Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goed geholpen door total :-)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Sommige mensen zijn nooit tevreden.

Hij kon ook gewoon zelf een taxi (of een alternatief) nemen naar waar hij zelf wilt en zelf naar een overnachtingsplaats gaan. Liever dat dan in je auto te slapen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
      Depannage en slepingen doen ze 24/24, voor huur of vervangwagens staat er nergens dat deze 24/24 beschikbaar zijn.
      ...
      Misschien had u NOG meer van een gratis bijstand verwacht ?
      Ik had er idd meer van verwacht, namelijk hetgeen ze mee adverteren:
      - gratis full pechverhelping 7d/7 en 24u/24
      Ze hebben ons geen 7/7 en 24/24 pechverhelping kunnen bieden. Hadden ze een technieker laten kijken naar onze auto dan was het probleem snel opgelost. Bleek een buis die losgekomen was. Na afkoelen konden we dan 's nachts doorgereden zijn.

Dat ze daar andere taal spreken heb ik alle begrip voor.

Sommige mensen zijn nooit tevreden.

Hij kon ook gewoon zelf een taxi (of een alternatief) nemen naar waar hij zelf wilt en zelf naar een overnachtingsplaats gaan. Liever dat dan in je auto te slapen
      En sommige mensen doen de moeite niet te lezen waar ze op reageren. Met 2 grote honden neem je niet zomaar een taxi en kun je al helemaal niet op hotel.

Jullie vinden dit blijkbaar voldoende service. Des te beter voor jullie. Ik vind de service onvoldoende. Als duidelijk was geweest dat ze ons geen service, anders dan slepen, buiten de kantooruren konden geven dan hadden we wel betaald voor een echte service. Nu waren we in de veronderstelling dat we veilig zaten wat betreft pechverhelping, misleid door de advertentie.

Gratis is het strikt genomen overigens niet. Je moet er 2x voor tanken bij total (niet de goedkoopste).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hansc Bekijk Berichten
        Ze hebben ons geen 7/7 en 24/24 pechverhelping kunnen bieden. Hadden ze een technieker laten kijken naar onze auto dan was het probleem snel opgelost. Bleek een buis die losgekomen was. Na afkoelen konden we dan 's nachts doorgereden zijn.
        Ik heb Porsche Assistance. Ik ben op een zondagochtend geconfronteerd geweest met een storing van de oliedrukmeter. De vraag was dan of het enkel de sensor was of niet. Op zo een moment zou je ook graag hebben dat er een Porsche technieker ter plaatse verschijnt, met een computer, die effe de boel uitleest en zegt "meneer, t is enkel de sensor, dus je kan gerust verder blijven rijden". Helaas is dit op een zondagochtend om 7h nogal utopisch, en dus is mijn auto ook afgesleept (en mijn dag om zeep wegens plannen die in het water vallen) hoewel dit achteraf gezien totaal niet nodig was.

Ben ik daar lastig voor? Nee.
        Ben ik correct geholpen geweest gezien de omstandigheden? Ja.
        Had de service nog beter gekunnen? Natuurlijk (zie hierboven).
        Is dit echter een haalbare, betaalbare, kaart in de praktijk? Nee.

En in het buitenland staan en klagen dat de persoon die je komt helpen enkel de officiële landstaal van ginder spreekt ... ja sorry hoor ...

Comment

Gratis is het strikt genomen overigens niet. Je moet er 2x voor tanken bij total (niet de goedkoopste).

Comment

Beste hansc

Ik weet niet of je al gesleept bent door de hulp van toering...
            Maar daar werkt het juist hetzelfde hoor.
            Die werken ook met lokale sleepdiensten
            Na de sluitingsuren gaan die echt geen technieker uit zen bed bellen voor jou, en helpen ze je tot de dichtsbijzijnde garage in de buurt...
            Of ze je een hotel gaan zoeken voor jou dat weer ik niet, of op zo een korte tijd een vervangwagen regelen dat weet ik ook niet... aangezien het betalend is...
            Hier in Belgie kreeg ik diezelfde dag (wel enkele uren later) nog een vervangwagen.. maar ik kan begrijpen dat het in het buitenland niet simpel is...

En dat jij ervoor hebt gekozen om 2 honden te bezitten, daar kan de rest van de wereld niet aan doen... met honden op vakantie gaan is nu eenmaal een probleem. niet iedereen staat daar voor te springen om zo van die stinkende kwijlballen (zo redeneren hondenliefhebbers) binne te nemen. (heb zelf ook altijd al een hond gehad)... of is dat dan ook de fout van de depanage-firma?
            Ik vind jou klachten ongegerond, en voor een gratis dienst ben je uitermate goed geholpen ... mijn gedacht...
            voor zelfde geld had je daar nu nog gestaan met je kloten in je handen... en je beide honden moeten op eten om te overleven (a la ALIVE!)....

En op het einde haal je de kern van het probleem aan... wil je betere service (of althans in jou hoofd) dan betaal je...
            hopelijk heeft touring er een nieuwe tevreden klant bij al ?
            Last edited by ; 13/07/2010, 16:45.

Comment

misleid door de advertentie.

Als jullie daar op af blijven gaan zullen jullie dikwijls bedrogen uitkomen.
              Database error.
              The database has encountered a problem.

Comment

maar als het kan wel even bashen op de NL'ers of niet soms?

Comment

Ik dacht gewoon 1x min 25l tanken? Anders tank je toch gewoon 2x 25l?

Nu in de vakantie 1x tanken en 2 maanden gratis lid
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                  X