Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
nooit gehoord van handfree bellen ? ze zitten toch meestal in de files...
en lezen in een rijdende wagen ? ze zouden binnen het half uur kotsen, dan is de trein nog de beste oplossing (het openbaar vervoer is toch zo fijn ;-)) )
nooit gehoord van handfree bellen ? ze zitten toch meestal in de files...
en lezen in een rijdende wagen ? ze zouden binnen het half uur kotsen, dan is de trein nog de beste oplossing (het openbaar vervoer is toch zo fijn ;-)) )
Mijn baas zit vanachter zelfs te schrijven hoor. Die zijn dat gewoon. Als directiechauffeur pas je je Rijstijl ook aan hè.
Ben is benieuwd welke wagens diegenen die zo fel reageren op de wagens van de politiekers zouden kopen als ze genoeg budget zouden hebben. Ze mogen allemaal hun dikke auto hebben. Als je zoveel uren klopt en zoveel in de wagen zit, denk ik wel dat je recht hebt op een comfortabele wagen. Ben er echt niet jaloers op. Denk trouwens niet dat enkel in België de politiekers met dikke auto's rijden...
trouwens, die chauffeurs a 10-16 uur per dag, 200-300 dagen per jaar kosten VEEL meer dan het verschil tussen een skoda superb 1.6 diesel en een A8.
In de jaren 2004/2006 waren er hier in België een vijftigtal Generaals. Elke Generaal had 2 chauffeurs ter beschikking. Elke chauffeur werkte 14 dagen. Eén van hen hebben we hier nog in dienst gehad, tot dat het heel stom uit kwam dat hij een rijverbod had wegens veelvuldig overdreven snel rijden bij zijn vast werkgever...
Onze ministers rijden bewust met eerder bescheiden auto's omdat ze inderdaad teveel in het zicht komen. Maar ondertussen kost een prive chauffeur gemakkelijk 50.000€/jaar...
Mijn baas zit vanachter zelfs te schrijven hoor. Die zijn dat gewoon. Als directiechauffeur pas je je Rijstijl ook aan hè.
Als antwoord op de laatste 3 hierboven, klopt perfect. De klant werkt op de achterbank veel beter en rustiger dan dan dat hij op kantoor zou blijven. Het is feitelijk dubbele winst. En ze kunnen zich verplaatsen en hun werk kan onmiddellijk gedaan worden.
Eén van onze klanten heeft me dat meer dan eens verteld, bij jou werk ik in de wagen veel sneller en efficiënter. Logisch ook, als de mensen na een vergadering nog rapporten moeten beginnen schrijven op kantoor of thuis... Economisch gezien zijn wij ook helemaal niet duur hoor, zijn kostbare tijd zal altijd hoger liggen dan onze vraagprijs. (Tip)
Last edited by Metaxa; 12/07/2013, 18:15.
Reden: Geen 100 generaals wel vijftigtal maar wel 100+ chauffeurs
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Als antwoord op de laatste 3 hierboven, klopt perfect. De klant werkt op de achterbank veel beter en rustiger dan dan dat hij op kantoor zou blijven. Het is feitelijk dubbele winst. En ze kunnen zich verplaatsen en hun werk kan onmiddellijk gedaan worden.
Eén van onze klanten heeft me dat meer dan eens verteld, bij jou werk ik in de wagen veel sneller en efficiënter. Logisch ook, als de mensen na een vergadering nog rapporten moeten beginnen schrijven op kantoor of thuis... Economisch gezien zijn wij ook helemaal niet duur hoor, zijn kostbare tijd zal altijd hoger liggen dan onze vraagprijs. (Tip)
Ik denk dat het efficiënter werken een mentale oorzaak heeft. Je werkt in de auto en de rit zelf duurt x-aantal minuten met als gevolg dat je voor jezelf gaat vooropstellen dat je werk x, y en z gaat proberen af krijgen vooraleer de rit gedaan is.
Ik denk dat het efficiënter werken een mentale oorzaak heeft. Je werkt in de auto en de rit zelf duurt x-aantal minuten met als gevolg dat je voor jezelf gaat vooropstellen dat je werk x, y en z gaat proberen af krijgen vooraleer de rit gedaan is.
