Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goed geholpen door total :-)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • goed geholpen door total :-)

    Enkele maanden geleden had ik op de parking van Auchan Roncq in Frankrijk met de corolla een lekke band. De bouten moeten behoorlijk vast gezeten hebben en ik kreeg het wiel er dus niet af. Gelukkig ben ik gratis lid bij Total Assistance. Een wachttijd van slechts 30 minuten en een kwartuurtje werk aan de wagen en ik kon weer rondbollen zonder problemen. Sommigen zullen het wellicht kennen want het bestaat al enkele jaren en ik gebruik het nu ook al twee jaar: de gratis pechdienst voor wagens en moto's van Total, in samenwerking met Touring, onder de naam Total Assistance.

    Wanneer je bij total een tankbeurt van 25 liter in een station van Total België of Luxemburg neemt krijg een een full-gratis pechverhelping voor een maand. Niet alleen gratis bijstand in België of Frankrijk maar ook in 35 Europese landen; handig als je binnenkort op reis vertrekt.

    Ik moet er wel bij zeggen dat ik enkel 25 liter tank bij Total en de rest bij DATS24 omdat de benzine (euro 95) er iets duurder is. Op euro95 scheelt me dat 1,75 euro per drie weken (want het verschil is maximaal 0,07; meetstal 0,05 eurocent). Op jaarbasis is dat (laat ons zeggen 15 tankbeurten) dus 26,25 euro. Voor hetgene dat je terugkrijgt is het echt niet zoveel. Natuurlijk als je niet tankt dan krijg je ook geen dekking meer; maar voor niks gaat de zon op Als je natuurlijk elke maand daar 125 liter gaat tanken dan ben je gezien natuurlijk, maar niemand verplicht je daartoe.

    Wat biedt Total eigenlijk aan (als je voor 25 liter tankt per maand)
    - gratis full pechverhelping 7d/7 en 24u/24
    - Gratis takeling van uw wagen naar de dichtstbijzijnde garage (of een vergoeding tot 130 € als de takeling door de politie wordt opgelegd).
    - Vervangwagen gedurende 24 uur, als het voertuig niet onmiddellijk kan worden hersteld.
    - Een volledige dekking: panne, ongeval, lekke band, problemen met de sleutels (stuk, verloren, in de wagen vergeten), zonder brandstof vallen, verkeerde brandstof tanken, vandalisme, diefstal.
    - een klantenkaart waarbij je 1 punt per 5 liter krijgt dat 1 cent waard is en in cash kan worden ingeruild

    Maar nu gaat Total nog verder met het peterschapsproject: schrijf je je in op deze gratis dienst én doe je dat voor 31 augustus 2010 dan zijn er extra voordelen: er wordt een pakket autoproducten van 15 euro voorzien en een Happy Fuel tankkaart.

    Je dient je daarvoo online in te schrijven via een peter. Die peter moet je uitnodigen per mail. Ik wil graag "peter" zijn om ook van deze extra voordelen te kunnen genieten. Indien je je emailadres stuurt naar: totalpeterschap@gmail.com nodig ik je uit en kan je van deze voordelen genieten.

    Bedankt, David
    totalpeterschap@gmail.com

    PS. je vindt alle info ook op de website van total.be; ik zou je erg erkentelijk zijn mocht ik peter mogen zijn.

    PS. Ik hoop dat ik deze info op het forum mocht plaatsen? Ik weet wel met een auto heb je tegenwoordig normaal geen pech maar het kan toch handig zijn en ik wil het zoveel mogelijk mensen leren kennen!

  • #2
    Hey,
    zoals ik dit lees is het wel aanlokkelijk..Ik zou me daar wel voor willen inschrijven..

    Comment


    • #3
      Hoi, als je reclame wilt maken, koop dan een banner, is het forum er ook nog iets mee.

      Comment


      • #4
        da riekt hier vreemd

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
          da riekt hier vreemd
          Ik zag hier net iets voorbijvliegen ivm dit topic...


          Kijk, het is er weer -->

          Comment


          • #6
            Hoe worden die tankbeurten eigenlijk gecontroleerd? Iedereen kan toch beweren dat ze twee keer bij Total zijn gaan tanken.

            Comment


            • #7
              Ik vind u heel goeiekoop als ge net voor 25 euro tankt voor die "pechverhelping" en de rest bij den dats...
              Ik heb gratis bmw assistance.. ik heb me daarvoor wel de velgen van een BMW gekocht en die onder een Lada gezet... scheelt me zo een schamele 20.000 euro!

