Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
    Wat verbruikt een bleu dingese op de NS?
    Je weet toch dat t bebouwde kom is daar
    En heel vaak flitsers. Niet in kastjes, maar politie-agenten in burger die ad rand staan & fotos nemen als ze denken dat je te snel rijdt.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
      Ik ben volgende week in de buurt en ga dan een rustig toeristisch uitstapje maken daar met mijn Golf Blue Motion. Jammer dat het blijkbaar een tolweg is maar dat is wel vaker zo met toeristische routes.
      Zucht...

Comment

• Iemand zondag aanwezig?

Comment

• Hoe is 't weer?
          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Het weer ziet er goed uit, geen reden om niet te gaan

Comment

• Morgen voorspellen ze goe weer. Nu ist hier al heel de namiddag aant regenen. Deze voormiddag een rondje of 5 gedaan maar het lag nog serieus "damp" op plekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                Voet van de gas, auto scheef. Lijkt me heel gevaarlijk, dat lift-off oversteer... Die reviewers doen zo lyrisch over de Megane RS bijvoorbeeld, maar is dat niet gevaalrijk voor de beginner, of vangt de ESP dat overstuur op?
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Pfff man, wat doet die kerel verkeerd? Dus hij haalde de voet van de gas af dus?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                  Pfff man, wat doet die kerel verkeerd? Dus hij haalde de voet van de gas af dus?
                  Te veel tetteren

Comment

• Heb het gevonden, dus met zon lift off oversteer moet je, als fwd rijder, gewoon terug gas geven?
                    Dit druist wel in met de natuurlijke drang om te stoppen, remmen, neem ik aan....

Comment

• Hetgeen hij verkeerd doet is denkik dit: Wss 1 van zijn eerste rondjes ring (als het al niet zijn 1ste is) en hij gaat flatout het vossenhol in... vlak voor het diepste punt ligt aan de binnenkant een klein "bumpje" daar gaat hij over (met een veel te soepele ophanging) en stuurt een tikkeltje bij naar links op de moment dat hij vanvoor lift-off heeft... met als gevolg dat de voorste wielen meer gedraaid zijn dan de richting die hij oorspronkelijk gaat wanneer hij terug grip krijgt. Met alle gevolgen van dien...
                      Indien niet correct en iemand een betere uitleg heeft: Shoot! kwil het ook wel eens 100% zeker weten...

Comment

• Ohja en Toere heeft ook gelijk... teveel tetteren kan ook een belangerijke factor zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                          Ohja en Toere heeft ook gelijk... teveel tetteren kan ook een belangerijke factor zijn.
                          Gisteren 2 maal een bocht zeer slecht genomen op Francorchamps omdat ik zat te tetteren

Comment

Hetgeen hij verkeerd doet is denkik dit: Wss 1 van zijn eerste rondjes ring (als het al niet zijn 1ste is) en hij gaat flatout het vossenhol in... vlak voor het diepste punt ligt aan de binnenkant een klein "bumpje" daar gaat hij over (met een veel te soepele ophanging) en stuurt een tikkeltje bij naar links op de moment dat hij vanvoor lift-off heeft... met als gevolg dat de voorste wielen meer gedraaid zijn dan de richting die hij oorspronkelijk gaat wanneer hij terug grip krijgt. Met alle gevolgen van dien...
                            Indien niet correct en iemand een betere uitleg heeft: Shoot! kwil het ook wel eens 100% zeker weten...
                            Lift off oversteer heeft niets te maken met de voorwielen die de lucht ingaan als je dat bedoeld.
                            Het is omdat hij daar net in de put van zijn gas gaat (hij lift off). Daardoor gaat het gewicht van de wagen naar de voorkant => de achterwielen worden lichter, minder grip en ze halen de voorkant in.
                            2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                              Lift off oversteer heeft niets te maken met de voorwielen die de lucht ingaan als je dat bedoeld.
                              Het is omdat hij daar net in de put van zijn gas gaat (hij lift off). Daardoor gaat het gewicht van de wagen naar de voorkant => de achterwielen worden lichter, minder grip en ze halen de voorkant in.
                              Maar zoiets zal de ESP tegenwoordig corrigeren, toch?

Comment

• Euh? wie rijd er met ESP aan op circuit???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fonny Bekijk Berichten
                                  Euh? wie rijd er met ESP aan op circuit???
                                  Mensen die niet veel op circuit rijden wss

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                  BMW X5 45e

Comment

• Als ik mijn daily eens op de NS zet, laat ik esp aan..................mocht die esp hebben (not).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Dan nog, je rijd uw achterste remblokken gewoon op. Het is een hulpmiddel, geen wondermiddel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Ik rij zelden op circuit... maar ik zet mijn esp wel altijd af op een niet nader vernoemde 2 rijvaks enkelrichting tolweg

Comment

Ik rij zelden op circuit... maar ik zet mijn esp wel altijd af op een niet nader vernoemde 2 rijvaks enkelrichting tolweg
                                          Mja het is wel meer tricky met een achterwiel dan met een voorwiel he? (no offence)
                                          Met de Focus RS van Ivan reed ik ook meteen met alles uit, wat ik normaal met iemand anders wagen nooit meteen zou doen (Ivan drukte zelf op het ESP off knopje voor alle duidelijkheid)
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X