Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi R8 Gulf

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• copy past van een ander forum => bericht van de familie van het slachtoffer:

familie van slachtoffer van seat,
    ik kan jullie vertellen dat het niet al te goed gaat met het slachtoffer van de seat
    niemand van de familie van D.C.heeft tot nog toe kontact gelegd om te vragen hoe het gaat met haar " niet normaal" ondanks de schade die hun zoon heeft aangericht.
    DRONKEN achter een stuur kruipen kan niet , en dan nog een fabeltje verzinnen om zijn eigen ouders om de tuin te leiden,(fils à papa) laat me niet lachen.
    ik weet één ding show verkopen kan iedereen met het geld van zijn ouders ,maar er zelf voor werken dat zal wat anders zijn ,we zullen nu verder zien hoe de zaak verloopt, en hoop dat
    D.C. voor zijn eigen stommiteiten zal op draaien en niet zijn ouders.
    zijn ouders kunnen er tenslotte niks aan doen dat hun zoon zo stom is geweest.
    maar een beetje begrip en spijt zou hier wel op zijn plaats zijn.
    we hopen dat het gerecht zijn werk doet, en hopen dat het slachtoffer vlug beter word.
    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Aquino Bekijk Berichten
      Wat heeft jaloezie hier mee te maken? Kan je dat even verduidelijken?
      Het feit dat het er bijna meer toe doet wie het was en met wat hij reed...
      Niet te erg van kormme haas gebaren....Kan je zelf ook wel uit de posts halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDé Bekijk Berichten
        Herlees de eerste pagina's van dit topic maar eens.

De meesten fixeren zich hier op het feit dat hij met een R8 reed, wat er naar mijn mening helemaal niets te maken heeft.
        Het is een smeuïg detail. Perfect verwoord in bericht 138. Vluchtmisdrijf is met elke wagen niet goed te praten. Correct. En wat betreft juridische strafmaat zou het geen enkele invloed mogen hebben. Vind ik.

Heel die situatie van de Youtube filmpjes met de dikke auto van papa, schetst wel de onvolwassenheid van de persoon in kwestie en ik vind dat een van de redenen wardoor het is misgelopen. Een iets meer fortuinlijke collega van me rijdt met een Porsche 911 en ik hoor altijd de verhalen over hoe hij aan 200 per uur op de Franse autostrades scheurt, maar toen ik hem toevallig tegen kwam aan de werken op de E314 te Lichtervelde, reed hij wel 70. De mens kleeft tegen zijn 60 aan en weet dat dit geen speelgoed is. En hij heeft hem zelf betaalt... Ik merk van mezelf dat ik dingen pas naar waaarde kan schatten als ik ze zelf betaald heb. Of het nu een R8 is of een Dacia Logan, ik vind het fout... Hopelijk mag dat nog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dav1d Bekijk Berichten
          Het feit dat het er bijna meer toe doet wie het was en met wat hij reed...
          Niet te erg van kormme haas gebaren....Kan je zelf ook wel uit de posts halen
          En op wat zou ik precies jaloers moeten zijn? Die R8 zegt me niets, echt niet. En ik misgun meer fortuinlijken hun duurdere auto's niet. Het is het hele kader van het verwend snot dat me doet walgen. Zeker met een auto met heel wat pk's verwacht je toch enige rijpheid die sommigen al wél vertonen op die leeftijd. En dat heeft dus niets met jaloezie te maken, nogal een makkelijk excuus zeg.

Comment

• Eigenlijk zou de vader ook mee verantwoordelijk gesteld moeten worden.

Want, hij heeft, om het in andere termen uit te drukken, het "wapen" gekocht en ter beschikking gesteld aan zijn zoon.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Aquino Bekijk Berichten
              Het is een smeuïg detail. Perfect verwoord in bericht 138. Vluchtmisdrijf is met elke wagen niet goed te praten. Correct. En wat betreft juridische strafmaat zou het geen enkele invloed mogen hebben. Vind ik.

Heel die situatie van de Youtube filmpjes met de dikke auto van papa, schetst wel de onvolwassenheid van de persoon in kwestie en ik vind dat een van de redenen wardoor het is misgelopen. Een iets meer fortuinlijke collega van me rijdt met een Porsche 911 en ik hoor altijd de verhalen over hoe hij aan 200 per uur op de Franse autostrades scheurt, maar toen ik hem toevallig tegen kwam aan de werken op de E314 te Lichtervelde, reed hij wel 70. De mens kleeft tegen zijn 60 aan en weet dat dit geen speelgoed is. En hij heeft hem zelf betaalt... Ik merk van mezelf dat ik dingen pas naar waaarde kan schatten als ik ze zelf betaald heb. Of het nu een R8 is of een Dacia Logan, ik vind het fout... Hopelijk mag dat nog?
              En dat is waar het hier fout gaat. Je kan gerust eens 'spelen' met de wagen, iedereen doet dat wel eens, ongeacht welk soort wagen.
              Maar als je dan gaat 'spelen' moet je weten waar de grenzen van de wagen/de situatie/de omgeving liggen.
              Spelen kan totdat de veiligheid van anderen in het gedrang komt, dan komen veiligheid en voorzichtigheid sowieso op de eerste plaats.
              En dat onderscheid kon hij blijkbaar nog niet goed maken (blijkende uit de youtubefilmjes).

