heel pak zuidelijker en daar stond de diesel 0,64 geprijst de de benzine 95 stond er 0,73 eurokes!
Heel wat anders dan hier in de apenland met extreem geldhongerige regering!
Comment