Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    En het heeft weer gesneeuwd
    Inderdaad Maar.....
    Word is that plowing and salting has started (just like in 200. Here you can see Hatzenbach. They're doing everything to open by 12pm.
    Nürburgring laptimes, news and videos since 2007

Comment

• Ja, maar het ging zogezegd de komende 3 dagen droog zijn, maar in deze omstandigheden ga ik niet, teveel kans op vochtige/ijzige plekken, ideal voor de Carfreitag natuurlijk ;-)

Comment

• Precies nog altijd niet veel beweging op de webcams.

Comment

• En dat terwijl het bijna april is!!
          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• ak zag een foto voorbijkomen op fb dat de parkings nochtans vol staan

Comment

• Ik was er vandaag op 30/03. De Ring was open! Het aantal supercars was beperkt. Misschien door het koude weer en de sneeuw rond het circuit.

Comment

• ik zou toch niet gaan racen wanneer er nog ergens sneeuw ligt :s
                1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• WTF het ligt daar weer WIT of wa :o

Ondertussen al weer geruimd/gesmolten.. Deze morgen om 10u:

Morgen ziet het weer er alleszins goed uit... Zwaar aan't twijfelen hehe
                  Bijgevoegde Bestanden
                  Last edited by ; 31/03/2013, 12:31.

Comment

• Ik ben vandaag geweest,het zou 100% droog zijn,jawatte, nen hamburger gegeten en terug naar huis kunnen bollen , op de middag nog altijd aan't sneeuwen en ring ni open geweest

Comment

• ik stond ook op het punt om te vertrekken. Uit eindelijk niet gegaan en maar gaan rijden op Zandvoort
                      BMW X5 45e

Comment

• Heeft veel geluk gehad, wie staat er nu met een geel vlag op de baan!

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                        Last edited by ; 02/04/2013, 07:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Benjie Bekijk Berichten
                          Heeft veel geluk gehad, wie staat er nu met een geel vlag op de baan!

http://www.youtube.com/watch?v=mF-7cg6RFHE
                          Amai, die zal er spijt van hebben. Beemerken met serieus veel kosten.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Na lang gesloten te zijn terug open en dan gebeurt er nog al wat!

Comment

• Maandag is in mijn ogen op dat ene voorval na anders wel vrij veilig verlopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Benjie Bekijk Berichten
                                Goed voor de sloop.
                                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Je ziet die crash zo aankomen, die MINI komt veel te snel af voor die bocht. Zonde.

Comment

• + stuurt ook veel te vroeg in Typische beginnersfout.

Comment

• Misschien moeten ze daar toch eens een bord zetten met "opgepast, bocht!"
                                        Zieke drifts wel van die E36 M3 en Mercedes!

Comment

• Haha die Mercedes is echt zalig.

Comment

Working...
                                          X