Ik ben op zoek naar een goedkope autoverzekering. Ik heb op Autoverzekering vergelijken al een beetje gekeken waar ik op moet letten en ik zag wel een leuke advertentie van Ditzo staan. Heeft iemand van jullie ervaring met deze verzekeraar?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke verzekeraar?
Collapse
X
-
Ik ben bij AG Insurance. Als je meerdere verzekeringen bij 1 dezelfde makelaar neemt, krijg je meestal een mooie korting. Verder moet je kijken wat er allemaal in het pakket zit dat aangeboden wordt. BA, kleine omnium, full omnium. Rechtsbijstand is niet verplicht dacht ik maar wel handig als je ooit eens problemen hebt. De franchise durft ook wel eens verschillen van makelaar tot makelaar. In Het geval van AG Insurance kan je levenslang op -2 blijven staan ook al doe je een ongeval in fout. Daarvoor moet je uiteraard wel lang schadeloos rondbollen.
Vanwaar trouwens uw onderschrift "verbond van verzekeraars". Komt écht wel als spam over...The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Ethias blijft bij mij steeds de goedkoopsteDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rafiki Bekijk BerichtenVan mij was Optimco de goedkoopste, maar relatief onbekend. Gezien KBC maar 100 euro hoger zat op jaarbasis was de keuze snel gemaakt.
Ik was vroeger aangesloten via Optimco. Ze waren toen voor mij ook beduidend goedkoper. Zeker tov AXA die zowat het duurst waren. Ethias heeft mij nooit goede tarieven gegeven.
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Ik zit zelf bij Optimco. Erg content van geweest tot nu toe. Prijzen zijn lager dan al de andere verzekeringen waar ik het al gevraagd heb. M'n vriendin haar Alfa is bijna tegen de helft van de prijs verzekerd geraakt dan bij haar vorige verzekering. Dat vind ik toch al straf, dat zoiets zelfs mogelijk is...
Comment
-
ik heb omdat ik nieuwschierig was eens opgezocht naar de goedkoopste verzekering voor me.
en ik kreeg een brief van corona direct.
1400 i 16 v van 2006 moest ik voor 14 k/j net geen 1100/j betalen.
dus in mijn geval blijf ik gewoon bij mijn huidige met wat bekender naam inc omnium voor stuk minder dan corona aanbiedde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeppa123 Bekijk BerichtenIk ben op zoek naar een goedkope autoverzekering. Ik heb op Autoverzekering vergelijken al een beetje gekeken waar ik op moet letten en ik zag wel een leuke advertentie van Ditzo staan. Heeft iemand van jullie ervaring met deze verzekeraar?
Comment
-
Alsof goedkoop het belangrijkste criterium van een verzekering is...
Het kan natuurlijk geen kwaad om te gaan vergelijken en 100'den euro's teveel betalen voor een evenwaardige of slechtere dekking is wat gek.
Maar kijk toch vooral goed na wat precies verzekerd is en welke bedragen er tegenoverstaan , enz, want daar durven toch aardige verschillen op zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeppa123 Bekijk BerichtenIs er dan echt niemand??
wij kunnen dus alleen maar advies geven over Belgische verzekeringsmaatschappijen en jij moet een NLverzekering hebben
bovendien zijn de verzekeringspremies in NL een pak lager dan in Belgiëmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI) voor mijn vrouwke en Audi A4
voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door roter eristoff Bekijk BerichtenAlsof goedkoop het belangrijkste criterium van een verzekering is...
Het kan natuurlijk geen kwaad om te gaan vergelijken en 100'den euro's teveel betalen voor een evenwaardige of slechtere dekking is wat gek.
Maar kijk toch vooral goed na wat precies verzekerd is en welke bedragen er tegenoverstaan , enz, want daar durven toch aardige verschillen op zitten.
Ik heb zelf ooit voor een nieuwe wagen omnium genomen, na 3 weken vlamde er ééntje aan een opgehaalde brug in m'n 'gat'. De 'schuldige' deed moeilijk en heb ferm veel problemen gehad om m'n centen te krijgen om de herstelling uit te laten voeren.
Enkele maanden later was het opnieuw 'prijs'. Een glazenwasser had het gekunnen om mijn wagen te "kussen". Eén van z'n ladders was niet goed vastgelegd en schoof naar voor en belandde net niet in m'n kofferruimte, maar had wel lakschade.
Hier is het vlot verlopen met de chauffeur maar ook zijn verzekering deed moeilijk. Uiteindelijk heeft die persoon zelf de schade betaald en niet zijn verzekering omdat de zaak bleef aanslepen. Ik heb hem een tijd nadien nog eens gesproken en hij was verlegd van maatschappij omdat hij er problemen mee had in zijn zaak.
Ik heb ondertussen geleerd, iedere euro die ge geeft aan verzekeringen is er één teveel. Als verzekeringsmaatschappijen je moeten uitbetalen is het ook altijd 'teveel'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenMisschien heb jij er zo veel problemen mee omdat jij toch de goedkoopste pakt.
Ze hebben nog nooit een schadegeval moeten uitbetalen voor beide wagens. Rijden toch al 20 jaar schadevrij.
We hebben vorig jaar onze brandpolis/familiale weggehaald omdat er toen ook problemen mee waren.
Een paar dagen terug een overschrijvingsformulier ontvangen voor onze movano. Is 100 euro duurder of hetgeen ze op internet promoten ..... Denk dat de makelaar er mee aan het 'rammelen' is ....
Er zijn daar al kennissen weggegaan met alles, denk dat wij zullen volgen ....
Comment
Comment