Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dieselprijs boven 1 Euro
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusOpenbare aanbestedingen voorafgegaan door een architectuurwedstrijd voor 't ontwerp.
maar geeneen van die kerels komt aan z'n uitbestedingsprijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveldweinig deelnemers aan die wedstrijd blijkbaar, daar in A'pen.
Ik denk dat we meer geschikte mensen in a'pen zelf kunnen vinden.A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turboYep, daar komt een zatte brit, die kwakt daar 6 grote frieten en 26 kleine frietzakskes ondersteboven op een maquette, en hup we hebben een nieuw gerechtsgebouw. Die kerel had waarschijnlijk geen werk meer in het VK na zijn geflopte millenium dome.
Ik denk dat we meer geschikte mensen in a'pen zelf kunnen vinden.
Comment
-
OPEC zal 1,2 miljoen vaten minder produceren
vr 20/10/06 - De OPEC, de organisatie van olie-exporterende landen, heeft beslist om vanaf volgende maand 1,2 miljoen vaten olie per dag minder te produceren.
Vanaf 1 november zullen er nog 26,3 miljoen in plaats van 27,5 miljoen vaten worden opgepompt.
Met de productiebeperking wil de OPEC de prijs van de ruwe olie opnieuw de hoogte injagen.
Die prijs is sinds midden juli al 25 procent gedaald. Analisten verwachten dat de OPEC in de nabije toekomst nog meer productiebeperkingen zal opleggen.
Tegelijk heeft Didier Reynders beslist een zeker %age biodiesel aan onze gewone diesel toe te voegen. 'Ie was er zeker van dat de prijs niet zou stijgen, wél dus.
't Is dus weer gedaan met prijsjes onder de 1 euro/liter. 't Was leuk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusOPEC zal 1,2 miljoen vaten minder produceren
vr 20/10/06 - De OPEC, de organisatie van olie-exporterende landen, heeft beslist om vanaf volgende maand 1,2 miljoen vaten olie per dag minder te produceren.
Vanaf 1 november zullen er nog 26,3 miljoen in plaats van 27,5 miljoen vaten worden opgepompt.
Met de productiebeperking wil de OPEC de prijs van de ruwe olie opnieuw de hoogte injagen.
Die prijs is sinds midden juli al 25 procent gedaald. Analisten verwachten dat de OPEC in de nabije toekomst nog meer productiebeperkingen zal opleggen.
Tegelijk heeft Didier Reynders beslist een zeker %age biodiesel aan onze gewone diesel toe te voegen. 'Ie was er zeker van dat de prijs niet zou stijgen, wél dus.
't Is dus weer gedaan met prijsjes onder de 1 euro/liter. 't Was leuk.
Neen, dit snap ik niet. Wil een econoom mij eens komen uitleggen waarom de olie 'te goedkoop' aan het worden is en er daardoor een prijsverhoging nodig is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKaVerdienen de OPEC landen -en vooral sjeiks- niet genoeg meer om hun benzine voor het wagenpark te betalen?
Neen, dit snap ik niet. Wil een econoom mij eens komen uitleggen waarom de olie 'te goedkoop' aan het worden is en er daardoor een prijsverhoging nodig is?
Ik ben geen econoom & heb het ook liever wat goedkoper maar ik denk dat ze in 't midden oosten meer en meer de hete adem van de alternatieven in hun nek voelen. Deze week las ik nog op autoweek.nl dat één of ander merk zo goed als aan de productiemodellen kan beginnen voor de wagen met brandstofcel. Binnen een 10-tal jaar ist schering en inslag.
Volgens mij willen ze er nu alles uithalen, door 'doenbare prijsstijgingen' door te voeren. Zoals Caesar zei zijn té lage prijzen goed voor ons maar worden hun zakken niet gevuld. Té hoge prijzen doet ons té snel zoeken naar alternatieven. Dus nu effe 'on the edge'. Duur maar nog niet duur genoeg om te boycotten. 't Zijn smeerlapkes, die met hun keukenhanddoek rond hun hoofd.
Comment
-
Dat ze eens werk maken van alternatieve grondstoffen. Had ergens gehoord dat het toch mogelijk zou zijn om met onze gewassen iets te produceren dat onze auto's zou kunnen laten rijdenDan kunnen die domme sjeiks hun palmboom op kruipen (als alternatief of onze spreekwoordelijke boom
)
Vandaag gaan tanken in Esso Express nabij Namen. Ik snap echt die Esso Express politiek niet hoor. Nabij Andenne is er ook een Esso Express en die kostte altijd een goeie 0.05€/l meer of 2 oude belgische franken. Sinds de prijzen gedaald zijn en onlangs effe gestegen, blijkt dat station 0.05 goedkoper te zijn dan dat in Namen ... Ben er deze week gepasseerd en die stond 0.884 maar heb niet getankt omdat ik niks nodig had. Vandaag bij die andere 0.939 betaald ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKaVerdienen de OPEC landen -en vooral sjeiks- niet genoeg meer om hun benzine voor het wagenpark te betalen?
Al stijgt de vraag natuurlijk ook, door de grote tijgers die nu hun industriële revolutie hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVelAls het aanbod groter wordt, daalt de prijs. En die willen ze daar hoog genoeg gehouden.
Al stijgt de vraag natuurlijk ook, door de grote tijgers die nu hun industriële revolutie hebben
Comment
Comment