Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
verhofstad ligt er hopelijk binnen een paar maand met zijn smerige kl*ten af dus diene dwaas heeft daarna nog weinig in de pap te brokken over de dieselprijs
Laat de diesel maar zoals het nu is, das ok zo
Zolang die groen apen maar niet in de regering komen, want dan zouden d'r eenen helen hoop taksen en belastingen en ik weet ik wat allemaal bijkomen!!!!!!!!
(vreemd dat ik deze keer geen mail heb gekregen van brandstofprijzen.be over de prijsdaling)
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Heb ik ook al ondervonden waar ik soms kom. Een station was meestal 0.04€ duurder dan andere pompen van hetzelfde merk waar ik ook kom (ben vaak op de baan). Nu is dat station 0.02€ of meer goedkoper ...
Heb ik ook al ondervonden waar ik soms kom. Een station was meestal 0.04€ duurder dan andere pompen van hetzelfde merk waar ik ook kom (ben vaak op de baan). Nu is dat station 0.02€ of meer goedkoper ...
Als ze 't ook met de LPG doen ben ik een tevreden man. Spijtig dat de expressjes dat niet kunnen.
Binnekort allesinds de naftbak nog is volgooien. 't Is 't moment lijkt me.
Net in Waregem (Shell Express) den bak volgegooid aan 0,841 euro/liter. Goedkoper moet het toch echt niet meer worden hoor, want anders draaien die handdoeken in 't Midden-Oosten de kraan nog wat meer toe. Bij de eerstvolgende winterprik betalen we de huidige "winst" dan dubbel en dik terug.
Net in Waregem (Shell Express) den bak volgegooid aan 0,841 euro/liter. Goedkoper moet het toch echt niet meer worden hoor, want anders draaien die handdoeken in 't Midden-Oosten de kraan nog wat meer toe. Bij de eerstvolgende winterprik betalen we de huidige "winst" dan dubbel en dik terug.
Gisteren was 'ie stabiel. Vandaag is 'ie al terug aan het zakken.
Comment