Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegveld Brustem (St-truiden)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
    Treu.

Als je geen zotte dingen gaat doen mag je best wat foto'kes maken in de het militair domein.
    Maar als je even 5min wilt spelen, dan lijkt met dit stuk het veiligst.
    Daar gaan ze je niet voor naar de politie sturen of dergelijke zaken
    Dit deel dus.
    het stuk waar je nu staat is waarschijnlijk nog berubbert van de draraces, MAW, extra grip
    kzou een paar kegeltjes meenemen en je eigen parcour uitstippelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
      Treu.

Als je geen zotte dingen gaat doen mag je best wat foto'kes maken in de het militair domein.
      Maar als je even 5min wilt spelen, dan lijkt met dit stuk het veiligst.
      Daar gaan ze je niet voor naar de politie sturen of dergelijke zaken
      Dit deel dus.
      *foto*
      Mwa, ben op dat stuk eens weggejaagd omdat ik foto's aan het maken was..
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
        Het topic mag zeker bestaan. Hij krijgt duidelijk het antwoord dat het ten strengste verboden is.
        Als dat inderdaad de uiteindelijke conclusie van dit topic is, dan staat het hier idd goed.

Als hier daarentegen wordt aangeraden om Brustem eens op te zoeken, en daarbij vermeld wordt dat het maar op een deeltje strafbaar is, dan vind ik dat verkeerd. Binnenkort gaat er nog iemand daar rondrijden, een proces verbaal aan z'n been krijgen en naar dit forum verwijzen dat hier meegedeeld werd dat het legaal zou zijn?

En over het al-dan-niet militair domein zijn.... de bordjes staan aan beide kanten van de Lichtenberglaan, en ik ben zowel al aan de westkant (heliloods en verder, waar dat de driftdays georganiseerd worden, aan de oostkant (vliegtuigloods), in het zuiden tussen de hangars als aan de noordkant waar bovenstaande foto getrokken is weggejaagd of achterna gezeten door de MP. Dus imo ben je daar NERGENS legaal en safe

Comment

Wie heeft er hier over laatst nog problemen gehad? Ik dacht dat er iemand zogezegd was klemgereden door dien oude boswachter die dan de Militaire Politie had verwittigd.
          2014 Bmw 118d Estorill //M
          2000 Bmw 320d
          2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
          2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
          https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
          Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
          http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
          Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

MAW, tis den boswachter die we eerst moete uitschakelen.

kzou zegge, we binde hem snachts vast, we knevelen hem, en dan gaan we ritjes placeren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
              Wie heeft er hier over laatst nog problemen gehad? Ik dacht dat er iemand zogezegd was klemgereden door dien oude boswachter die dan de Militaire Politie had verwittigd.
              Ik vraag me wel af hoe je daar iemand kan klemrijden met 1 auto
              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                Ik vraag me wel af hoe je daar iemand kan klemrijden met 1 auto
                dat vraag ik me ook wel af tenzij je je natuurlijk wil verstoppen in een loods en hij zich voor de uitgang zet

Maar je vraagt je ook soms af hoe je op een rechte piste van 3km tegen een muur kan aanrijden, en ook dat hebben we daar al gezien

Comment

Serieus? Vertel!

Het blijft een fijne locatie thans, maar het zou nogal een zottekot worden daar moesten ze het een stuk openbaar maken.
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                    Maar je vraagt je ook soms af hoe je op een rechte piste van 3km tegen een muur kan aanrijden, en ook dat hebben we daar al gezien

Just

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
                      Rap op 5 min wat burnouts doen en weggaan .
                      Ben effe gaan kijken, stijgen daar toch nog wel wat vliegtuigen op. Dus op de startbaan zeker NIET veilig.
                      Voor de rest niemand gezien ... alleen wel een stuk rubber kwijt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                        Zoals ik al zei, àlle stukken (voor zover ik weet) binnen de omtrek van de Lichtenberglaan.
                        Start- en landingsbaan mogen enkel overgestoken worden als de hefbomen open staan, de andere runways zijn militair domein alsook dat 'dragracestuk' waar hier naar wordt verwezen.
                        't Is niet voor niets dat je in Google Maps alleen de Lichtenberglaan ziet hé.
                        Er staan bordjes genoeg, en ze controleren vaak.
                        ik zie gewoon alle banen in google maps zunne
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                          Ben jij zo iemand die denkt dat ze overal een bordje moeten plaatsen vooral het verboden is of niet...

