Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het zou nogal wat geven als de werkende vlaming vertrekt

Comment

• 'T moet zijn dat het geld toch nodig is. Oké, we hebben niet de beste regering maar kunnen jullie het beter?
      Altijd klagen dat de weg in slechte staat is... Er is daar ook geld voor nodig hé, maar niemand wil betalen.
      We betalen misschien wel meer maar we hebben het veel beter of die landen van dat lijstje met goedkope brandstof daar.

Ik heb een tijdje in Mexico gewoont en heb daar Mexico-city gezien. Dat is pas schone schijn, mooie gebouwen etc, maar als je wat verder kijkt dan zie je clochards op de grond die wegkwijnen.

En die foto van de hoofdstad van Ghana, dat is dus 1 impressie. Ge hebt overal rijken. In Afrika is dat nog erger dan hier want middenklasse bestaat daar nauwelijks. De rijken wonen in het centrum van de grootstad. Ga naar kleine dorpen en ge wou dat je u ogen kon uitkrabben.

Alles wordt duurder, ook benzine, maar ja, 't is duurder dan in andere landen...

Ge moogt altijd voortgaan naar zo'n land, maar ge staat hier rap terug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
        'T moet zijn dat het geld toch nodig is. Oké, we hebben niet de beste regering maar kunnen jullie het beter?
        Altijd klagen dat de weg in slechte staat is... Er is daar ook geld voor nodig hé, maar niemand wil betalen.
        We betalen misschien wel meer maar we hebben het veel beter of die landen van dat lijstje met goedkope brandstof daar.
        Niemand wil dat betalen?

En al het geld van de verkeersbelasting, BIV en brandstofaccijnzen dan? Waar gaat dat naartoe?
        Daarmee kun je elke autostrade die er ligt vernieuwen met dubbel zoveel rijstroken

Je bent hier vanalles door elkaar aan het halen dat niets met elkaar te maken heeft.
        Zijn de wegen in Luxemburg dan zoveel slechter? Blijkbaar wel volgens jouw redenering want de naft is er pakken goedkoper...
        2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
          Niemand wil dat betalen?

En al het geld van de verkeersbelasting, BIV en brandstofaccijnzen dan? Waar gaat dat naartoe?
          Daarmee kun je elke autostrade die er ligt vernieuwen met dubbel zoveel rijstroken

Je bent hier vanalles door elkaar aan het halen dat niets met elkaar te maken heeft.
          Zijn de wegen in Luxemburg dan zoveel slechter? Blijkbaar wel volgens jouw redenering want de naft is er pakken goedkoper...

Ik zat net hetzelfde te denken, die 14 miljard Euro!!! die de regering binnenhaalt op jaarbasis op alle soorten taksen en BTW op motorvoertuigen is blijkbaar niet voldoende voor sommigen hier.
          Neen, dat geld word gebruikt en vooral misbruikt om de sociale zekerheid in stand te houden ( ocmw van de wereld spelen daar zijn ze goed in), en voor de rest rijden we op de grootste krotbanen van Europa!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
            Niemand wil dat betalen?

Heb niet gezegd dat dit enkel dient voor wegenbeheer hé.

Ik wil gewoon maar zeggen dat het elders altijd beter is volgens sommigen.

'k vind ik de naft ook te duur maarja

Comment

• en weer stijgen:

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door allalin Bekijk Berichten
                Aan de debiele rijstijl van velen te zien staat de naft en diesel nog spotgoedkoop of zelfs bijna gratis, plankgas racen van stoplicht naar stoplicht of van de ene vluchtheuvel naar de andere. Zelfs op zondag als ze naar de meubelshop dringend om hun pannekoekske moeten. Sukkeltjes ook.

Comment

• Pft, godverd, 1 euro 80... Stijging met meer dan 4 eurocent, 't is weer direct de moeite zeg.

Maar idd Magnum, iedereen blijft rondrijden (rondracen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
                    Aan de debiele rijstijl van velen te zien staat de naft en diesel nog spotgoedkoop of zelfs bijna gratis, plankgas racen van stoplicht naar stoplicht of van de ene vluchtheuvel naar de andere. Zelfs op zondag als ze naar de meubelshop dringend om hun pannekoekske moeten. Sukkeltjes ook.
                    Die "racers" zijn toch wel de uitzonderingen zunne. Het valt mij heel hard op dat ze zich meer en meer aan de snelheid houden en zelfs onder de max snelheid blijven rijden om minder te verbruiken.
                    Vroeger waren laagvliegers een grote groep, nu zie ik ze nog zelden op we naar mijn werk.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• super 98, dieselen lpg gaan mogen allemaal 0,001 euro omhoog
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Chance dak just zen gaan tanken dan
                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          super 98, dieselen lpg gaan mogen allemaal 0,001 euro omhoog
                          Een nulleke teveel na de komma... moet 0,01 zijn.

Teveel naar Contador gekeken?
                          For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
                            Een nulleke teveel na de komma... moet 0,01 zijn.

Teveel naar Contador gekeken?
                            Nee nee, wel degelijk 0,001
                            0,1 eurcent dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Die "racers" zijn toch wel de uitzonderingen zunne. Het valt mij heel hard op dat ze zich meer en meer aan de snelheid houden en zelfs onder de max snelheid blijven rijden om minder te verbruiken.
                              Vroeger waren laagvliegers een grote groep, nu zie ik ze nog zelden op we naar mijn werk.

Daar klopt zeker wel iets van. Ik zie de laatste tijd ook opvallend veel slakken op de weg. Er zijn er zelfs die aan 110km/h nog op het laatste moment inhalen op het derde rijvak wanneer jij komt afgevlogen op de snelweg. Veel die ook 30 in een zone 50 rijden en 50 in zone 70. Daarmee win je niks in mijn ogen maar zo'n types denken natuurlijk dat ze vele liters uitsparen met zo'n lompe rijstijl.

Comment

• Derde rijvak, lijkt wel een " area " voorbehouden aan de begoede burger.
                                truth is in the eye of the beholder

Comment

• iemand een idee wat de dieselprijs in Duitsland is?
                                  regio eiffel - nurnburgring
                                  BMW X5 45e

Comment

• Niet regio specifiek. Maar de maximumprijs per land zal u wel een richting geven.
                                    2012 Renault Megane RS

Comment

• Iedereen zegt 'niemand protesteert', maar zelf doen ze ook niets he.. Ik wil gerust gaan betogen, maar wil daar niet in m'n eentje staan natuurlijk. Het moet echt een massa betoging zijn dan die heel het land lam legt. En niet voor eventjes maar gewoon blijven doorgaan tot ze niet anders kunnen dan er iets aan te doen..

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Geen idee, maar de prijzen aan de pomp in DE kunnen makkelijk tot 10 eurocent verschillen (in 1 dag) naargelang het tijdstip dat men tankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                          Iedereen zegt 'niemand protesteert', maar zelf doen ze ook niets he.. Ik wil gerust gaan betogen, maar wil daar niet in m'n eentje staan natuurlijk. Het moet echt een massa betoging zijn dan die heel het land lam legt. En niet voor eventjes maar gewoon blijven doorgaan tot ze niet anders kunnen dan er iets aan te doen..
                                          Op die manier zou ik er ook wel aan meedoen.

Comment

Working...
                                          X