              Comment


              • #8
                Controle van tankbeurten is via lidkaart die je eerst moet ophalen bij een tankstation met bediende.

                Mss interessant om ook mijn ervaring met Total Assitance es uit de doeken te doen . Zal het zo kort mogelijk houden. Ik doe er in ieder geval geen beroep meer op :s.

                Wij hadden autopech in Italië, in de buurt van het como meer. De Golf 4 van m'n vriendin rookte pikzwart en had geen vermogen meer. De versnellingsbak begon ook te knarsen. We hebben ons direct aan de kant gezet. Was iets voor 16u 's avonds. Auto was voor de reis op onderhoud geweest.

                We hadden getankt bij total dus belden direct naar het nummer dat we meegekregen hadden. Ze gingen alles nazien en ons zo snel mogelijk terugbellen. Rond 16u30 weer telefoon met de vraag met hoeveel personen we waren, kwestie van alle info te hebben voor vervangwagen dacht ik. Daarna weer belofte om terug te bellen. Om 17u weer telefoon. Ze gingen ons laten takelen tot de dichtsbijzijnde garage waar ze ons dan zouden verder helpen. Maar we hadden wel vroeger moeten bellen want om 17u wordt het moeilijk om nog een garage te vinden die open is :s. Tot daar snel geholpen. M.A.W. GEEN 7d/7 en 24u/24.

                Uiteindelijk rond 17u30 weer telefoon dat ze een takelwagen hadden gevonden. Die was uiteindelijk na 18u bij ons. M.A.W. MEER DAN 2u WACHTEN OP HULP! De man kon alleen Italiaans en hij maakte zich eerst druk om de honden. Die mochten zeker niet in z'n auto. Die moesten in de getakelde wagen achterop. Proberen uitleggen dat 1 van de honden een hartkwaal heeft en daardoor niet tegen de warmte kan dus die rit in een auto in de volle zon hem fataal kon zijn. We konden kiezen. Niet geholpen worden of met de honden in de auto getakeld. M.A.W. GEEN SERVICE EN GEEN VERVANGWAGEN.

                Na nog een klein half uur rijden bij een garage aangekomen waar ze ons DE VOLGENDE DAG ZOUDEN HELPEN. Wij waren met auto + tent op reis en met honden ga je niet zomaar op hotel. Dochter van 6 was er ook bij. Wij dus terug gebeld naar Total Assistance met de boodschap dat we op straat stonden en nergens terecht konden. Die konden ons niet helpen. NOG ALTIJD GEEN VERVANGWAGEN, WAS NIET MOGELIJK OP DIT UUR. Anders waren we met veel plezier naar de dichtsbijzijnde camping gereden. Beste wat we voor elkaar kregen in overleg met de garagist was dat we in de auto konden slapen. Die werd dan afgezet op een OPENBARE PARKING WAAR WE DE NACHT MOCHTEN DOORBRENGEN IN DE AUTO.

                De volgende dag zijn we dan getakeld naar de dichtsbijzijnde volkswagen garage waar we eindelijk goed bediend zijn. Maar dat had nog weinig met de service van Total Assistance te maken. In de Volkswagen garage mochten we iets drinken, konden we naar 't toilet en werd onze auto voor niets hersteld. Bleek uiteindelijk dat een buis van de koeling (wij zijn niet bep technisch aangelegd) was losgekomen en de auto daardoor oververhit raakte.

                Zo als er nog mensen zijn met echte ervaring met Total Assistance, laat maar weten. Ik ben er niet over te spreken!
                Last edited by ; 12/07/2010, 16:56.

                Comment


                • #9
                  't Is een pechverhelpingsdienst, geen reisverzekering.
                  AutoMinded.be

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                    't Is een pechverhelpingsdienst, geen reisverzekering.
                    Als ze adverteren met
                    - gratis full pechverhelping 7d/7 en 24u/24
                    - Gratis takeling van uw wagen naar de dichtstbijzijnde garage (of een vergoeding tot 130 € als de takeling door de politie wordt opgelegd).
                    - Vervangwagen gedurende 24 uur, als het voertuig niet onmiddellijk kan worden hersteld.
                    - Een volledige dekking: panne, ongeval, lekke band, problemen met de sleutels (stuk, verloren, in de wagen vergeten), zonder brandstof vallen, verkeerde brandstof tanken, vandalisme, diefstal.
                    - een klantenkaart waarbij je 1 punt per 5 liter krijgt dat 1 cent waard is en in cash kan worden ingeruild
                    Mogen ze dat ook waarmaken in de realiteit. Verschil tss pechverhelping en reisverzekering mag mij worst wezen. Wat ze adverteren moeten ze waarmaken en dat doen ze bij Total Assistance duidelijk niet.

