Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ze komt er toch, de Europese plaat...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Christophe Bekijk Berichten
    Het gegeven dat deze beslissing genomen is door staatssecretaris Schouppe verandert niets aan het feit. Gekomen had ze er toch, zelfs door een andere staatssecretaris.
    Dat weet ik nog zo niet, elke staatssecretaris heeft zijn eigen prioriteiten.

Comment

Zouden deze ook in kleiner vierkantformaat geleverd kunnen worden (zoals ze nu bv in Nederland op sommige wagens al hebben)
      Op mijn wagen is gewoon geen plaats voor een grotere nummerplaat, in Japan heeft men namelijk geen rekening gehouden met onnozelaars zoals Schouppe.

Comment

Hopelijk leveren ze dan ook 2 platen in plaats van 1, voor die 20 euro. Zijn we van die replica zever vanaf (de jaren '50 zijn trouwens al voorbij, alhoewel die nog verder leven in gedachten van bepaalde politika, die weliswaar ofwel hun pensioen, ontslag, of eigen dood tegemoet zien)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patrick170 Bekijk Berichten
          Oh ja, door de nieuwe nummerplaat kunnen er nu 72.000.000 verschillende platen uitgereikt worden.... Zeer praktisch in belgië met 11.000.000 inwoners. denkt de Schouppe dat iedereen meer dan 6 auto's gaat inschrijven of wat?
          No offence, maar snap jij dat echt niet ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
            En die perso platen zullen ze zeker niet terug vergoeden Stom apenland!
            Vergoeden ? Ze gaan nog eerder een extra taks invoeren om die oude perso platen om te vormen naar nieuwe perso platen, dan te vergoeden ...

Moest je het gemist hebben, er is een crisis op wereldniveau aan de gang, dit even ter info.

Comment

Ik vind het nog wel wijs. enkele weken om mijn nummerplaat gegaan.

Dus binnen 40 jaar ben ik zo eentje waarvan ze zeggen... "AH FUCK... pas op... tis weer zijn fossiel met een 6 teken nummerplaat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                Ik vind het nog wel wijs. enkele weken om mijn nummerplaat gegaan.

Dus binnen 40 jaar ben ik zo eentje waarvan ze zeggen... "AH FUCK... pas op... tis weer zijn fossiel met een 6 teken nummerplaat
                Dus jij koopt 40 jaar geen nieuwe wagen?

Comment

je kan je nummerplaat behouden als je van wagen wisselt...

Comment

Ik volg niet meer hoor... Eerst zeggen ze dat deze dmv een uitdoofsysteem gewisseld worden, wanneer je een wagen wil inschrijven (met je oude plaat) krijg je een nieuwe plaat.

En nu zeg je dat je ze toch kan behouden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                      Ik volg niet meer hoor... Eerst zeggen ze dat deze dmv een uitdoofsysteem gewisseld worden, wanneer je een wagen wil inschrijven (met je oude plaat) krijg je een nieuwe plaat.

En nu zeg je dat je ze toch kan behouden?
                      Wel ... dat zal wel moeten, want ze hebben die oude knarren - die met de 5-cijfer combinaties rondrijden - ooit eens beloofd dat die mensen zouden kunnen blijven rijden, totdat ze die plak meenemen in de kist. Het zou dan een beetje bizar zijn dat die combinaties, en de ABC-123 en de 123-ABC dan ineens niet meer kunnen behouden worden.

But then again, Schouppe komt nu niet meer op, dus hij heeft die stemmen van die oude knarren niet meer nodig.

Beste zou zijn dat bij elke wissel, een nieuwe plak opgestuurd wordt. Zelfs dan duurt het nog 20 jaar voordat 90% met die plakken rijdt, maar in het andere geval rijden we in 2030 nog met 7 systemen door elkaar. We kunnen er zo een slogan ophangen (zoals bij de Amerikaanders : Thanks, Schouppe.)

Comment

De post gaat de platen verdelen?
                        Dus we krijgen allemaal die platen van een halve meter lang dubbel geplooid in de brievenbus ofzo?
                        (die dingen kunnen alvast niet in mijn bus...)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                          Dus jij koopt 40 jaar geen nieuwe wagen?
                          Nee, Maar een plaat is hier persoonsgebonden hé

Comment

op HLN stond een artikel waarin stond dat de platen worden omgeruild bij een nieuwe inschrijving...ik heb ook een perso plaat op mijn kever van 65 en ik wil daar nog 100 jaar mee blijven rondbollen

dus idd, over 40 jaar zullen de mensen nog altijd de oude, tegen dan waarschijnlijk roze tekens, kunnen bewonderen op onze kever

ff geknipt op HLN.be, en vooral die laatste zin is belangrijk:

De nieuwe nummerplaten worden in eerste instantie alleen afgeleverd bij iedere eerste inschrijving, bij iedere herinschrijving en bij verlies of diefstal van een nummerplaat. Mensen op wie niets van het voorgaande van toepassing is, zullen echter nog jaren met de huidige nummerplaten kunnen blijven rijden. Een einddatum waarop de huidige platen verdwenen moeten zijn, is er niet.

Comment

als ze niet in mijn uitsparing past komt ze er niet op.
                              basta

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                als ze niet in mijn uitsparing past komt ze er niet op.
                                basta
                                ik denk dat ami's en jappen er inderdaad de grootste problemen zullen mee hebben.

ik vind het dikke zever van die platen maar als ik daarmee van mijn AMG plaat vanaf ben is dat goed voor mij, alleen spijtig dat ze dan groter is die nieuwe
                                2015 BMW S1000R
                                2010 Renault Clio RS Cup
                                1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Robijn-wit

Comment

wat een gezeik over een plaat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                                      Een einddatum waarop de huidige platen verdwenen moeten zijn, is er niet.
                                      Stel u voor, ambtenaren die naar een deadline toe werken ...

Comment

Dus...

Dat wil zeggen dat ze in oktober bv. stoppen aan BRF-471 en dan de volgende dag beginnen met 9 - ABC - 123 uit te delen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                          Dus...

Dat wil zeggen dat ze in oktober bv. stoppen aan BRF-471 en dan de volgende dag beginnen met 9 - ABC - 123 uit te delen?
                                          Neen, 1- ABC - 123

Tenzij jij een perso plaat 9 - ABC-123 wil...

Comment

Working...
                                          X