Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe nummerplaat; wanneer ontvangen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

net contact gehad met m'n makelaar..
    die heeft naar de DIV brussel gebeld en vertelden ze doodleuk 'we hebben nog documenten tekort'....
    blijkt dat ze het NL-kentekenbewijs en uitvoerverklaring ook moeten hebben en dat hadden ze eerst NIET gezegd. Enkel een kopie van GVA was voldoende enfin.. het is in behandeling
    ik hou jullie op de hoogte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
      Waarom ben je niet gewoon langs gegaan?

Idem hier, ook import. Vrijdag om 14uur30 stempel gekregen bij DIV, maandagochtend pakketje van Bpost ontvangen met nieuwe plaat..
      heb jij een uitvoerverklaring moeten voorleggen?

Comment

kenteken vandaag ontvangen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichten
          kenteken vandaag ontvangen!
          Proficiat je hebt er wel lang genoeg mogen op wachten, maar toch veel plezier ermee....
          Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Mijn auto zijn ze aan het afwerken (aangepaste Sprinter), zou misschien over twee weken klaar zijn dus nog juist voor de kerstvakantie, misschien ook niet want ik heb gezegd dat kwaliteit voorgaat op een vervroegde aflevering. Ik vermoed dat er heel veel mensen in januari een nieuwe nummerplaat aanvragen omdat de auto dan op papier van 2014 is, voor mij is dat eigenlijk niet van toepassing omdat ik de auto toch 'op' rij. Zou een nieuwe nummerplaat in januari veel langer achterwege blijven wegens druk en veel mensen bij het DIV met vakantie ?

Comment

Als de aanvraag kan gebeuren via web-div denk ik niet dat je veel vertraging moet vrezen, anderzijds indien de aanvraag via de post/div kantoor moet verlopen kan het natuurlijk wel zijn dat er wat vertraging is door sluitingsdagen/verloven in die periode.
              Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Heb wagen ingevoerd, stempel douane is ok, morgen keuring en onmiddellijk naar DIV.
                Er gaat al iemand nummertje trekken...

Zou ik maandag de nummerplaten hebben?

Comment

mijn platen waren binnen de 24u bij de dealer.
                  Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
                  http://www.autoforum.be/showthread.php?65549-2014-Seat-leon-Fr-1-4l-tsi-140pk
                  Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

Ingevoerde wagen?

Comment

Vorig jaar mijn oude nummerplaat door een Europese nummerplaat vervangen (op dezelfde auto). Naar de DIV in Alken gereden. Enkele uren staan wachten en de volgende dag was de nummerplaat per post al geleverd. Als je de tijd hebt, kun je beter zelf naar een DIV kantoor rijden..

Comment

nee niet ingevoerd. De verzekering heeft de platen geregeld voor ons, dinsdag 10/12 een fax van garage naar de verzekering met de gegevens die zelfde dag platen aangevraagd, woensdag 11/12 waren de platen al bij de dealer toegekomen.
                        Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
                        http://www.autoforum.be/showthread.php?65549-2014-Seat-leon-Fr-1-4l-tsi-140pk
                        Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

Het is toch alleen maar dat roze formulier "aanvraag tot inschrijving van een voertuig" dat naar de DIV moet he om een nieuwe nummerplaat aan te vragen? (voor een tweedehands Belgische wagen)

Comment

Ik hoop dat je niet hetzelfde als mijn klant aan je broek hebt ...wacht al 2 weken op zijn platen en heeft onderstaande boodschap van DIV gekregen
                            Geachte
                            De inschrijving van, meestal ingevoerde voertuigen, neemt vertraging.
                            Dit is onder meer een gevolg van het stijgend aantal aanvragen voor landbouwerskentekenplaten (G-platen) en van de prioriteit die in de maand december 2013 gegeven werd aan de verwerking van commerciële kentekenplaten.
                            Onze diensten stellen alles in het werk om de momenteel opgelopen vertraging van ongeveer 2,5 weken zo snel als mogelijk in te halen.
                            Gelieve ons te willen verontschuldigen voor de gebeurlijke overlast.
                            De DIV.

Comment

Working...
                            X