Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ze komt er toch, de Europese plaat...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ze komt er toch, de Europese plaat...

Voilà, het is om zeep...

Ze moesten Schouppe castreren en opsluiten.

Ik vraag me af of we als burgers nu het geld dat we betaald hebben voor onze perso-platen kunnen terugeisen van de staat?
    Iemand een idee?

Oh ja, door de nieuwe nummerplaat kunnen er nu 72.000.000 verschillende platen uitgereikt worden.... Zeer praktisch in belgië met 11.000.000 inwoners. denkt de Schouppe dat iedereen meer dan 6 auto's gaat inschrijven of wat?

man man man, miserie miserie miserie

Wat kan iedereen toch neuten over een plaat . Dat maakt nu toch echt eens niets uit ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
      Wat kan iedereen toch neuten over een plaat . Dat maakt nu toch echt eens niets uit ?
      Oh maatje :-)

Ik heb in het totaal 3 auto's, allemaal met een perso-plaat, deze platen geven dat kleine tikkeltje meer op mijn auto's.

Stel dat je vrij kon kiezen welke plaat je later op je auto kan hebben en je kiest voor "CEDRIC-1", je rijdt jaaaaaaren rond met die plaat en bent blij en fier dat je ze hebt. Dan komt er ineens een "onnozele pipo", zoals Schouppe is, en die komt doodleuk vertellen dat je je mooie voorkeurplaat, waar je duur voor betaald hebt gewoon mag weggooien... Benieuwd of je dan nog zal "neuten" over je plaat :-)

Comment

En die perso platen zullen ze zeker niet terug vergoeden Stom apenland!

Comment

Waar staat het ergens te lezen dat je je perso plaat kwijt bent?
          Volgens mij is de meest logische manier dat ze die op termijn vervangen door een exemplaar met een 9 ervoor. (zonder er opnieuw honderden euros voor te betalen natuurlijk)

Ik heb zelf ook een perso plaat ... had ze liever gehouden zoals ze is, maar als daar gewoon een 9 - voor komt te staan, dan ga ik daar niet echt van wakker liggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bezinga Bekijk Berichten
            Waar staat het ergens te lezen dat je je perso plaat kwijt bent?
            Volgens mij is de meest logische manier dat ze die op termijn vervangen door een exemplaar met een 9 ervoor. (zonder er opnieuw honderden euros voor te betalen natuurlijk)
            Lijkt me ook niet meer dan normaal, waarom nemen ze anders speciaal een apart prefix voor de gepersonaliseerde nummerplaten?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

5miljoen auto's in Belgie 20euro per nieuwe plaat, maal 2( voorplaat ook)...

En ik was gehecht aan die oude platen, was ook erg makkelijk, mooi en simpel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patrick170 Bekijk Berichten
                Voilà, het is om zeep...

Ze moesten Schouppe castreren en opsluiten.

Ik vraag me af of we als burgers nu het geld dat we betaald hebben voor onze perso-platen kunnen terugeisen van de staat?
                Iemand een idee?

Oh ja, door de nieuwe nummerplaat kunnen er nu 72.000.000 verschillende platen uitgereikt worden.... Zeer praktisch in belgië met 11.000.000 inwoners. denkt de Schouppe dat iedereen meer dan 6 auto's gaat inschrijven of wat?

man man man, miserie miserie miserie
                ik vind ze mooier,ook van kleur,trouwens op die foto is het niet de juiste kleur rood,t word veel donkerder.bijna zwart
                en qua combinatie is het voor mij ook beter
                2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

We doen hier precies of we zijn morgen allemaal onze nummerplaat kwijt, het gaat over een geleidelijke invoering. Bovendien, persoonlijke nummerplaat, ge moet maar zo zot niet zijn om daar geld aan te geven!

Comment

Het hoeveelste topic over die platen is dat hier nu???

Comment

Dat is ook mijn idee.
                      Ik heb geen gepersonaliseerde plaat, maar mijn vrouw is er toch aan gehecht. GMM, daar heb ik Gelukkig Met Marleen van gemaakt. Ik denk dat ik nu nog 20 jaar met m'n 7 zal moeten rijden...
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Met de huidige nummerplaten kan je ook rond de 25.000.000(?) combinaties maken, ze hebben net de omgekeerde versie ingevoerd.
                        En dan ineens wéér veranderen, eigenlijk zonder gegronde reden en iedereen opnieuw laten betalen (ok, 20 euro is niet zoveel) terwijl de oude rood-witte plaatjes al een eeuwigheid bestaan, en er niemand klaagt.

Comment

de plaat wordt groter ..

