Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dieselprijs boven 1 Euro

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
    ik ben begonnen aan 16 bef...
    welke crisis bedoel je ?
    zo hoog? ik herinner me de eerste tankbeurten met m'n kever nog, 20 bef voor een liter benzine.
    diesel was toen iets van een 14 bef, en dieselblokjes waren gebouwd op zuinigheid en levensduur, vooral niet op prestatie.

Comment

• Vandaag getankt bij Q8 aan de Antwerpse Steenweg in Lokeren aan 0,936 €/liter diesel. Voor 38 € had ik terug een vol bakske naft.

Btw, de vorige keer was ik bij Total gaan tanken. Die Total Excellium Diesel moet zogezegd "zuiniger" zijn. Wel, volgens m'n boordcomputer had ik een gemiddeld verbruik van 6,7l/100 km. Da's toch 0,5l/100 km meer dan wat ik normaal heb bij dezelfde rijstijl/rijweg...
      BMW F30 316d Sportline - '13
      BMW Z3 1.8 -- '97
      --------------------------------------------------------------
      2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
      2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
        gezien het lage aantal geslaagde startbeurten van jouw auto, moet je ook maar om de 2 maanden gaan tanken.
        I wish

Comment

• Vandaag gaan tanken bij Esso Express in Bouge. Kdacht da de prijzen gedaald waren :s ... 10 dagen gelede daar getankt aan 0.889 of zo en vandaag aan 0.909 en dat terwijl alle duren pompen gedaald zijn in die twee weken

Ksnap er niks van :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox
            Vandaag gaan tanken bij Esso Express in Bouge. Kdacht da de prijzen gedaald waren :s ... 10 dagen gelede daar getankt aan 0.889 of zo en vandaag aan 0.909 en dat terwijl alle duren pompen gedaald zijn in die twee weken

Ksnap er niks van :p
            Die dure pompen zakken denk ik omdat de officiele prijzen gezakt zijn, die goedkope verduren omdat ze hun korting die ze gaven niet langer meer geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox
              Kwas effe aant kijken op die link van test aankoop http://www.testaankoop.be/dossiers/f...l/default.aspx

De Esso Express waar ik ga tanken is 8% goedkoper. Die total in Roeselare zou 12% goedkoper zijn?? Total dan nog? Hoeveel staat die diesel daar dan mss? Iemand daar klant?
              Die site van Test Aankoop is volgens mij ni correct. Ok, tzijn prijzen van 28-11 maar ook nu is da ni juist.

Esso Express Bouge -> korting op diesel prijs = 7,77%
              Op 1,046 officiële dieselprijs zou da een korting van 0,0816€ betekenen oftewel 0,965 aan de pomp .... Heb vandaag getankt aan 0,909 en rond de 28ste november aan 0,898

Site klopt niet :s !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                dieselblokjes waren gebouwd op zuinigheid en levensduur, vooral niet op prestatie.
                like those

Comment

• Woensdag worden diesel en stookolie goedkoper. Diesel kost dan maximum 1,0380 euro/l (-0,0080). De prijsdaling is volgens de Federale Overheidsdienst Economie, K.M.O., Middenstand en Energie het gevolg van de dalende noteringen van de olieproducten op de internationale markten.

[bron: www.brandstofprijzen.be]

Comment

• Gisteren getankt aan 0.975 (Power Rekkem)

Comment

• Ik ben al meer dan een maand aan het tanken aan 0.883 en vandaag aan 0.873€

Place to be J.t in Wommelgem

Comment

• Jullie zullen 't ondertussen wel weten, maar rond Gent tank je het goedkoopst aan de Brusselsesteenweg te Ledeberg (Esso, maar ook de andere merken, hoewel in iets mindere mate).

Wat mij wel opvalt is dat die supergoedkope pompen opvallend veel minder korting geven op super98

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo
                          Wat mij wel opvalt is dat die supergoedkope pompen opvallend veel minder korting geven op super98
                          Ze zullen denken, die rijke stinkerds met hun Porsches, die gaan we eens goed afzetten.

Grapke hé.
                          A Twist of the Wrist

Comment

• Ik stel mij de vraag of er geen kwaliteitsvermindering is v/d diesel wanneer je bij een onbekende-naam-pompstation goedkoop tankt of dat je bij pakweg ESSO-FINA-e.d. (duurder) tankt.
                            AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• En we lappen er terug een stuk bij :

Stookolie en diesel duurder vanaf donderdag
                              (Belga) Vanaf donderdag worden stookolie en diesel duurder. Diesel kost dan maximum 1.0770 euro/l (+0.0390). Stookolie vanaf 2000l kost 0.5687 euro/l (+0.0402), minder dan 2000l kost 0.5908 euro/l (+0.0402) en aan de pomp 0.6750 euro/l (+0.0410).

Stookolie extra vanaf 2000l eur/l kost 0.5816 euro/l (+0.0386), minder dan 2000l 0.6036 euro/l (+0.0386) en aan de pomp 0.6870 euro/l (+0.0380). (DWM)
                              BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2
                                En we lappen er terug een stuk bij :

Stookolie en diesel duurder vanaf donderdag
                                (Belga) Vanaf donderdag worden stookolie en diesel duurder. Diesel kost dan maximum 1.0770 euro/l (+0.0390). Stookolie vanaf 2000l kost 0.5687 euro/l (+0.0402), minder dan 2000l kost 0.5908 euro/l (+0.0402) en aan de pomp 0.6750 euro/l (+0.0410).

Stookolie extra vanaf 2000l eur/l kost 0.5816 euro/l (+0.0386), minder dan 2000l 0.6036 euro/l (+0.0386) en aan de pomp 0.6870 euro/l (+0.0380). (DWM)
                                Lap, en ik maar denlen dat de dalende trend zich zou verderzetten.

Comment

• Volgens mij is zelf een tank zetten in je garage de enige echte oplossing om de prijs iets of wat te drukken hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                                    Hiernet even op de prijs gelet bij Esso : 0.867 EUR / l voor de diesel.
                                    toevallig op die baan naar leuven? Leuvensesteenweg ofzoiets denk ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
                                      toevallig op die baan naar leuven? Leuvensesteenweg ofzoiets denk ik...
                                      Goh, dat is een post van bijna 2 maand geleden, ik weet niet meer waara dat was, hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                                        Goh, dat is een post van bijna 2 maand geleden, ik weet niet meer waara dat was, hoor
                                        lol, blijkbaar! Had het nog niet eens opgemerkt . Je ziet hoeveel keer ik dit topic check...

Comment

• Gisteren gelukkig gaan tanken tegen 0.901€/l aan de Q8
                                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                                          X