Na hoeveel km rodeer je best eerst alvorens te chippen ? of maakt dat weinig uit.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
chiptuning nieuwe wagen
Collapse
X
-
Er zijn genoeg topics geweest over inrijden of niet . Ik zou zeggen doe waar je u goed bij voelt. Iedereen denkt er anders over .
Voor mij hoeft inrijden tegenwoordig niet meer gewoon de wagen de tijd geven tot deze op temp. is.
Er zijn hier en daar wat uitzonderingen waar men wel dient in te rijden genre sportwagens.
Veel hangt dus af van de wagen in kwestie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenChiptuning is uit den boze op een nieuw voertuig. Software updates van de motor worden geblokkeerd bij een motor waar is aan geprutst volgens mijn dealer.
Ik heb mijn dealer gevraagd de wagen voor levering te laten chippen en heeft dit ook gedaan. Alle garanties bleven trouwens geldig.
er is chip tuning en "chip tuning"lets have some more member berries
Comment
-
bij VW zijn ze niet zo streng, nooit problemen gehad. maar bij BMW kunnen ze dit blijkbaar al zien door gewoonweg het uitlezen van de sleutel, dus bij BMW heb ik meer twijfelKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenChiptuning is uit den boze op een nieuw voertuig. Software updates van de motor worden geblokkeerd bij een motor waar is aan geprutst volgens mijn dealer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oli4-86 Bekijk BerichtenIk dacht dat als je een Volvo laat tunen bij Heico , de fabrieksgarantie blijft doorlopen ... correct me if I'm wrong ...
Zijn er nog merken die met dergelijke "tuners" samenwerken ? Ford bijvoorbeeld ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gewoon Bekijk BerichtenKlopt niet, Bij die Heico module moet je 300 euro bij betalen voor enkel en alleen de garantie, die Heico dan overneemt...die van Volvo is weg in Begië toch tenminste...
Vraag me dan af of het dan bij alle merken zoals VW op dezelfde manier gaat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenKlopt, en ik dacht dat VW bv nog de garantie liet behouden als de wagen getuned werd door ABT.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dieter_88 Bekijk BerichtenDenk dat dit ook niet meer klopt. Dit is denk ik 1-2j geleden gestopt. Ik heb het zelf gevraagd bij mijn aankoop en het was in elk geval niet mogelijk.
Maja, zo leren we bij...
Comment
Comment