Mmmm, we spreken hier wel over langere trajecten (tot max 500km one way) waarbij een CEO (denk niet dat parlementairen zich veel in het buitenland begeven met hun chauffeur) veel verloren uren zou hebben indien zij zelf zouden (moeten) rijden. De tijd dat hij dan op de achterbank vertoeft kan zeer nuttig besteed worden door hem. Mijn toenmalige klant vond dit ook de ideale oplossing om te ontsnappen aan het défunctioneren van zijn functie op kantoor, alwaar hij steeds lastig gevallen werd door mensen en zaken die niet voor hem bestemd waren. Ik kan me dat levendig voorstellen dat je dan op het einde van de dag afvraagt, wat heb ik hier vandaag nu voor ondernemend werk geleverd? Met als gevolg dat hij 's avond thuis nog wat kan gaan werken want de volgende dag zijn er weer vergaderingen, bezoeken enz... Voor de parlementairen zal het er niet anders aan toegaan denk ik maar hun "verloren tijd" in de wagen zal eerder korter zijn maar wel frequenter.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Mmmm, we spreken hier wel over langere trajecten (tot max 500km one way) waarbij een CEO (denk niet dat parlementairen zich veel in het buitenland begeven met hun chauffeur) veel verloren uren zou hebben indien zij zelf zouden (moeten) rijden. De tijd dat hij dan op de achterbank vertoeft kan zeer nuttig besteed worden door hem. Mijn toenmalige klant vond dit ook de ideale oplossing om te ontsnappen aan het défunctioneren van zijn functie op kantoor, alwaar hij steeds lastig gevallen werd door mensen en zaken die niet voor hem bestemd waren. Ik kan me dat levendig voorstellen dat je dan op het einde van de dag afvraagt, wat heb ik hier vandaag nu voor ondernemend werk geleverd? Met als gevolg dat hij 's avond thuis nog wat kan gaan werken want de volgende dag zijn er weer vergaderingen, bezoeken enz... Voor de parlementairen zal het er niet anders aan toegaan denk ik maar hun "verloren tijd" in de wagen zal eerder korter zijn maar wel frequenter.
Wel, Griek, daar kan ik goed inkomen. Niets ambetanter op kantoor dan continu gestoord te worden door telefoons en futuliteiten. Na zo'n dag heb je het gevoel alsof je niets gedaan hebt.
In de jaren 2004/2006 waren er hier in België een honderdtal Generaals. Elke Generaal had 2 chauffeurs ter beschikking. Elke chauffeur werkte 14 dagen. Eén van hen hebben we hier nog in dienst gehad, tot dat het heel stom uit kwam dat hij een rijverbod had wegens veelvuldig overdreven snel rijden bij zijn vast werkgever...
Als antwoord op de laatste 3 hierboven, klopt perfect. De klant werkt op de achterbank veel beter en rustiger dan dan dat hij op kantoor zou blijven. Het is feitelijk dubbele winst. En ze kunnen zich verplaatsen en hun werk kan onmiddellijk gedaan worden.
Eén van onze klanten heeft me dat meer dan eens verteld, bij jou werk ik in de wagen veel sneller en efficiënter. Logisch ook, als de mensen na een vergadering nog rapporten moeten beginnen schrijven op kantoor of thuis... Economisch gezien zijn wij ook helemaal niet duur hoor, zijn kostbare tijd zal altijd hoger liggen dan onze vraagprijs. (Tip)
Waar/hoe kan je zo'n chauffeur worden?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Dat ze het maar uitgeven aan een maserati quattroporte. Dan hebben we tenminste een soundtrack op de wegen.
Dat zou er pas over zijn. Misschien iets voor strikske om zijn Italiaanse roots te bekrachtigen. Hiermee gaat ie zeker het hele forum over zich heen krijgen...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
en bouw dan verder je carrière uit door je in iets te specialiseren of te combineren.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
ik ben absoluut geen belgisist en zeker geen fan van Di Rupo,maar ik gun hem wel een dikke dienstwagen. Uiteindelijk is het ondanks zijn visie de mijne niet is wel een verstandige mens met een zeer grote werkijver en daarom kan ik hem wel respecteren voor wie hij is. Het ergste is de vloot die ter beschikking staat van ons koningshuis,want dat is een familie nietsnutten die eigenlijk totaal geen verdienste hebben
Als fervent aanhanger van de heer Di Rupo zie ik hem toch liever in een goedkoper voertuig rijden. De nieuwe Octavia Elegance 1.6 tdi biedt veel binnenruimte voor een bescheiden prijs.
Als fervent aanhanger van de heer Di Rupo zie ik hem toch liever in een goedkoper voertuig rijden. De nieuwe Octavia Elegance 1.6 tdi biedt veel binnenruimte voor een bescheiden prijs.
Ik zag zonet op royalty dat koning filip zijn bmw 750 Li heeft ingeruild voor een nieuwe s-klasse.
Iemand een idee wat de specs zijn? Waarschijnlijk weer een gepantserde zeker? Maar is dat dan sowieso een S500?
Comment