                    Een vervangwagen had alles opgelost en van mij en m'n vriendin een tevreden klant gemaakt die nu nog bij total ging tanken.

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                      Ik vind u heel goeiekoop als ge net voor 25 euro tankt voor die "pechverhelping" en de rest bij den dats...
                      Ik heb gratis bmw assistance.. ik heb me daarvoor wel de velgen van een BMW gekocht en die onder een Lada gezet... scheelt me zo een schamele 20.000 euro!
                      Als het systeem toelaat dat je het op die manier kan gebruiken dan zie ik geen enkel probleem. Je zou maar dom moeten zijn om het niet op de meest voordelige manier te doen.

                      Oorspronkelijk geplaatst door hansc Bekijk Berichten
                      Controle van tankbeurten is via lidkaart die je eerst moet ophalen bij een tankstation met bediende.

                      Mss interessant om ook mijn ervaring met Total Assitance es uit de doeken te doen . Zal het zo kort mogelijk houden. Ik doe er in ieder geval geen beroep meer op :s.

                      Wij hadden autopech in Italië, in de buurt van het como meer. De Golf 4 van m'n vriendin rookte pikzwart en had geen vermogen meer. De versnellingsbak begon ook te knarsen. We hebben ons direct aan de kant gezet. Was iets voor 16u 's avonds. Auto was voor de reis op onderhoud geweest.

                      We hadden getankt bij total dus belden direct naar het nummer dat we meegekregen hadden. Ze gingen alles nazien en ons zo snel mogelijk terugbellen. Rond 16u30 weer telefoon met de vraag met hoeveel personen we waren, kwestie van alle info te hebben voor vervangwagen dacht ik. Daarna weer belofte om terug te bellen. Om 17u weer telefoon. Ze gingen ons laten takelen tot de dichtsbijzijnde garage waar ze ons dan zouden verder helpen. Maar we hadden wel vroeger moeten bellen want om 17u wordt het moeilijk om nog een garage te vinden die open is :s. Tot daar snel geholpen. M.A.W. GEEN 7d/7 en 24u/24.

                      Uiteindelijk rond 17u30 weer telefoon dat ze een takelwagen hadden gevonden. Die was uiteindelijk na 18u bij ons. M.A.W. MEER DAN 2u WACHTEN OP HULP! De man kon alleen Italiaans en hij maakte zich eerst druk om de honden. Die mochten zeker niet in z'n auto. Die moesten in de getakelde wagen achterop. Proberen uitleggen dat 1 van de honden een hartkwaal heeft en daardoor niet tegen de warmte kan dus die rit in een auto in de volle zon hem fataal kon zijn. We konden kiezen. Niet geholpen worden of met de honden in de auto getakeld. M.A.W. GEEN SERVICE EN GEEN VERVANGWAGEN.

                      Na nog een klein half uur rijden bij een garage aangekomen waar ze ons DE VOLGENDE DAG ZOUDEN HELPEN. Wij waren met auto + tent op reis en met honden ga je niet zomaar op hotel. Dochter van 6 was er ook bij. Wij dus terug gebeld naar Total Assistance met de boodschap dat we op straat stonden en nergens terecht konden. Die konden ons niet helpen. NOG ALTIJD GEEN VERVANGWAGEN, WAS NIET MOGELIJK OP DIT UUR. Anders waren we met veel plezier naar de dichtsbijzijnde camping gereden. Beste wat we voor elkaar kregen in overleg met de garagist was dat we in de auto konden slapen. Die werd dan afgezet op een OPENBARE PARKING WAAR WE DE NACHT MOCHTEN DOORBRENGEN IN DE AUTO.

                      De volgende dag zijn we dan getakeld naar de dichtsbijzijnde volkswagen garage waar we eindelijk goed bediend zijn. Maar dat had nog weinig met de service van Total Assistance te maken. In de Volkswagen garage mochten we iets drinken, konden we naar 't toilet en werd onze auto voor niets hersteld. Bleek uiteindelijk dat een buis van de koeling (wij zijn niet bep technisch aangelegd) was losgekomen en de auto daardoor oververhit raakte.

