Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi R8 Gulf

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alessio Bekijk Berichten
    Hoop dat die vader ook zijn verantwoordelijkheid neemt want het grootste probleem zit volgens mij toch in de mentaliteit van deze jongen.
    Hij werkt gewoon als timmerman in papa's bedrijf en gaat overal de grote man gaan uithangen, liefst zo asociaal mogelijk.
    Pas op, niets tegen een timmerman, iemand die er hard voor werkt en er iets van kan, verdiend zo'n wagen.
    Ik zou hem pakken waar het meest pijn doet. Hij hoopt waarschijnlijk binnen enkele jaren serieus betrokken te raken in vaders bedrijf, zo niet over te nemen.
    Stel dat gerust nog wat uit. Laat hem werken om zijn eigen wagen te kopen, laat hem zijn eigen benzine betalen, laat hem zelf zijn drankjes in de discotheken betalen,...
    Zijn gedrag zal wel veranderen..

Het ligt niet aan het feit dat hij nog zo jong is, enkel aan de foute mentaliteit.
    Er zijn volgens mij genoeg voorbeelden van 'jonge mensen' die wel met dergelijke wagens verstandig overweg kunnen!
    Ik wist niet dat het hier het grote opvoedingsforum is.
    Waarschijnlijk zo goed als niemand hier die hem persoonlijk kent maar toch al die zever verkopen over mensen van "die mag dat niet want bla bla".

Comment

• forum
      Oud Grieks woord voor een publieke plek, waar iedereen met elkaar van gedachten kan wisselen. Elektronische discussiegroep waar mensen met een gemeenschappelijke interesse informatie, meningen en standpunten kunnen uitwisselen.

bron : encyclo.nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
        Ik wist niet dat het hier het grote opvoedingsforum is.
        Waarschijnlijk zo goed als niemand hier die hem persoonlijk kent maar toch al die zever verkopen over mensen van "die mag dat niet want bla bla".
        Dat is het ook niet, maar ik dacht dat we hier in het algemeen deel van het forum zitten, waar het de bedoeling is dat je bepaalde dingen mag becommentariëren?
        Ik geef 'mijn' mening, over hoe ik er over denk.

Ik zeg ook niet dat ik hem persoonlijk ken en ik zeg trouwens ook niet dat hij niet met zo'n auto mag rijden, zelfs niet als hij gefinancierd is door papa.
        Wat ik wel zeg is dat, blijkend uit de youtubefilmpjes, de spots en het ongeluk, dit een jongen is die duidelijk nog een gebrek aan verantwoordelijkheid/respect/zelfbeheersing heeft.
        Iemand met zo'n attitude (20 of 50 jaar, zelf verdiend of gekregen, 1 of 40 jaar rijervaring) in dergelijke wagen is ronduit gevaarlijk.
        PERSOONLIJK vind ik dus dat zo iemand dergelijke wagen niet verdiend.
        Nogmaals, er zijn genoeg jongeren die WEL verstandig en verantwoordelijk omspringen met deze wagens. Hier niets op tegen, integendeel, het maakt het wagenpark zoveel aangenamer!

Comment

• Hier zijn toch nogal zeveraars bij ze!! Mensen met geen leven!! Achter hunne pc ne grote bek maar als het er op aan komt!!
          Hij werkt 6 op de 7.. al meer dan 6 jaar.. ik zou juist hetzelfde doen qua filmkes opt internet.. Oke hij moest stoppen.. Er zijn er zoveel die niet stoppen en gewoon doorrijden.. Das ne reflex e.. Niemand kan zich inleve op die moment.. Alleen de mensen die het zelf al gedaan hebben. En die mensen weten waarover ik nu spreek. De meest debiele reactie is dan ook,hij is 21 en nen R8 WAUW!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
            Is de oorzaak van het ongeval eigenlijk al gekend?
            Volgens wat ik uit dit topic heb kunnen uitmaken : 21 jaar en R8 !!!

Comment

• Eerst en vooral, sterkte aan het slachtoffer en de familie...

