Wanneer ben je een autoliefhebber? Ik stel de vraag om volgende redenen: ik zie heel dikwijls mensen die enkel liefde hebben voor één bepaald merk. Het gaat dan vooral over de zogenaamde "premium" merken, iedereen kent ze wel. Bij deze mensen merk ik dikwijls het volgende: ze waarderen enkel het merk van hun eigen wagen. Andere merken hebben altijd wel iets te kort of iets waardoor hun voorkeursmerk altijd beter is. Soms hebben ze vroeger nog met andere wagens gereden maar ze hadden een slechte ervaring bij de dealer of ze hebben op een bepaald moment "het licht" gezien...Mijn mening hierover is: dit zijn geen autoliefhebbers maar wel Audi- BMW-of Mercedesliefhebbers.
Een autoliefhebber is voor mij iemand die interesse én waardering heeft voor alle (of toch veel verschillende) automerken. Er zijn natuurlijk merken waar ik ook geen interesse en waardering voor heb maar er zijn er veel meer waarvoor ik dat wel heb.
Discuss
Een autoliefhebber is voor mij iemand die interesse én waardering heeft voor alle (of toch veel verschillende) automerken. Er zijn natuurlijk merken waar ik ook geen interesse en waardering voor heb maar er zijn er veel meer waarvoor ik dat wel heb.
Discuss
Comment