                      Zo als er nog mensen zijn met echte ervaring met Total Assistance, laat maar weten. Ik ben er niet over te spreken!

                      Ik weet dat je in een zeer vervelende situatie zat maar ik denk dat ze bij Total alles gedaan hebben wat ze konden. Een vervangwagen regelen na sluitingsuur zal op veel plaatsen in Europa niet zomaar gaan...

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door hansc Bekijk Berichten
                        Controle van tankbeurten is via lidkaart die je eerst moet ophalen bij een tankstation met bediende.

                        Mss interessant om ook mijn ervaring met Total Assitance es uit de doeken te doen . Zal het zo kort mogelijk houden. Ik doe er in ieder geval geen beroep meer op :s.

                        Wij hadden autopech in Italië, in de buurt van het como meer. De Golf 4 van m'n vriendin rookte pikzwart en had geen vermogen meer. De versnellingsbak begon ook te knarsen. We hebben ons direct aan de kant gezet. Was iets voor 16u 's avonds. Auto was voor de reis op onderhoud geweest.

                        We hadden getankt bij total dus belden direct naar het nummer dat we meegekregen hadden. Ze gingen alles nazien en ons zo snel mogelijk terugbellen. Rond 16u30 weer telefoon met de vraag met hoeveel personen we waren, kwestie van alle info te hebben voor vervangwagen dacht ik. Daarna weer belofte om terug te bellen. Om 17u weer telefoon. Ze gingen ons laten takelen tot de dichtsbijzijnde garage waar ze ons dan zouden verder helpen. Maar we hadden wel vroeger moeten bellen want om 17u wordt het moeilijk om nog een garage te vinden die open is :s. Tot daar snel geholpen. M.A.W. GEEN 7d/7 en 24u/24.

                        Uiteindelijk rond 17u30 weer telefoon dat ze een takelwagen hadden gevonden. Die was uiteindelijk na 18u bij ons. M.A.W. MEER DAN 2u WACHTEN OP HULP! De man kon alleen Italiaans en hij maakte zich eerst druk om de honden. Die mochten zeker niet in z'n auto. Die moesten in de getakelde wagen achterop. Proberen uitleggen dat 1 van de honden een hartkwaal heeft en daardoor niet tegen de warmte kan dus die rit in een auto in de volle zon hem fataal kon zijn. We konden kiezen. Niet geholpen worden of met de honden in de auto getakeld. M.A.W. GEEN SERVICE EN GEEN VERVANGWAGEN.

                        Na nog een klein half uur rijden bij een garage aangekomen waar ze ons DE VOLGENDE DAG ZOUDEN HELPEN. Wij waren met auto + tent op reis en met honden ga je niet zomaar op hotel. Dochter van 6 was er ook bij. Wij dus terug gebeld naar Total Assistance met de boodschap dat we op straat stonden en nergens terecht konden. Die konden ons niet helpen. NOG ALTIJD GEEN VERVANGWAGEN, WAS NIET MOGELIJK OP DIT UUR. Anders waren we met veel plezier naar de dichtsbijzijnde camping gereden. Beste wat we voor elkaar kregen in overleg met de garagist was dat we in de auto konden slapen. Die werd dan afgezet op een OPENBARE PARKING WAAR WE DE NACHT MOCHTEN DOORBRENGEN IN DE AUTO.

                        De volgende dag zijn we dan getakeld naar de dichtsbijzijnde volkswagen garage waar we eindelijk goed bediend zijn. Maar dat had nog weinig met de service van Total Assistance te maken. In de Volkswagen garage mochten we iets drinken, konden we naar 't toilet en werd onze auto voor niets hersteld. Bleek uiteindelijk dat een buis van de koeling (wij zijn niet bep technisch aangelegd) was losgekomen en de auto daardoor oververhit raakte.

                        Zo als er nog mensen zijn met echte ervaring met Total Assistance, laat maar weten. Ik ben er niet over te spreken!

                        Wees blij dat het niet regende!
                        2002 MX-5 NB 1.6

                        2011 Honda PCX

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door hansc Bekijk Berichten
                          Controle van tankbeurten is via lidkaart die je eerst moet ophalen bij een tankstation met bediende.

