Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegveld Brustem (St-truiden)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Controle genoeg..kerel met transit. Maar die schiet u niet dood, zolang ge geen zotte toeren uithaalt d.m.v. burnout's, driften, etc..

Comment

• Ik kom daar geregeld met het vliegtuig.
      Toffe mannen ginder en veel kan/mag. Enkel denk ik dat ze daar als luchthaven niet het ganse domein beheren, een deel is nog van het leger, ik ik heb al meermaals camionettes van de militairen zien rijden daar. Dus als ge problemen krijgt zal het met hen zijn.

Zolang je niet op de actieve runway gaat rijden zal het wel meevallen voor de mannen van de luchthaven. Bel hen anderes eens: 011 58 09 89 en vraag het. Makkelijk zat! Vraag naar Marc Tuts, die is niet contrair ;-)
      Ik rij niet hard, ik vlieg laag
      www.meevliegen.be

Comment

• Bedankt, hier kan ik wat mee!

Comment

• Zo even terug ophalen.

Heeft iemand hier nog informatie over of er nog altijd wordt gecontroleerd. Zou graag foto's maken op een leuke locatie.
          Heb gelezen dat een deel is verkocht aan 2 bedrijven uit het genkse.
          Of iemand die in limburg een mooie locatie weet waar je zo aankan en oude industrie is ofzo

Nu heb ik ook gemerkt dat de google auto in 2013 ook over het terrein is gereden.

Comment

• Zo lang je niet op de landingsbaan en de stukken militair domein komt is er geen enkel probleem.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• er is daar idd nog een heel deel militair waar opleidingen enzo wordt gegeven.
              vooral in het zuiden van de basis is regelmatig activiteit, maar de 'wandelingen' met rugzak gebeuren over de hele basis

Comment

• Net buiten Limburg in Diest is deze locatie tegenwoordig hip voor foto-shoot : de Schaffense Poort (is ook wel illegaal, maar levert wel schitterende foto's op)

Comment

• deel waar ik op zou willen is juist het militair gedeelte. Het deel waar de google auto ook is over gereden. Staan 2 hangars en is wel mooi om er foto's binnen in te maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichten
                    Ik kom daar geregeld met het vliegtuig.
                    Toffe mannen ginder en veel kan/mag. Enkel denk ik dat ze daar als luchthaven niet het ganse domein beheren, een deel is nog van het leger, ik ik heb al meermaals camionettes van de militairen zien rijden daar. Dus als ge problemen krijgt zal het met hen zijn.

Zolang je niet op de actieve runway gaat rijden zal het wel meevallen voor de mannen van de luchthaven. Bel hen anderes eens: 011 58 09 89 en vraag het. Makkelijk zat! Vraag naar Marc Tuts, die is niet contrair ;-)
                    De militairen zijn idd de ambetanterikken. Ze verhuren maar al te graag voor evenementen hun hangars, maar als ge effkes met wat vrienden foto's komt maken van auto's dan zijn ze ineens daar en zit er zogezegd nog militair materiaal in die hangaars. Pas wordt nagetrokken en dergelijke, als je dan nog eens op militair domein komt wordt alles in beslag genomen.

Wij waren vriendelijk tegen die twee militairen, maar het omgekeerde kon helaas niet gezegd worden (ze hadden eens goesting hun macht te tonen zeker, weet ik veel?!). Dat er ondertussen 10 andere wagens die daar niets te zoeken hebben rijden dat maakte niet zoveel uit voor de heren. Sindsdien blijf ik daar gewoon weg (ondanks dat het een prachtlocatie is voor foto's). Omdat ik geen nood heb aan iets op mijn (blanco) strafblad).

"Gij gaat hier geen geld komen verdienen op kap van 't leger he manneke" (de shoot was ten eerste al gratis LOL) en ten 2de betalen wij het leger, maar dat heb ik maar niet gezegd kwestie van al mijn materiaal niet kwijt te spelen

Stond al direct te dreigen met politie ("ja en wij weten niet hoe die met uw materiaal omgaan he.." ed dus gewoon braaf gedaan wat gevraagd werd. (grappig genoeg kan het leger dus zelf niks doen en moeten ze de politie bellen, ook om uw ID na te trekken )

De vliegclub heeft daar idd niet alles in pacht, enkel de runway en bijbehorende gebouwen, maar het deel ten noorden van de runway is allemaal militair domein.
                    Last edited by Tomskii; 03/08/2015, 17:48.

Comment

• bedankt voor de reacties

Dan maar hopen dat ze eens gaan besparen bij het leger en saffraanberg sluiten dan zijn ze er niet zo snel moest er iemand rondrijden.

wel heb ik ook dit gevonden en staat niets op dit kaartje dat dat deel als oefenterrein wordt gebruikt. Het oefenterrein ligt eig in het zuiden

als je kijkt op het kaartje liggen de 2 loodsen in nieuwe recreatiezone

of niemand zin om de bordjes van militair domein gaan weg te halen
                      dan kunnen ze niks zeggen want heb niks gezien

Iemand nog mooie locaties waar je wel zo aan kan ? liefst regio limburg want wil graag foto's laten maken van men karmann 34

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                        De vliegclub heeft daar idd niet alles in pacht, enkel de runway en bijbehorende gebouwen, maar het deel ten noorden van de runway is allemaal militair domein.
                        het noorden??? ben daar amper geweest.
                        onze militaire oefeningen waren allemaal in het zuiden van de banen. als ge op google mapks kijkt, ziet ge zo ne heleboel straten tussen bossen zitten. daar hebben we kamp gehad, CBRN training, ...
                        in het noorden slechts 1x geweest toen we een mars moesten doen met rugzak.

defensie eens contacteren met de vraag welke gebieden in brustem wel toegelaten zijn voor fotos te nemen? als ge dan al één of andere zijn naam heft die toegang heeft gegeven, die kunnen ze rap eens contacteren

Comment

• Ik heb daar ooit nog een trackday gereden via skylimit events.
                          Was de moeite maar sletig aan de banden die beton

Ben ik niet btw
                          Last edited by krikkie; 04/08/2015, 06:59.
                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                            het noorden??? ben daar amper geweest.
                            onze militaire oefeningen waren allemaal in het zuiden van de banen. als ge op google mapks kijkt, ziet ge zo ne heleboel straten tussen bossen zitten. daar hebben we kamp gehad, CBRN training, ...
                            in het noorden slechts 1x geweest toen we een mars moesten doen met rugzak.

defensie eens contacteren met de vraag welke gebieden in brustem wel toegelaten zijn voor fotos te nemen? als ge dan al één of andere zijn naam heft die toegang heeft gegeven, die kunnen ze rap eens contacteren
                            Ja allez, ten noordwesten van de baan eigenlijk (waar de 2-3 hangars staan) aan de voormalige baan die nu niet meer in gebruik is.

Bedankt voor de tip! Niet geschoten is niet raak

Comment

Working...
                            X