Comment

• 1: verander het hier maar van www.autoforum.be naar www.moraalridderforum.be
                2: Een R8 op die leeftijd kan niet? Ik nodig iedereen uit dat aan mij te komen zeggen, ik reed op jongere leeftijd met snellere wagens rond. Ik heb één flitsboete (50 euro) op 7 jaar tijd.
                3: België is goed voor arme luizen en parasieten. Iedereen die wat centen heeft mag dat zeker niet tonen, of je krijgt zo'n reacties. Hoge bomen en bla bla, maar hier in België is het er toch over hoor... (de reacties als ik mijn 328i indertijd kocht, godver man, sommige mensen wil je gewoon afknallen ter plekke. Dommekloten).

Knight-Rider, je gaat er nu toch echt over met je posts, dat besef je toch zelf ook wel?

Gij zijt zo rood als ge maar zijn 'en kunt. SOS!

En o ja, ergens lees ik dat 'rechter' Peter Stront (D'hondt) deze zaak zou berechten? Ongetwijfeld zal het wel weer in de gazet komen, maar ik wens die mens al sinds ik kan lezen iets ergs toe. Hypocriete koeiestront.

Veel beterschap aan't slachtoffer. Hopelijk herstelt ze volledig. En al de rest is zever, gekak, gelul die er nog geen 0,01% toe doet.
                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Ik heb ook nog NERGENS gelezen:

- wat de snelheid van de Seat-pilote was.
                  - waar exact op de weg ze zich bevond.

Waarmee ik ZEKER NIET de fout van het ongeval wil verschuiven, maar me wel afvraag waarom NIEMAND die vraag stelt?
                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Ik hoop dat alles goedkomt met die vrouw, het snelheidsverschil moet gigantisch geweest zijn als je ziet waar de achterwielen steken. En ik hoop ook dat die kerel zwaar gestraft wordt, net zoals die eikel in z'n Hyundai die die bedevaarders overhoop gereden heeft.

Comment

• Wij leven nu eenmaal in een gevaarkijke maatschappij ...
                      Bij wet stellen dat men niet mag drinken én rijden is hypocriet daar men nooit de middelen zal hebben noch gebruiken om een dergelijk verbod te doen naleven; gaan controleren waar men met zekerheid honderden overtreders zal kunnen betrappen doet men niet, want de handel moet kunnen blijven floreren...
                      Wie stoort zich echt aan de ochtend week-endnieuws over de dronkaards die zich tegen een boom verpletterd hebben ?
                      Maar als er wat sensationeel aan gekoppeld kan worden, dan is iedereen op zijn achterpoten...
                      Met snelheidscontroles idem dito : flitspalen die overal gekend zijn en tussen 11 en 12 op een rustige rechte lijn de gepensioneerden gaan flashen die geen 10 km/u te snel rijden, dat kan wel, maar de snelheidsduivels uit het verkeer halen, dat blijkt veel moeilijker te zijn... Want men zou dan uit het stramien "nine to five" moeten komen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                        Ik heb ook nog NERGENS gelezen: - wat de snelheid van de Seat-pilote was. - waar exact op de weg ze zich bevond. Waarmee ik ZEKER NIET de fout van het ongeval wil verschuiven, maar me wel afvraag waarom NIEMAND die vraag stelt?
                        Ik heb die dingen ook in vraag gesteld, maar dan krijg je idiote reacties Eigenlijk kan je beter niet antwoorden op dit type topics, niemand heeft gelijk en t verziekt de sfeer op t forum
                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Heeft er niemand bij stilgestaan dat het misschien de fout was van de Seat?

bvb : veranderen van rijvak zonder te kijken dat er iemand aankwam... dat lijkt mij een zeer goeie verklaring voor deze ongeval.
                          en dan veranderd het NIETS dat hij miscchienn maar 2 biertjes op had (dus dronk volgens de wet)
                          of dat er verschil van 40 km tussen de 2 voertuigen was.. dus de seat aan bvb 90km/u en de audi aan 130km/u
                          wie was het gevaarlijkste op de baan dan?
                          2014 Porsche Boxster 981
                          2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                            Bij deze: R8 voor een 21 jarige?? Twijfelachtig of het een goeie beslissing is, is het echter een jongeman met normbesef, dan kan het misschien wel. Is het iemand die zijn plaats "tussen" de mensen en zijn klanten nog moet leren kennen, dan is t niet slim. Gezien zijn parkeergedrag op de pics, vrees ik dat normbesef niet aan hem besteed is.

