Mensen die beweren dat alle replica's slecht zijn kennen er niks van. Ikzelf heb vroeger nog replica's gekocht bij online velgen.nl en daar was echt niks mis mee, enkel het design was niet echt goed maar daar is de prijs ook naar.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Originele velgen te duur? Welk alternatief?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenMensen die beweren dat alle replica's slecht zijn kennen er niks van. Ikzelf heb vroeger nog replica's gekocht bij online velgen.nl en daar was echt niks mis mee, enkel het design was niet echt goed maar daar is de prijs ook naar.
Ik neem als voorbeeld BBS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digiboy Bekijk BerichtenMisschien worden de originele velgen van de Merk-garages in dezelfde fabriek gemaakt als vanwaar de Replica's komen.
Ik neem als voorbeeld BBS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digiboy Bekijk BerichtenWat zijn Oem-velgen?Het stond er al.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk BerichtenVelgen van BBS, borbet of dezent die je aanhaalt zullen prijs ook niet veel schelen en zijn kwaliteit wel in orde.
van die velgjes van 500-600€ voor 4 zou ik wel afblijven...
Nu was ik op online-velgen.nl aan het kijken en wat ik daar heel gemakkelijk bij vind is dat je velgen inclusief banden kan bestellen. Je moet ze enkel maar monteren. Maar ik begon al snel te twijfelen aan de kwaliteit.
@ThomasT: Je haalt dezent aan als kwaliteit. Ik kijk momenteel naar een 15" setje van dezent. Zonder banden komen die op 350 euro. Dat kan dan toch feitelijk geen kwaliteit zijn? Of zijn 15" velgen zoveel goedkoper?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Coollemon Bekijk BerichtenEventjes dit topic hijacken. Ik ben op zoek naar een eenvoudig setje velgen voor men MX-5. Ofwel koop ik een 2e hands OEM setje en zie ik wel of ik ze als zomer-of wintervelgen ga gebruiken ofwel koop ik een nieuw setje. En natuurlijk, voor niet teveel geld.
Nu was ik op online-velgen.nl aan het kijken en wat ik daar heel gemakkelijk bij vind is dat je velgen inclusief banden kan bestellen. Je moet ze enkel maar monteren. Maar ik begon al snel te twijfelen aan de kwaliteit.
@ThomasT: Je haalt dezent aan als kwaliteit. Ik kijk momenteel naar een 15" setje van dezent. Zonder banden komen die op 350 euro. Dat kan dan toch feitelijk geen kwaliteit zijn? Of zijn 15" velgen zoveel goedkoper?
goeie maat van me heeft vorig jaar setje Dezent RB dark in 18" gekocht met bandjes en was toch 1800€ kwijt(wel conti contactsport 3)2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Niet alle replicavelgen zijn slecht maar je moet natuurlijk weten welke. Daarom zou ik replicavelgen nooit online kopen maar bij een vertrouwde bandencentrale. Een bandencentrale waar men meer dan voldoende op de hoogte is van welke je best je handen afhoudt en welke niet. Imo.
@ Digiboy: max. 3 foto's per bericht aub.
Comment
-
Je moet geluk hebben. Ik heb een set S Line velgen 9spaaks in 17" OEM Audi via dit forum voor een goede prijs. Velgen waren quasi nieuw, koper deed ze weg omdat hij een grotere maat gekocht had
Je kan ook eens horen bij je dealer. Vaak hebben ze nieuwe sets die ze gedemonteerd hebben van nieuwe wagens die nadien een grotere maat gemonteerd kregen.
Ik heb ooit replica's gehad in 18" en bij de bandencentrale kregen ze ze niet goed gebalanceerd. Bij een kleinere maat ga je wel minder problemen hebben.
Vaak vind je heel goede kwaliteitsvelgen voor een redelijke prijs bij AEZ, Dezent, ... geen replica's maar wel goede kwaliteit
Comment
-
Waarschijnlijk ga ik mijn velgen van het merk "WSPITALIA" en banden bij de firma Ackermans bestellen.
Deze zeer vriendelijke man heeft me verzekerd dat het merk "WPSITALIA" van zeer goed kwaliteit is en zeker niet moet onderdoen tov de te dure garage merken.
Nu ben ik nog even een mooie velg aan het kiezen uit de mooie cataloog van "WSPITALIA"
Comment
Comment