Op een tram of bus hangt ook geen bordje dat je niet mag urineren... Ga jij plassen en zeggen tegen de chauffeur... Hey, hier hangt geen bordje dat het niet mag ?!
                          Nee, omdat dat wettelijk gezien niet mag.

Maar zoals ik al zei, d'r zijn stukken waar je niet mag komen "militair domein", maar d'r zijn ook stukken die niet meer tot het militair domein behoren.

En dan is d'r een stuk "militair domein" waar je in theorie niet op mag komen, maar waar soms toelating is om te hebruiken, als d'r iets te doen is (tuning) of als parking zoals bij de drag race die d'r was en bij andere zaken georganiseerd door ABC-events.

In de zomer ben ik met de C4 op een van die stukken geweest, wat foto's van de wagen gaan trekken en wat rondrijden.

Er zijn er trouwens ook die leren rijde die vaak op die stukken rondjes rijden.
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                            het stuk waar je nu staat is waarschijnlijk nog berubbert van de draraces, MAW, extra grip
                            kzou een paar kegeltjes meenemen en je eigen parcour uitstippelen
                            Dat stuk is volgens mij niet het stuk waar de dragrace was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                              Mwa, ben op dat stuk eens weggejaagd omdat ik foto's aan het maken was..
                              Echt?
                              Toenik daar foto's ben gaan trekken, kwamen ze daar met een camionet langs en ze vroege wat ik aan het doen was.
                              Ik zei wat foto's maken, en wat gewenning van de auto (zei dat ik hem pas had gekocht).
                              Antwoord was dat het oke was, maar dat dat ik geen te zotte dingen moest doen en ze zijn verder gereden aan een slakengangetje. Ietsje later ben ik ze nog tegen dik 100 km/h voorbij gevlamd.

Comment

Klikt eens op stalliet en ge ziet alles!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yvel26 Bekijk Berichten
                                  Ben effe gaan kijken, stijgen daar toch nog wel wat vliegtuigen op. Dus op de startbaan zeker NIET veilig.
                                  Voor de rest niemand gezien ... alleen wel een stuk rubber kwijt
                                  Zoals ik al zei stijgen wel wat vliegtuigjes op, maat die gebruiken NIET de hele startbaan.
                                  Die dragrace dat er was en die sprintraces van ABC-events zijn op een stuk van die startbaan (het stuk richting Naamsesteenweg), op dat stuk komen de vliegtuigen NIET.
                                  Want zelfs als er op dat stuk events bezig zijn, zijn die vliegtuigjes daar rustig rondjes aan het vliegen!

(veiligheid lijkt me dus geen enkel probleem)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    Nee, omdat dat wettelijk gezien niet mag.

Maar zoals ik al zei, d'r zijn stukken waar je niet mag komen "militair domein", maar d'r zijn ook stukken die niet meer tot het militair domein behoren.

En dan is d'r een stuk "militair domein" waar je in theorie niet op mag komen, maar waar soms toelating is om te hebruiken, als d'r iets te doen is (tuning) of als parking zoals bij de drag race die d'r was en bij andere zaken georganiseerd door ABC-events.

In de zomer ben ik met de C4 op een van die stukken geweest, wat foto's van de wagen gaan trekken en wat rondrijden.

Er zijn er trouwens ook die leren rijde die vaak op die stukken rondjes rijden.
                                    d'r w't ik n'ts op gez'gd
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                      Klikt eens op stalliet en ge ziet alles!

Comment

stallieten, hangt dat niet in grotten?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                        X