                          Mss interessant om ook mijn ervaring met Total Assitance es uit de doeken te doen . Zal het zo kort mogelijk houden. Ik doe er in ieder geval geen beroep meer op :s.

                          Wij hadden autopech in Italië, in de buurt van het como meer. De Golf 4 van m'n vriendin rookte pikzwart en had geen vermogen meer. De versnellingsbak begon ook te knarsen. We hebben ons direct aan de kant gezet. Was iets voor 16u 's avonds. Auto was voor de reis op onderhoud geweest.

                          We hadden getankt bij total dus belden direct naar het nummer dat we meegekregen hadden. Ze gingen alles nazien en ons zo snel mogelijk terugbellen. Rond 16u30 weer telefoon met de vraag met hoeveel personen we waren, kwestie van alle info te hebben voor vervangwagen dacht ik. Daarna weer belofte om terug te bellen. Om 17u weer telefoon. Ze gingen ons laten takelen tot de dichtsbijzijnde garage waar ze ons dan zouden verder helpen. Maar we hadden wel vroeger moeten bellen want om 17u wordt het moeilijk om nog een garage te vinden die open is :s. Tot daar snel geholpen. M.A.W. GEEN 7d/7 en 24u/24.

                          Uiteindelijk rond 17u30 weer telefoon dat ze een takelwagen hadden gevonden. Die was uiteindelijk na 18u bij ons. M.A.W. MEER DAN 2u WACHTEN OP HULP! De man kon alleen Italiaans en hij maakte zich eerst druk om de honden. Die mochten zeker niet in z'n auto. Die moesten in de getakelde wagen achterop. Proberen uitleggen dat 1 van de honden een hartkwaal heeft en daardoor niet tegen de warmte kan dus die rit in een auto in de volle zon hem fataal kon zijn. We konden kiezen. Niet geholpen worden of met de honden in de auto getakeld. M.A.W. GEEN SERVICE EN GEEN VERVANGWAGEN.

                          Na nog een klein half uur rijden bij een garage aangekomen waar ze ons DE VOLGENDE DAG ZOUDEN HELPEN. Wij waren met auto + tent op reis en met honden ga je niet zomaar op hotel. Dochter van 6 was er ook bij. Wij dus terug gebeld naar Total Assistance met de boodschap dat we op straat stonden en nergens terecht konden. Die konden ons niet helpen. NOG ALTIJD GEEN VERVANGWAGEN, WAS NIET MOGELIJK OP DIT UUR. Anders waren we met veel plezier naar de dichtsbijzijnde camping gereden. Beste wat we voor elkaar kregen in overleg met de garagist was dat we in de auto konden slapen. Die werd dan afgezet op een OPENBARE PARKING WAAR WE DE NACHT MOCHTEN DOORBRENGEN IN DE AUTO.

                          De volgende dag zijn we dan getakeld naar de dichtsbijzijnde volkswagen garage waar we eindelijk goed bediend zijn. Maar dat had nog weinig met de service van Total Assistance te maken. In de Volkswagen garage mochten we iets drinken, konden we naar 't toilet en werd onze auto voor niets hersteld. Bleek uiteindelijk dat een buis van de koeling (wij zijn niet bep technisch aangelegd) was losgekomen en de auto daardoor oververhit raakte.

                          Zo als er nog mensen zijn met echte ervaring met Total Assistance, laat maar weten. Ik ben er niet over te spreken!
                          Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend voor uw was. Blijkbaar moet ik me excuseren omdat ik wél een goede ervaring had. Maar ja, een lekke band is nog geen koelingsprobleem en inderdaad het was bij mij in de kantooruren (namelijk rond 10 uur 's ochtends) op een weekdag (dinsdag). Ik heb toen uitleg gevraagd waarom de man een wegenwachter was van Touring. Blijkbaar werken ze daarmee samen.

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                            Hoe worden die tankbeurten eigenlijk gecontroleerd? Iedereen kan toch beweren dat ze twee keer bij Total zijn gaan tanken.
                            Je krijgt een kaart met uniek nummer gelinkt aan uw nummerplaat. Deze moet je per tankbeurt laten registeren anders (zelfs al heb je getankt) is de dienst niet beschikbaar. Bij onbemande stations moet je je ticket bijhouden.

                            Comment


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door hansc Bekijk Berichten
                              Controle van tankbeurten is via lidkaart die je eerst moet ophalen bij een tankstation met bediende.

