Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tankkaarten voor particulieren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tankkaarten voor particulieren

Hallo

Ik vraag me af indien er ook tankkaarten voor particulieren bestaan waardoor je een extra korting krijgt en hoe je die kan aanvragen. Of bestaat dit enkel voor het bedrijfsleven?

Ook zou ik een overzicht willen van de tankbeurten in één maand of zo.

Bedankt!

Als je lid bent van VAB dan kan je daar een gratis tankkaart aanvragen voor Esso en/of Q8. Daarmee krijg je dan telkens extra korting maar veel is dit niet. Elk jaar krijg je een overzicht van je tankbeurten. Dus niet elke maand.

Comment

Geen extra korting, maar wel een overzicht elke maand: http://www.dats24.be/dats/static/voordelen_n.shtml#a
      For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

Toch wel extra korting bij dats. Ik gebruik dat al een paar jaar.

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Meestal krijgt ge bij zo een tankkaart geen extra korting op de prijs in het desbetreffende station waar je gaat tanken, maar een een vaste korting van een aantal procent op de officiele maximumprijs.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
            Toch wel extra korting bij dats. Ik gebruik dat al een paar jaar.
            Idd je krijgt extra korting, thuis hebben ze die ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
              Meestal krijgt ge bij zo een tankkaart geen extra korting op de prijs in het desbetreffende station waar je gaat tanken, maar een een vaste korting van een aantal procent op de officiele maximumprijs.
              Ik snap nu niet wat je ons wil bijbrengen.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Ik snap nu niet wat je ons wil bijbrengen.
                Omdat iedereen het heeft over een "extra korting", maar het is helemaal geen extra korting.
                Het is gewoon een vast kortingspercentage op de maximumprijs van het moment.
                (toch wel een belangrijk verschil)
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ik zie geen verschil. 't Zal wel aan mij liggen.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Het verschil tussen de advieprijs en de pompprijs...
                    Ze geven korting op de adviesprijs. (teletekst, www.brandstofprijzen.be)

Comment

Via de tankkaart van Esso of Q8 via VAB krijg je korting op de pompprijs en niet op de adviesprijs.
                      Last edited by ; 13/07/2012, 08:46.

Comment

Als ik het goed begrijp is de VAB-kaart de enige waar je wat voordeel kan doen bovenop de pompprijs? Maar hiervoor moet je VAB-klant zijn neem ik aan?

Comment

ze zeggen dat ze x-aantal korting geven, maar dat is zoals al geschreven op de prijs van het moment die de invoerder bepaald. de meeste tankstations zitten daar een paar centiemen onder (onderlinge concurrentie bij merken in dezelfde straat) en zodoende krijg je geen korting.
                          wimoptiek.be op

Comment

veel verschil is dat niet 2-4 euro cent en dan moet je maandlijks betalen,ben ik niet zo voor betaal liever meteen klaar

daarom heb ik het ook niet aangevraagt bij vab

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                              ze zeggen dat ze x-aantal korting geven, maar dat is zoals al geschreven op de prijs van het moment die de invoerder bepaald. de meeste tankstations zitten daar een paar centiemen onder (onderlinge concurrentie bij merken in dezelfde straat) en zodoende krijg je geen korting.
                              Ok, goede uitleg. Maar ik heb sowieso nog twee extra kortingen :cool:

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Ok, goede uitleg. Maar ik heb sowieso nog twee extra kortingen :cool:
                                tsss volvorijders.
                                wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
                                  Geen extra korting, maar wel een overzicht elke maand: http://www.dats24.be/dats/static/voordelen_n.shtml#a

Hmm, die Dats kaart spreekt me niet aan wegens kwalitatief minder goede produkten??? dan spreek ik over m'n beste vriend Ron 98 ,of ben ik mis ...

Comment

Ik tank altijd bij Dats in Geel, ik heb een kaart met factuur voor mijn zaak, en mijn vrouw heeft een kaart als particulier.

Zo ver ik weet krijg je bij dats GEEN korting met de dats kaart.
                                    Wel zijn ze normaal steeds de "goedkoopste" in de regio. Hier in Geel op de Antwerpseweg scheelt dat pakken, (tot 10 cent/L en meer) in vergelijking met andere stations in de grote regio. De stations op de Antwerpseweg zelf zitten vaak op dezelfde prijzen, dus je kan voor dezelfde prijs naar de shell of de esso en Q8.

Dat DATS minder kwalitatieve brandstof zou leveren weet ik niet zeker. Ze zullen deze allicht afnemen bij één van de grote producenten veronderstel ik. Ik heb me ook wel laten vertellen dat er verschillen kunnen zijn tussen de eerste en laatste ladingen die uit een citern komen, maar uiteindelijk zal het wel "OK" zijn en binnen bepaalde normen liggen. Sowieso voeg ik om de X-aantal Km een dosis marly CTi bij om alles extra te smeren, dus dat komt wel goed.

Ik ga bij DATS omdat ze zonder problemen tankkaarten geven, via domiciliëring betaal ik 1x maandelijks mijn brandstof, op factuur en met overzicht.
                                    Ik weet niet of andere merken particulieren tankkaarten geven, en wat de gangbare kortingen zijn. Ik vermoed dat dit niet gigantisch gaat schelen, al zeker niet in mijn geval aangezien de Antwerpseweg in geel zowat de goedkoopste straat is van vlaanderen om te tanken volgens de gazet.
                                    Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                                    www.meevliegen.be

Comment

Indien er bij DATS minderwaardige producten zouden verkochten worden, waarom laten ze er hun 3200 firmawagens dan tanken? En hun 120 lichte vrachtwagens? En hun 80 vrachtwagens? Omdat de motoren vlugger versleten zouden zijn?
                                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                        tsss volvorijders.
                                        Nee, veelrijders
                                        En echtgenote haar korting erbij omwille van haar werkgever.
                                        By the way, dats heeft steeds de laagste pompprijs uit de nabije buurt dus heb ik wél de kaartkorting.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                        X