Maar wees gerust, deze jongeman zal wel genoeg gestraft worden voor zijn daden die hij begaan heeft... Ten eerste de dingen die vele anderen hier al vermeld hebben: de boete, de werkstraf, de celstraf, ... . Maar ten tweede en ook zeer belangrijk is zijn straf op langere termijn, want heel zijn leven zal hij achtervolgd worden door de schade die hij aangericht heeft. De mensen uit zijn omgeving zullen hem niet meer kennen als 'den Benjamin', maar wel als 'het gastje die met zijn Audi R8 ingereden is op een vrouw en die dan maar besloten heeft om vluchtmisdrijf te plegen'. In mijn indirecte omgeving is een paar jaar geleden ook iets dergelijks gebeurd en waarbij de gevolgen nog veel zwaarder (doden) waren. Nu, enkele jaren later, wordt de veroorzaker van het ongeval nog elke dag geconfronteerd met zijn buitensporige daden. Voor de familie van Benjamin D.C. in zijn geheel zal de mentale straf ook veel groter zijn dan de financiële, want in de toekomst zullen de ouders blijvend geassocieerd worden met het feit dat hun zoon iets aangericht heeft waarbij zij indirect de oorzaak van zijn.

Comment

• Alle topics zijn verziekt tegenwoordig, achter hunne pc zijn ze heel wat Ben ook maar arbeider in onze "grote" firma en iedereen denk altijd dat ge alles "zomaar" krijgt. Laat ze, frustraties uiten op forum kunnen ze hier wel maar echt werken, nah, niet veel
                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                  Voilà, niets tegen deze auto's (waarom zou je) wel tegen de mentaliteit van "the kid". Is hier al eens in verschillende topic's geplaats, zelfdiscipline en verantwoordelijkheid zijn belangrijke zaken als je je op de weg (en niet alleen daar) begeeft.
                  En zeker als je met een auto met zoveel pk riijdt. Heb eenmaal de kans gehad om een Porsche te parkeren, ik verzeker je dat dit nog wat anders is dan mijn Skodaatje van 105 pk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                    Volgens wat ik uit dit topic heb kunnen uitmaken : 21 jaar en R8 !!!

Niemand zal die link hard kunnen maken. Maar hoe je na een ongeval omgaat met de feiten, maakt je tot volwassene of niet. Sommigen bereiken die toestand nooit en vinden dit maar "gezeur".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTom Bekijk Berichten
                      Eerst en vooral, sterkte aan het slachtoffer en de familie...

Maar wees gerust, deze jongeman zal wel genoeg gestraft worden voor zijn daden die hij begaan heeft... Ten eerste de dingen die vele anderen hier al vermeld hebben: de boete, de werkstraf, de celstraf, ... . Maar ten tweede en ook zeer belangrijk is zijn straf op langere termijn, want heel zijn leven zal hij achtervolgd worden door de schade die hij aangericht heeft. De mensen uit zijn omgeving zullen hem niet meer kennen als 'den Benjamin', maar wel als 'het gastje die met zijn Audi R8 ingereden is op een vrouw en die dan maar besloten heeft om vluchtmisdrijf te plegen'. In mijn indirecte omgeving is een paar jaar geleden ook iets dergelijks gebeurd en waarbij de gevolgen nog veel zwaarder (doden) waren. Nu, enkele jaren later, wordt de veroorzaker van het ongeval nog elke dag geconfronteerd met zijn buitensporige daden. Voor de familie van Benjamin D.C. in zijn geheel zal de mentale straf ook veel groter zijn dan de financiële, want in de toekomst zullen de ouders blijvend geassocieerd worden met het feit dat hun zoon iets aangericht heeft waarbij zij indirect de oorzaak van zijn.
                      Ik moet toch geen medelijden hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                        Alle topics zijn verziekt tegenwoordig, achter hunne pc zijn ze heel wat Ben ook maar arbeider in onze "grote" firma en iedereen denk altijd dat ge alles "zomaar" krijgt. Laat ze, frustraties uiten op forum kunnen ze hier wel maar echt werken, nah, niet veel
                        Op wat slaat dit nu weer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                          Hier zijn toch nogal zeveraars bij ze!! Mensen met geen leven!! Achter hunne pc ne grote bek maar als het er op aan komt!!
                          Hij werkt 6 op de 7.. al meer dan 6 jaar.. ik zou juist hetzelfde doen qua filmkes opt internet.. Oke hij moest stoppen.. Er zijn er zoveel die niet stoppen en gewoon doorrijden.. Das ne reflex e.. Niemand kan zich inleve op die moment.. Alleen de mensen die het zelf al gedaan hebben. En die mensen weten waarover ik nu spreek. De meest debiele reactie is dan ook,hij is 21 en nen R8 WAUW!!!
                          Ik vind 21 jaar zijn en rondrijden met een R8 inderdaad, wauw. en aan de manier waarop hij er mee rondreed, de filmpjes op youtube en de nu gekende fatale outcome is het inderdaad: WAUW. Ik heb lak aan z'n houding en z'n manier van doen en ik heb all recht om dat op dit forum kenbaar te maken.

