Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tankkaarten voor particulieren
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk BerichtenIk tank altijd bij Dats in Geel, ik heb een kaart met factuur voor mijn zaak, en mijn vrouw heeft een kaart als particulier.
Zo ver ik weet krijg je bij dats GEEN korting met de dats kaart.
Wel zijn ze normaal steeds de "goedkoopste" in de regio. Hier in Geel op de Antwerpseweg scheelt dat pakken, (tot 10 cent/L en meer) in vergelijking met andere stations in de grote regio. De stations op de Antwerpseweg zelf zitten vaak op dezelfde prijzen, dus je kan voor dezelfde prijs naar de shell of de esso en Q8.
Dat DATS minder kwalitatieve brandstof zou leveren weet ik niet zeker. Ze zullen deze allicht afnemen bij één van de grote producenten veronderstel ik. Ik heb me ook wel laten vertellen dat er verschillen kunnen zijn tussen de eerste en laatste ladingen die uit een citern komen, maar uiteindelijk zal het wel "OK" zijn en binnen bepaalde normen liggen. Sowieso voeg ik om de X-aantal Km een dosis marly CTi bij om alles extra te smeren, dus dat komt wel goed.
Ik ga bij DATS omdat ze zonder problemen tankkaarten geven, via domiciliëring betaal ik 1x maandelijks mijn brandstof, op factuur en met overzicht.
Ik weet niet of andere merken particulieren tankkaarten geven, en wat de gangbare kortingen zijn. Ik vermoed dat dit niet gigantisch gaat schelen, al zeker niet in mijn geval aangezien de Antwerpseweg in geel zowat de goedkoopste straat is van vlaanderen om te tanken volgens de gazet.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tjappe Bekijk BerichtenVia de tankkaart van Esso of Q8 via VAB krijg je korting op de pompprijs en niet op de adviesprijs.
En ik doe VEEL kilometers dus goeie klant :p
Comment
-
DATS: Klopt. P-leden hebben bijkomende korting. Heb zelf een firma tankkaart en dus gratis.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
als je firma (of organisatie) daar zijn aankopen doet kan je onderhandelen voor korting voor alle personeelsleden
staat dan iedere maand mooi onderaan vermeld op de factuur (via Zoomit) extra -0.010 €/liter op de pompprijs
en ja ook bij Dats grote verschillen tussen hun pompen onderling, Melle altijd minstens 0.015 € goedkoper dan Wetteren (10 km verschil)
Dendermonde en Ninove zijn ook 2 minder dure
Middelkerke is altijd duurder
volgens mij passen ze de prijzen van dichtsbijzijnde buren toe
pomp van het volk is toch ook een vorm van tankkaart (met je eigen bankkaart) met maandelijkse factuur overzicht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichtenvolgens mij passen ze de prijzen van dichtsbijzijnde buren toe
Altijd de goedkoopste uit de regio (even laag als de goedkoopste maw), zoals hun rode prijzen in de winkels. Dat zijn regionale prijzen, geen nationale.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Klopt inderdaad dat de korting niet rechtstreeks wordt gegeven. Je krijgt een keer per jaar een terugbetaling op je lidmaatschap adh van het aantal liters je getankt hebt. Dit bedrag wordt normaal op je rekening gestort. Het is dus geen rechtstreekse korting. Sorry voor de verkeerde info
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenIndien er bij DATS minderwaardige producten zouden verkochten worden, waarom laten ze er hun 3200 firmawagens dan tanken? En hun 120 lichte vrachtwagens? En hun 80 vrachtwagens? Omdat de motoren vlugger versleten zouden zijn?
Maar geldt dat ook voor super+ (Ron98 benzine)? Want daar zullen er geen (of amper) firmawagens op rijden.
DATS geeft ook telkens daarop korting maar bijv hier bij Q8 bijv http://www.q8.be/Stations/Overview/Q...spx?sc_lang=NL valt me op dat ze geen korting geven op de Ron98.Last edited by hmn_pwr; 04/08/2012, 15:40.
Comment
-
Er rijden ook heel wat firmawagens op benzine ( CNG + benzine) Dus daar geld hetzelfde. Je kan bij ons zonder probleem een bezine versie bestellen van het gamma , als je bereid bent het verschil in kost op te leggen. Maar doe je minder dan 15000km per jaar is een benzine soms wel voordeliger. En worden er dus meer en meer benzinewagens genomen de laatste tijd.
Ikzelf heb geen baat bij een benzine versie, want doe zowat 45.000 km per jaar voor de firma ( PM bouwprojecten)“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
Comment