                              Mss interessant om ook mijn ervaring met Total Assitance es uit de doeken te doen . Zal het zo kort mogelijk houden. Ik doe er in ieder geval geen beroep meer op :s.

                              Wij hadden autopech in Italië, in de buurt van het como meer. De Golf 4 van m'n vriendin rookte pikzwart en had geen vermogen meer. De versnellingsbak begon ook te knarsen. We hebben ons direct aan de kant gezet. Was iets voor 16u 's avonds. Auto was voor de reis op onderhoud geweest.

                              We hadden getankt bij total dus belden direct naar het nummer dat we meegekregen hadden. Ze gingen alles nazien en ons zo snel mogelijk terugbellen. Rond 16u30 weer telefoon met de vraag met hoeveel personen we waren, kwestie van alle info te hebben voor vervangwagen dacht ik. Daarna weer belofte om terug te bellen. Om 17u weer telefoon. Ze gingen ons laten takelen tot de dichtsbijzijnde garage waar ze ons dan zouden verder helpen. Maar we hadden wel vroeger moeten bellen want om 17u wordt het moeilijk om nog een garage te vinden die open is :s. Tot daar snel geholpen. M.A.W. GEEN 7d/7 en 24u/24.

                              Uiteindelijk rond 17u30 weer telefoon dat ze een takelwagen hadden gevonden. Die was uiteindelijk na 18u bij ons. M.A.W. MEER DAN 2u WACHTEN OP HULP! De man kon alleen Italiaans en hij maakte zich eerst druk om de honden. Die mochten zeker niet in z'n auto. Die moesten in de getakelde wagen achterop. Proberen uitleggen dat 1 van de honden een hartkwaal heeft en daardoor niet tegen de warmte kan dus die rit in een auto in de volle zon hem fataal kon zijn. We konden kiezen. Niet geholpen worden of met de honden in de auto getakeld. M.A.W. GEEN SERVICE EN GEEN VERVANGWAGEN.

                              Na nog een klein half uur rijden bij een garage aangekomen waar ze ons DE VOLGENDE DAG ZOUDEN HELPEN. Wij waren met auto + tent op reis en met honden ga je niet zomaar op hotel. Dochter van 6 was er ook bij. Wij dus terug gebeld naar Total Assistance met de boodschap dat we op straat stonden en nergens terecht konden. Die konden ons niet helpen. NOG ALTIJD GEEN VERVANGWAGEN, WAS NIET MOGELIJK OP DIT UUR. Anders waren we met veel plezier naar de dichtsbijzijnde camping gereden. Beste wat we voor elkaar kregen in overleg met de garagist was dat we in de auto konden slapen. Die werd dan afgezet op een OPENBARE PARKING WAAR WE DE NACHT MOCHTEN DOORBRENGEN IN DE AUTO.

                              De volgende dag zijn we dan getakeld naar de dichtsbijzijnde volkswagen garage waar we eindelijk goed bediend zijn. Maar dat had nog weinig met de service van Total Assistance te maken. In de Volkswagen garage mochten we iets drinken, konden we naar 't toilet en werd onze auto voor niets hersteld. Bleek uiteindelijk dat een buis van de koeling (wij zijn niet bep technisch aangelegd) was losgekomen en de auto daardoor oververhit raakte.

                              Zo als er nog mensen zijn met echte ervaring met Total Assistance, laat maar weten. Ik ben er niet over te spreken!
                              Dan moet je boos zijn op touring, want total doet geen pechverhelping.
                              Dat nr komt gewoon uit op de dispatching van touring.

                              Ik denk dat je die ervaring met elke pechverhelpingsdienst kan hebben, vervangwagens zijn ook maar beperkt, op is op.

                              Comment


                              • #16
                                Ik vind het zielig dat je hier zo reclame komt maken. En die hierboven die niet tevreden is zal er een van Texaco zijn mss.

                                Desalniettemin, ik heb het ook, op 2 wagens zelfs. Pechverhelping in heel europa en gratis afsleping etc. Ik heb het al 1 keer gebruikt en tevreden, Nederlands aan de telefoon en takelwagen was binnne een kwartier ter plaatse in België. Getakeld en naft erin. Op het einde gewoon papier getekend en niets van gehoord.

                                2 Totalpompen vlak in de buurt met vriendelijke bediening en merkbezine is gewoon duur. Er is in de buurt nog een Maes station en die zijn 98 is zelfs duurder.