Hierboven las ik: "geef ook geen zware tank a la range rover in de handen van een jonge gast...", wel gisteren werd mijn zoon 18 en haalde al om 7.30u zijn rijbewijs! Dus vanaf volgen
                            de week mag ie alleen op pad.
                            Drank: nultolerantie
                            Snelheid... moeilijk te controleren.... sociale controle zal er zeker zijn, en hij weet dat iedereen de auto (vol reclame) kent en veel mensen ons kennen. News travels fast. Komen er teveel negatieve berichten, dan blijft de sleutel in mijn zak.

De auto: onze oude range , lichte vracht. Waarom? veilig voor hem, geen stoeprandschade aan de velgen, en ondanks de "dure" roep van die auto een behoorlijk, veilig, niet al te prijzig alternatief.Geen noodzaak om nog een auto bij te kopen.

En ja, ik ben een zeeeeeeeer bezorgde en ongeruste vader als ie alleen op pad zal gaan. Ik hoop alleen dat de vele kilometers die we samen gereden hebben van zijn 17e tot nu voldoende zijn om hem verantwoordelijk rijden aangeleerd te hebben.

Een ongeluk zit echter in een klein hoekje en ik mag er niet aandenken op een of ander forum of in een of andere krant "afgemaakt" te worden als ie toch ergens in de fout mocht gaan.

Vluchtmisdrijf zie ik m wel nooit plegen, dat ben ik 110% zeker. Daar zouden 18 jaar opvoeden toch borg moeten voor staan.

BTW mijn avatar is verwijderd, een mooie auto is hier blijkbaar synoniem geworden met "omhooggevallen dikkenekken en dieven"

Blijkbaar telt jaaaaaaaaaaren 7-7 met je werk bezig zijn niet meer mee.
                            Ik deel grotendeels je standpunt, maar vind dat je je eigen redenering niet ver genoeg brengt : het gevaar van een wagen voor derden heeft gewoon te maken met zijn geaccumleerde kinetische krachten, en je Range is wegens zijn gewicht in de handen van je zoon even gevaarlijk als een Porsche of een R8 op een veel hogere snelheid
                            koop hem een eigen -bescheiden- wagen waarin hij zich niet als "king" zal voelen, en hij zal leren zijn ware weg in het verkeer te vinden, en vooral hoe het macho-gedrag van sommigen in verkeer storend kan zijn
                            volgens mij de beste school om later doordachtig met beter materiaal om te gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                              Aanwerven? Iedereen mag zich hier registreren é ...
                              En als het niveau hier te laag is, blijf dan op autominded. Ik heb niets tegen autominded of een forum-splitsing, maar dat 'elitair' gedrag van sommige autominded-leden hier boeit ook totaal niet.
                              Bingo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                Eigenlijk kan je beter niet antwoorden op dit type topics, niemand heeft gelijk en t verziekt de sfeer op t forum
                                Klopt, zo is het ook
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                                  Heeft er niemand bij stilgestaan dat het misschien de fout was van de Seat?

bvb : veranderen van rijvak zonder te kijken dat er iemand aankwam... dat lijkt mij een zeer goeie verklaring voor deze ongeval.
                                  en dan veranderd het NIETS dat hij miscchienn maar 2 biertjes op had (dus dronk volgens de wet)
                                  of dat er verschil van 40 km tussen de 2 voertuigen was.. dus de seat aan bvb 90km/u en de audi aan 130km/u
                                  wie was het gevaarlijkste op de baan dan?
                                  Voila zoals altijd dader word slachtoffer

Comment

• moest dit het geval zijn zou em dat dan niet gezegd hebben, ipv zo een dwaas excuus te zoeken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                                      Voila zoals altijd dader word slachtoffer
                                      Wie is de dader wie slachtoffer?
                                      kan jij het zeggen zonder verder onderzoek af te wachten? Ik niet...

Was het de Seat die verkeerd reed of de Audi?
                                      Als de bestuurder van de Seat op het verkeerd moment beslist om van rijvak te veranderen dan heeft hij het ongeval veroorzaakt en is hij de dader ... heb jij daar ooit aan gedacht?
                                      2014 Porsche Boxster 981
                                      2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

Als de bestuurder van de Seat op het verkeerd moment beslist om van rijvak te veranderen dan heeft hij het ongeval veroorzaakt en is hij de dader ... heb jij daar ooit aan gedacht?
                                        Is mogelijk dat de bestuurster van de Seat inderdaad iets zou gedaan hebben dat niet gepast was.... maar dat neemt niet weg dat de jonge man na het ongeval een paar grove fouten heeft begaan... en ook voor het ongeval (getuige zijn aanhouding die verlengd is).
                                        Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Hij heeft verdorie een vrouw in nood voor dood achtergelaten, vluchtmisdrijf gepleegd en vervolgens een belachelijk verhaal verzonnen. Het lijkt me vrij duidelijk wie er hier in fout is.

Comment

Working...
                                          X