Vandaag mijn vier jaar oude wagen 135i coupé na een check bij BMW laten naar de schouwing rijden door henzelf. Een paar jaar terug heb ik bij hen de BMW Performance uitlaat laten plaatsen. Blijkt nu dat ik maar drie maanden verlenging krijg omwille van de uitlaat. De garage moet ondertussen aan een attest bij BMW kunnen geraken.Ik vraag mij af of ze dat niet wisten toen ze de uitlaat zelf geplaatst hebben.
Maar eigenlijk is dat toch schandalig dat als je een wagen presenteert van nog maar 47000 km die zelfs nog geen groot onderhoud heeft gehad, zich in perfecte conditie bevindt en bovendien wordt aangeboden door de garage zelf, maar tijdelijk wordt goedgekeurd.
De technieker van BMW die de wagen heeft aangeboden kon die mannen zelfs niet overhalen met tal van argument dat de uitlaat een origineel BMW onderdeel is.
Ik vermoed dat andere soms bijna half gesloopte wagens gemakkelijker passeren.
Maar eigenlijk is dat toch schandalig dat als je een wagen presenteert van nog maar 47000 km die zelfs nog geen groot onderhoud heeft gehad, zich in perfecte conditie bevindt en bovendien wordt aangeboden door de garage zelf, maar tijdelijk wordt goedgekeurd.
De technieker van BMW die de wagen heeft aangeboden kon die mannen zelfs niet overhalen met tal van argument dat de uitlaat een origineel BMW onderdeel is.
Ik vermoed dat andere soms bijna half gesloopte wagens gemakkelijker passeren.
Comment