                                Comment


                                • #17
                                  Oorspronkelijk geplaatst door David79 Bekijk Berichten
                                  Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend voor uw was. Blijkbaar moet ik me excuseren omdat ik wél een goede ervaring had. Maar ja, een lekke band is nog geen koelingsprobleem en inderdaad het was bij mij in de kantooruren (namelijk rond 10 uur 's ochtends) op een weekdag (dinsdag). Ik heb toen uitleg gevraagd waarom de man een wegenwachter was van Touring. Blijkbaar werken ze daarmee samen.
                                  Waar maak je dat uit op? Jij hebt me niets misdaan. Ik deel mijn ervaring met total assistance en die is minder goed dan die van jou. Goed voor jou, minder voor mij natuurlijk.

                                  Ik wil maar waarschuwen dat het niet altijd zo vlot gaat als in jouw geval. Dat je van die vervangwagen en 7/7, 24/24 niet te veel moet verwachten. Oké ze hebben ons geholpen maar niet zoals je zou verwachten als je de reclame mag geloven. Of ze ze nu samenwerken met Touring of met Al Qaida, ze komen hun beloften niet na.

                                  Met Texaco heb ik niets te maken. En ik wou dat ik ook nooit op Total Assistance had gerekend

                                  Comment


                                  • #18
                                    Oorspronkelijk geplaatst door hansc Bekijk Berichten
                                    Waar maak je dat uit op? Jij hebt me niets misdaan. Ik deel mijn ervaring met total assistance en die is minder goed dan die van jou. Goed voor jou, minder voor mij natuurlijk.

                                    Ik wil maar waarschuwen dat het niet altijd zo vlot gaat als in jouw geval. Dat je van die vervangwagen en 7/7, 24/24 niet te veel moet verwachten. Oké ze hebben ons geholpen maar niet zoals je zou verwachten als je de reclame mag geloven. Of ze ze nu samenwerken met Touring of met Al Qaida, ze komen hun beloften niet na.

                                    Met Texaco heb ik niets te maken. En ik wou dat ik ook nooit op Total Assistance had gerekend

                                    Maar als je Total op die moment niet had stond je nog steeds aan het como meer. niet?

                                    er zullen altijd voor en tegenstanders zijn van een bepaalde dienst.

                                    Comment


                                    • #19
                                      Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                      Maar als je Total op die moment niet had stond je nog steeds aan het como meer. niet?

                                      er zullen altijd voor en tegenstanders zijn van een bepaalde dienst.
                                      Nee dan had ik een abo bij een andere pechverhelpingsdienst en had ik die gecontacteerd en dan zou ik nu mijn ervaring daar mee posten.

                                      Als ik zonder pechverhelping op reis wou dan had ik ook niet bij total getankt.

                                      Comment


                                      • #20
                                        Oorspronkelijk geplaatst door hansc Bekijk Berichten
                                        Als ze adverteren met


                                        Mogen ze dat ook waarmaken in de realiteit. Verschil tss pechverhelping en reisverzekering mag mij worst wezen. Wat ze adverteren moeten ze waarmaken en dat doen ze bij Total Assistance duidelijk niet.

                                        Een vervangwagen had alles opgelost en van mij en m'n vriendin een tevreden klant gemaakt die nu nog bij total ging tanken.
                                        Ze doen alles in de mate van het mogelijke. Als de garages om 18h sluiten kan Total daar niet aan doen en voor uw schoon gezicht gaan ze niet open blijven. Het feit dat de depanneur alleen italiaans spreekt is toch normaal, of wat dachten jullie, even een nederlands sprekende depanneur tegen te komen?

                                        Depannage en slepingen doen ze 24/24, voor huur of vervangwagens staat er nergens dat deze 24/24 beschikbaar zijn. In het buitenland hangen ze namelijk af van externe huuragentschappen, en als die gesloten zijn.....

                                        Voor een gratis bijstand voorziet Total veel:

                                        sleping tot max 20 km
                                        Belgie: vervangwagen voor 1 dag of taxi naar huis ->bv Arlon -> BXL wat niet goedkoop is per taxi.

                                        Buitenland: vervangwagen voor 1 dag of terugkeer naar huis aan max 500 euro.

                                        Misschien had u NOG meer van een gratis bijstand verwacht ?
                                        Database error.
                                        The database has encountered a problem.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X