Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi R8 Gulf

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ben benieuwd hoe hard de firma van de papa hier ga onder lijden
    BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      (extra vermogen werd in de jaren 80 aanzien in de advertenties van saab en bmw als veiliger)
      (ja voor volwassenen familievaders. En toen werd 140pk aanzien als "enorm krachtig" in een "zware wagen" als de 99 turbo, dixit mijn oud-saab collegas. Een 2002 turbo dat was Nivana. En nu rijdt de gemiddeld puistenkop rond met meer en denken dat ze vermogen tekort komen...)
      ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
        we moeten nu ook niet allemaal de Pater gaan uithangen he... De grote fout die hij gemaakt heeft, is niét stoppen om de vrouw te helpen. Zoiets kan er niet mee door.
        De rest hebben wij geen zaken mee.... iedereen die de kans krijgt om zo'n auto nu al te hebben, zou er af en toe is show mee verkopen.
        True. Ik vind het vooral straf dat de media het niet echt moeilijk maakt om die kerel zijn identiteit te achterhalen. Weeral sensatie alom.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
          True. Ik vind het vooral straf dat de media het niet echt moeilijk maakt om die kerel zijn identiteit te achterhalen. Weeral sensatie alom.
          Met de filmkes die hij op youtube plaatst is dat nu niet echt moeilijk he
          BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
            Zijn wagen is dan ook 'uniek'... wie in de kijker wil lopen...

Comment

1. Die kerel verdient geen R8. Timmerman in het bedrijf van zijn vader, maw zelf heeft hij niks verwezenlijkt. Als hij nu op die leeftijd self-made miljonair zou zijn, dan zou ik zeggen, proficiat, je hebt hem zelf verdiend.
              Maar nu pronkt hij met het geld van zijn vader. How low can you go ?

2. Het vluchtmisdrijf en de flauwe leugen zijn onvergeeflijk, wetende dat hierdoor iemand kon sterven.
              Als je fout maakt moet je de ballen hebben om het toe te geven en moet je alles doen om ze goed te maken.
              2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
              2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
              2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

BV kun je op veel manieren worden inderdaad...
                ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

ik ken de wagen van ziens (rijdt/ reed hier rond in de geburen), persoonlijk ken ik de jongeman niet...

wat ik wel vaststel is dat er in het Waasland een algemene trend is om de fils a papas te voorzien van dure exclusieve wagens... de ouders pochen tegen elkaar op en dat vind ik heel verontruststellend! Persoonlijk vind ik het onverantwoord dat dergelijke voertuigen in de handen vallen van beginnende chauffeurs.
                  Ik kan er hier gerust een paar opnoemen die net de gezegende leeftijd hebben om een stuurwiel ter hand te nemen en ze krijgen een leuk kado onder de poep geschoven: 18 jaar en R8, 18 jaar en GT3, 18 jaar en Porsche 911 etc etc...

Ik hoop ten zeerste dat het slachtoffer volledig hersteld zonder een al te lange lijdensweg! Ten tweede hoop ik dat Benjamin de cock de nodige straf krijgt die hij verdient ==> ongeval met vluchtmisdrijf is not done!! Wat zou er gebeuren mocht die Seat sneller in brand gevlogen zijn

Ahja, Benjamin DC kan nog een autoke kiezen uit het wagenpark van papa (porsche 997, porsche 993 Turbo, Ferrari F430,...)
                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                    1. Die kerel verdient geen R8. Timmerman in het bedrijf van zijn vader, maw zelf heeft hij niks verwezenlijkt. Als hij nu op die leeftijd self-made miljonair zou zijn, dan zou ik zeggen, proficiat, je hebt hem zelf verdiend.
                    Maar nu pronkt hij met het geld van zijn vader. How low can you go ?
                    Dus als jij 20 zou zijn en je krijgt een R8 aangeboden zou je mooi weigeren?

Andere mensen veroordelen, ik zal het nooit begrijpen.

Comment

Kalf..

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Inderdaad weinig mensen zouden die R8 weigeren.
                        En ieder weekend rijden er mensen onder invloed en te rap, valt natuurlijk niet goed te praaten.
                        1994 Saab 9000 CSE 2.3 LPT FPT
                        1994 BMW E36 ///M3 3.0 coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                          Veel mensen hebben niet genoeg respect voor snelheid om er goed mee om te gaan. "With great power comes great responsibility". En inderdaad, een auto is een potentieel en zeer effectief moordwapen.

P.S: en dat komt van iemand met een griekse standaard van rijden? ;-)
                          Ha, gelukkig niet, ben dan ook geen echte hé.
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

Andere mensen veroordelen, ik zal het nooit begrijpen.
                            ²²²²²

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                              ik ken de wagen van ziens
                              Ik ook, heb die al eens in Hasselt gezien, en ja hij stond op een parkeerplaats voor gehandicapten.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                we moeten nu ook niet allemaal de Pater gaan uithangen he... De grote fout die hij gemaakt heeft, is niét stoppen om de vrouw te helpen. Zoiets kan er niet mee door.
                                De rest hebben wij geen zaken mee.... iedereen die de kans krijgt om zo'n auto nu al te hebben, zou er af en toe is show mee verkopen.
                                Hier ben ik het ook wel mee eens. Maar ik vind het wel onverantwoord om een dergelijke wagen aan zo'n jong en onervaren bestuurder te geven. Dat is gewoon om problemen vragen.
                                Ik weet trouwens niet precies hoe het in Belgie werkt met verzekeren, maar is dat gewoon te verzekeren op zo'n jonge leeftijd met weinig ervaring?
                                '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

Als je geld genoeg hebt, kan alles.

Dat ie een R8 reed, deert me niet, chapeau als je dat kan op die leeftijd (al zijn het centen van de papa)

Al hoop ik wel, gezien de feiten, dat ie zwaar gestraft wordt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                                    Ahja, Benjamin DC kan nog een autoke kiezen uit het wagenpark van papa (porsche 997, porsche 993 Turbo, Ferrari F430,...)
                                    Lucratieve business die schrijnwerkerij ...

Triestig dit ... ongeacht het nu was met een R8 of met een aftanse Lada ...

Comment

Als het met een aftandse Lada was geweest had het vast zoveel heisa niet opgeroepen in de media.

Comment

Voor zo'n fils a papa heb ik nu eens geen greintje respect of medelijden. Eerst de grote jan uithangen op youtube en dan als een lafaard wegvluchten na een ongeval en nog een pak leugens erbij verzinnen ook.

Sommigen voelen zich hier ook blijkbaar geroepen om dit stuk tuig te verdedigen ook. Nog minder respect voor dat soort zielige hielenlikkers.

De straf voor dit soort lafaards kan niet zwaar genoeg zijn. Blijkbaar heeft pappie al een dure advocaat onder de arm genomen maar dat zal bij rechter D'hondt niet pakken vrees ik.

Comment

We leven in België dus hij krijgt waarschijnlijk een rijverbod van 6 uur en een taakstraf ofzo...
                                          Beter levenslang zijn rijbewijs afnemen...

Comment

Working...
                                          X