Ik vind het dus onverantwoord dat zo'n jonge kerel met zo'n kar op die manier rondrijdt. Los daar van is het niet aan de staat om dit te verbieden maar aan de ouders om in te grijpen en hun verantwoordelijkheid te nemen. Er zijn ongetwijfeld wel 20-jarigen die voldoende volwassen zijn om op een verantwoordelijke manier met dit soort auto's om te kunnen gaan. Langs de andere kant zullen sommige meerderjarigen ongeacht hun leeftijd nooit volwassen genoeg zijn om dit te doen. Snelle bolides limiteren en koppelen aan leeftijd is dus wat mij betreft absoluut geen goed idee, de staat mengt zich zo al genoeg in eenieders prive-leven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                            ???, verklaring aub
                            ESP
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

• Nogmaals een mooi voorbeeld dat je met veel centen dikke auto's kan kopen, maar helaas geen verstand...
                              sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Eerst en vooral, sterkte aan het slachtoffer en de familie...

Oorspronkelijk geplaatst door Aquino Bekijk Berichten
                                Ik moet toch geen medelijden hebben?
                                Neen, dat staat er ook niet.

Comment

• Uiteindelijk moet iedereen zich aan de verkeersregels houden, maar helaas doen we dat niet altijd. Verstand komt, meestal, met de jaren. Ik ben met de jaren veel rustiger en voorzichtiger geworden. Niet iedereen heeft dezelfde driving skills, maar iedereen kan wel fouten maken. Het wordt steeds drukker op de wegen, en de mensen beginnen zich meer en meer aan de snelheid te houden, al is het maar om het verbruik te drukken. Snel rijden wordt dus gevaarlijker met de tijd. Met een snelle wagen rijden maakt het dus moeilijker en beheersing en verantwoordelijkheidsgevoel is dan wel op z'n plaats. En het is net dat wat moeilijk is als je jong bent. Sommigen kunnen het, anderen weer niet. Ook met een Golf tdi kan je iemand dood rijden. Aangezien het hier over een exotische wagen gaat, zijn de reacties natuurlijk feller. Hoge bomen vangen veel wind. Als je zo'n hoge boom wil zijn, dan weet je dat verantwoordelijkheidsgevoel nog meer op z'n plaats moet zijn. Bij deze persoon was dat dus niet het geval... Als ouder zou je dan moeten ingrijpen. Als deze wagen door de ouders werd gekocht, dan verdienen ze ook een pak slaag. Als de auto door de zoon zelf werd aangekocht dan sta je als ouders in een ongelukkige positie, aangezien je hieraan weinig of niets kan aan doen.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Mij maakt het geen bal uit met welke auto die simpele reed, ik erger me mateloos aan het feit dat steeds meer en meer mensen na een ongeval vluchtmisdrijf plegen.

Comment

• ik probeer me voor te stellen hoe het moet voelen in slachtoffer haar plaats, je wordt achteraan aangereden en in de berm gekatapulteerd...zit gekneld...en niemand die je helpt...tijd erna hoor je dat 'dader' dan zulke leugenachtige verklaring aflegt

Comment

• Mijn zoon is 18.5 jaar.

Hij werkt ook, en vrij hard.

Hij rijdt met een 12 jaar oude Hyundai Lantra rond, betaald met zijn eigen verdiende centjes. En fier dat hij is! En terecht.

wellicht is hij, zoals niemand, ook niet vrij van een ongeval maar hij zal hiervoor ZELF moeten betalen (vrijstelling bestuurder minder dan 23 jaar, andere auto aanschaffen, en wie weet van mij uit een ernstige berisping). Niemand is vrij van "jeugdzonden".

Maar wat hier plaatsvond overtreed voor mij alle regels van welvoegheid en verantwoordelijkheid

.Indien zijn ouders dit niet beseffen, hoop ik dat onze strenge rechter D'Hondt hem hier wel zal op wijzen, met een hopelijk nieuw precedent.

Walgelijker toestanden dan deze heb ik nog niet meegemaakt.

Ik hoop dat het slachtoffer er snel op door is , zonder verdere gevolgschade.

Comment

• Als hij gewoon was gestopt en de flikken en ambulance had gebeld was er niet veel aan de hand geweest . Alleen de pre van de verzekering was omhoog geweest en de rijbewijs voor een periode ingetrokken omdat hij gedronken had.
                                          Ik vind het wel kunnen dat een ouder een dure en of snelle auto voor zijn kind koopt . Een ouder koopt voor zijn kind wat hij wilt ( autos boten huizen enz ) en daar hoeft niemand zich mee te moeien .

Comment

Working...
                                          X