Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Demowagen, kopen of niet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Kopen!

Comment

Bepaalde officiele merk-dealers mogen toch geen ongeval-wagens verkopen?
      U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Wat de meeste garage als DEMO wagen bestempelen, zijn in feit wagen dat medewerker van de invoerder gebruiken en dat zij rechtreeks overkopen.
        De meeste van die wagen hebben dus maar een rijder gezien, en veelal is devoorste bumper herschilderd om de natuurlijk steenslag te verstoppen en zo de wagen als bijna nieuw te laten uitkomen
        Last edited by blue8300; 24/07/2010, 18:06.
        2014 Porsche Boxster 981
        2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

Koop dan beter een showroom model,daar doe je dikwijls goude zaken op. Is nagelnieuw;direct leverbaar en vaak een goed van opties voorziene voor de prijs van een standaard.....
          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

De modellen die in de showroom stonden waren veel minder uitgerust, vandaar de vraag.

Maarja het is wachten op de conclusie van de expert of onze nieuwe Twingo nu echt total loss is of niet.

Comment

Hier even op aanpikken.

Zouden jullie een demowagen kopen Megane RS met 8000 km?
              Heb zo mijn twijfels.
              Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
              2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
              2014 Golf 7 R ---> Verkocht
              2008 BMW E91 335i --> Verkocht
              2015 Golf 7 GTD

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
                Hier even op aanpikken.

Heb zo mijn twijfels.
                bij een merkendealer met fabrieksgarantie eventueel wel ja
                BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Hmmm een Megane RS nu eigenlijk niet. Ik ben ooit eens een Leon Cupra demo gaan bekijken en die banden waren na 11000km totaal op. Dan weet je het wel...
                  Hangt ook af van de korting die je krijgt tegenover de nieuwprijs natuurlijk
                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Is bij de renault garage zelf. Denk dat deze auto's daar toch wel moeten tegen kunnen.

Is niet gemaakt voor rondt de kerktoren te rijden e
                    2015 Golf 7 GTD

Comment

Maar niet iedereen is even zorgzaam voor het materiaal bij een testrit want: "het is toch niet van mij". Optrekken op koude motor lijkt mij iets veel voorkomend. Heb ik al gehoord van een verkoper bij BMW, dat hij gewoon mensen op een koude motor volle gas ziet optrekken.

Comment

Inderdaad, en dat schrikt me dan weer af.
                        Hetzelfde voor het afkoelen van de wagen.
                        2015 Golf 7 GTD

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                          Maar niet iedereen is even zorgzaam voor het materiaal bij een testrit want: "het is toch niet van mij". Optrekken op koude motor lijkt mij iets veel voorkomend. Heb ik al gehoord van een verkoper bij BMW, dat hij gewoon mensen op een koude motor volle gas ziet optrekken.

ah zoals veel mensen met een bedrijfswagen/huurwagen/leasewagen/leenwagen :-) echt erg dat het concept respect voor materiaal helemaal verdwijnt bij sommigen wanneer het geen eigen bezit meer is.

Comment

Indien voldoende garantie zou ik daar niet afkerig tegenover staan. Deze waar ik nu mee rijd was ook demo maar ik was er wel héél rap bij, had slechts 45 km.
                            Was dus inderdaad al ingeschreven geweest maar een korting van 20% op een auto met slechts 45 km heb ik niet laten liggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
                              Hier even op aanpikken.

Heb zo mijn twijfels.
                              Ik zou het niet doen, dat lijkt me typisch een auto die door veel mensen afgeragd wordt als ze ermee mogen rondrijden en dan wegen die eerste 8000 km wel serieus door.
                              Als je voldoende garantie krijgt, kan je het nog overwegen, maar dan nog... Als er in die eerste paar duizend kilometer slecht mee is omgesprongen, heb je geen degelijk ingereden motor en zal je nooit het volledige potentieel krijgen, los van het risico dat je veel vroeger onderdelen, banden, etc. zal moeten vervangen.
                              VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

Ik vermoed dat het om deze gaat?
                                Vind persoonlijk die combinatie van gele accenten, zwart exterieur en rode velgranden wat erover maar bon.
                                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Je mag ook niet vergeten dat er door een kronkel in het systeem dit jaar nog veel meer BIV moet worden betaald voor een 2de handse Megane RS dan voor een nieuwe...
                                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

de redbull RS van devos-kapoen is enkel gebruikt door de verkoper dus die is wel veilig !
                                    Je kan natuurlijk ook een jong okkasie kopen ^hint^

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                                      Je mag ook niet vergeten dat er door een kronkel in het systeem dit jaar nog veel meer BIV moet worden betaald voor een 2de handse Megane RS dan voor een nieuwe...

Als het een demo-wagen is zal deze vermoedelijk niet ingeschreven zijn, dus dan gelden dezelfde tarieven dan voor een nieuwe...

Comment

Ik denk het wel want er hangt een perso plaat op en geen Z-plaat (zie foto's)
                                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Als het geen testritten wagen is zou je het kunnen doen, testwagen zou ik dan weer niet doen.
                                          Al aangegeven hoeveel boeren er zo een auto testen en hebben nergens respect voor.
                                          Ik heb zelf een astra gtc getest met de 1.4 turbo (120 en 140 pk) en ja je moet toch eens de turbo testen,
                                          en de *sport* knop maar je kan er geen 200 km mee gaan doen.
                                          Dus warm rijden ging niet echt,en je moet wel eens voelen hoe die in toeren rijd.
                                          Dus ja koud in toeren met een turbo, en velen zullen dat wel doen, is natuurlijk niet ideaal.
                                          Oja in die gtc's zaten ook persoonlijke spullen van een werknemer trouwens.

Nadien wel een auto daar besteld hoor (want die heb je ook nog , de testpiloten,puur voor de fun)

Comment

Working...
                                          X