Ik heb onlangs (4maand) een vw touareg gekocht van het jaar 2004 met 200000km. Deze auto was heel goed verzorgd door de vorige eigenaar en had er veel kosten aan gedaan voor ik hem kocht. (nieuwe waterpomp, turbo, vliegwiel, cilinderkop, koppeling, 4 nieuwe banden...)
Nu heeft er 1 tegen mij gereden en is hij perte totale verklaard.
De 2airbags zijn zij afgegaan en er moet een volledig nieuw dashbord, vooruit, capeau, bumper(met mistlicht en censoren), voorbalk, 1licht en radiateur. Er is niets aan de chassis en auto rijd nog perfect.
Als ik op internet kijk staan er wel te koop maar je weet niet in welke staat. Die auto dat ik heb gekocht was van heel eerlijke mensen en daarmee dat ik twijfels als ik hem nog laat herstellen of niet.
Nu heeft er 1 tegen mij gereden en is hij perte totale verklaard.
De 2airbags zijn zij afgegaan en er moet een volledig nieuw dashbord, vooruit, capeau, bumper(met mistlicht en censoren), voorbalk, 1licht en radiateur. Er is niets aan de chassis en auto rijd nog perfect.
Als ik op internet kijk staan er wel te koop maar je weet niet in welke staat. Die auto dat ik heb gekocht was van heel eerlijke mensen en daarmee dat ik twijfels als ik hem nog laat herstellen of niet.
Comment