Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dieselprijs boven 1 Euro

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Olé, dan gaan de "express" stations massaal onder de 0.9 dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Ik zal de vraag anders stellen: Wanneer wordt diesel even duur als benzine?
      Moeilijk te zeggen, aangezien dit van de politiek zal afhangen. Dat dit ooit zal gebeuren, daar kun je wel zeker van zijn. De EC is namelijk een wetsvoorstel aan het prepareren om de taxatie van voertuigen binnen de EU te harmoniseren. Hieronder valt het opsplitsen van de taxatie van voertuigen voor privé en commercieel gebruik. Voor België zal het er op neerkomen dat de accijnzen van benzine en diesel gelijkgetrokken worden. Maar eerst moet het voorstel klaar zijn en dan moet het nog goedgekeurd worden en daarna in nationale wetten omgezet worden. 't Zal dus wel nog even duren. Er een datum op plakken is niet mogelijk.
      The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
        verhofstad ligt er hopelijk binnen een paar maand met zijn smerige kl*ten af dus diene dwaas heeft daarna nog weinig in de pap te brokken over de dieselprijs

Laat de diesel maar zoals het nu is, das ok zo
        Zolang die groen apen maar niet in de regering komen, want dan zouden d'r eenen helen hoop taksen en belastingen en ik weet ik wat allemaal bijkomen!!!!!!!!

(vreemd dat ik deze keer geen mail heb gekregen van brandstofprijzen.be over de prijsdaling)
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
          Olé, dan gaan de "express" stations massaal onder de 0.9 dan
          Die zitten er al een tijdje onder. Dit weekend nog gezien in Waregem en Deinze. Ook in Ternat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
            Die zitten er al een tijdje onder. Dit weekend nog gezien in Waregem en Deinze. Ook in Ternat.

Hoeveel staat de rooie mazout? ook op het laagste in maanden?
            A Twist of the Wrist

Comment

Ik heb em gisteren en de voorbije dagen ook al aan 0.89 gezien, maar de meesten zitten er toch net boven hoor. Ik specifieerde toch "massaal"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
                Hoeveel staat de rooie mazout? ook op het laagste in maanden?
                't Zou best wel eens kunnen.
                Maar 'k weet het niet zeker. 'k Stook aardgas

Comment

Ik heb em gisteren en de voorbije dagen ook al aan 0.89 gezien, maar de meesten zitten er toch net boven hoor. Ik specifieerde toch "massaal"
                  In waregem 0.87.
                  Raar, normaal was 't daar duur.

Comment

In waregem 0.87.
                    Heb ik ook al ondervonden waar ik soms kom. Een station was meestal 0.04€ duurder dan andere pompen van hetzelfde merk waar ik ook kom (ben vaak op de baan). Nu is dat station 0.02€ of meer goedkoper ...

Comment

Heb ik ook al ondervonden waar ik soms kom. Een station was meestal 0.04€ duurder dan andere pompen van hetzelfde merk waar ik ook kom (ben vaak op de baan). Nu is dat station 0.02€ of meer goedkoper ...
                      Als ze 't ook met de LPG doen ben ik een tevreden man. Spijtig dat de expressjes dat niet kunnen.

Binnekort allesinds de naftbak nog is volgooien. 't Is 't moment lijkt me.

Comment

't Zou best wel eens kunnen.
                        Maar 'k weet het niet zeker. 'k Stook aardgas

Eigenlijk met het thermisch rendement kan je een dieselmotor ook klasseren onder "stoken/verwarming" i.p.v. "vervoer"
                        A Twist of the Wrist

Comment

In waregem 0.87.
                          Net in Waregem (Shell Express) den bak volgegooid aan 0,841 euro/liter. Goedkoper moet het toch echt niet meer worden hoor, want anders draaien die handdoeken in 't Midden-Oosten de kraan nog wat meer toe. Bij de eerstvolgende winterprik betalen we de huidige "winst" dan dubbel en dik terug.
                          BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Amai, da heb ik de 2 laatste jaren niemeer kunnen tanken denkik

Comment

In waregem 0.87.

Idem hier in Sint-Niklaas.

Avia stationnetje kunnen volgooien aan 0,877 Euro per liter.

52,6 euro voor 60 liter! Dat was lang geleden zeg....

Comment

• Volgens brandstofprijzen.be staat diesel in St-Eloois-Vijve, nabij Waregem 0.83, veruit de goedkoopste op een stationetje in Wallonië na.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                                  Net in Waregem (Shell Express) den bak volgegooid aan 0,841 euro/liter. Goedkoper moet het toch echt niet meer worden hoor, want anders draaien die handdoeken in 't Midden-Oosten de kraan nog wat meer toe. Bij de eerstvolgende winterprik betalen we de huidige "winst" dan dubbel en dik terug.
                                  Gisteren was 'ie stabiel. Vandaag is 'ie al terug aan het zakken.

Comment

• Gisteren 2000 ltr mazout ingedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                      Gisteren 2000 ltr mazout ingedaan
                                      prijs?

Comment

• 0,473

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                          Gisteren 2000 ltr mazout ingedaan
                                          Ma zotteke, daar draait het motortje van de 126 toch helemaal niet lekker op?

Comment

Working...
                                          X