Ik ben benieuwd hoe de tjoeners dit gaan oplossen, die allemaal hun achterklep/bumper op maat van de huidige plaat hebben gemaakt. Daarnaast zullen de huidige nummerplaathouders dan ook in de aanbieding gaan.

Een privé-firma produceert de nummerplaten
                          Het is de moment dus om als eerste met de nieuwe maat nummerplaathouders op de markt te komen. Wellicht met een kleine donatie aan Schouppe privé krijg je ook nog het alleenrecht in dit land.

Comment

Ik heb in het totaal 3 auto's, allemaal met een perso-plaat, deze platen geven dat kleine tikkeltje meer op mijn auto's.

Stel dat je vrij kon kiezen welke plaat je later op je auto kan hebben en je kiest voor "CEDRIC-1", je rijdt jaaaaaaren rond met die plaat en bent blij en fier dat je ze hebt. Dan komt er ineens een "onnozele pipo", zoals Schouppe is, en die komt doodleuk vertellen dat je je mooie voorkeurplaat, waar je duur voor betaald hebt gewoon mag weggooien... Benieuwd of je dan nog zal "neuten" over je plaat :-)
                            Tuurlijk, en ik begrijp dat ook. Ik heb zelf ook al 100-den combinaties uitgedokterd, maar het zij nu gewoon zo, leg er u nu gewoon bij neer .
                            En zoals al vermeld ga je uw persoonlijke nummerplaat naar alle waarschijnlijkheid kunnen overdragen naar de nieuwe platen, alleen komt er dan een 9 voor te staan. Het effect gaat dan inderdaad wat verloren, maar zo gaat het voor iedereen zijn.

Ik reageerd eigenlijk gewoon op uw fatalistische reactie. Waarom zou je in hemelsnaam jammeren over iets waar je toch niet aan kan doen ? Als je er echt zo wakker van ligt, stap dan in de politiek, en gans AF zal voor je stemmen .

Comment

Waarom in Gods naam moeten *wij* die 20 EUR betalen?!? Wij zijn geen vragende partij voor deze verandering. De staat vraagt de verandering, de staat moet daar ook voor betalen. Daar hebben wij geen enkel belang.

En de argument dat de rode cijfers niet goed leesbaar zijn vind ik op zijn minst belachelijk: dus niemand heeft ooit een boete moeten betalen nadat hij/zij geflitst is geweest omdat onze nummerplaten onleesbaar zijn?...

Comment

Wij zijn de staat

Comment

Het gegeven dat deze beslissing genomen is door staatssecretaris Schouppe verandert niets aan het feit. Gekomen had ze er toch, zelfs door een andere staatssecretaris.

Comment

Krijgt iedereen zo'n plaat of is dit enkel voor nieuwe inschrijvingen?

Ik vind het jammer dat het niet wit-zwart is geworden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skywalker Bekijk Berichten

En de argument dat de rode cijfers niet goed leesbaar zijn vind ik op zijn minst belachelijk: dus niemand heeft ooit een boete moeten betalen nadat hij/zij geflitst is geweest omdat onze nummerplaten onleesbaar zijn?...

Ah nee hé, want ze kunnen u dan niet identificeren omdat uw nummerplaat onleesbaar is

Comment

Tuurlijk, en ik begrijp dat ook. Ik heb zelf ook al 100-den combinaties uitgedokterd, maar het zij nu gewoon zo, leg er u nu gewoon bij neer .
                                        En zoals al vermeld ga je uw persoonlijke nummerplaat naar alle waarschijnlijkheid kunnen overdragen naar de nieuwe platen, alleen komt er dan een 9 voor te staan. Het effect gaat dan inderdaad wat verloren, maar zo gaat het voor iedereen zijn.

Ik reageerd eigenlijk gewoon op uw fatalistische reactie. Waarom zou je in hemelsnaam jammeren over iets waar je toch niet aan kan doen ? Als je er echt zo wakker van ligt, stap dan in de politiek, en gans AF zal voor je stemmen .
                                        Ik denk niet dat ik mijn nummerplaat zal kunnen overdragen, want ik citeer "De nummerplaat zal ook 7 karakters tellen. De klassieke combinatie van drie letters en drie cijfers wordt voorafgegaan door een indexcijfer. Er wordt gestart met het cijfer 1."

7 Karakters dus, ik heb er momenteel 5 op mijn nummerplaat, dus kan ik mijn plaatcombinatie van één van mijn auto's meer dan waarschijnlijk niet houden, en dat doet me balen.

Enne, ik ga niet in de politiek

Comment

Working...
                                        X