Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Neen tegen het verdwijnen van de gepersonaliseerde nummerplaten!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

zonet ook getekend

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jostevoet Bekijk Berichten
      Dus het wordt WEER een communautaire kwestie
      Hopelijk wel, dan duurt 't nog 10 jaar eer er een oplossing is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door XiPHiAS Bekijk Berichten
        Ging het hier niet om het verdwijnen van de gepersonaliseerde nummerplaten? Gelieve uw eigen topic te starten voor het oltimer-keurings-probmeem.

on-topic : Ik heb recent een bericht geplaatst met een pak nieuwe (en nog voor velen) onbekende info. (kleuren/afmetingen/prijzen)...

.
        ik volg geregeld uw website en info over de nieuwe nummerplaten.
        welke bron heeft u ivm de kleuren en prijzen van de platen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door XiPHiAS Bekijk Berichten
          Neen de 1. is voor de oude nummerplaten de 8. is voor taxi's en de 9. voor (nieuwe en oude) gepersonaliseerde nummerplaten.

Dus 2x neen was het antwoord ...

neen, het is geen europees vastgelegd iets, maar er is al sprake van en zou rond 2015 in voege treden
          neen, er kan geen belg en spanjaard zijn met dezelfde combinatie

.
          Om 1 of andere reden kan dat nu zelfs al. Hebben ze in Zweden ook niet XXX 000 als nummerplaatcombinatie. Lijkt me straf dat dat heel ander combinaties gaan zijn als hier.

Comment

Uwen topic titel klopt niet. Er zit een negatie te veel in.
            Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
            Motoren & Tjeurisme

Comment

had liever een petitie gezien tegen het verdwijnen van de oude plakken

Comment

Wat er op mijn nummerplaat staat interesseert me eigenlijk geen reet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                  U bent niet de enige.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo
                    Kunnen we niet gezamelijk eisen ons geld terug te krijgen als men je gepersonaliseerde plaat zomaar gaat wijzigen naar een andere combinatie?

We hebben daar niet voor betaald, noch gekozen.

Ofwel behouden we onze nummerplaat ofwel betalen ze ons geld terug.

Ik denk dat er argumenten voor zijn om hiervoor de staat te dagvaarden (eens dit werkelijk in voege treedt). De bedragen zijn te klein om dit alleen te doen, maar in groep.......ik doe alleszins mee in dat geval.
                    Ik denk niet dat je je geld terug krijgt. Uiteindelijk heb je je plaat gekregen dus de service is gelevert. De enige hoop is dat men inziet dat men de perso platen beter gerust laat.
                    Dus WEL de nieuwe kleur en afmetingen, maar het aantal tekens laten zoals het is.

Comment

Maar als je er zoveel geld voor hebt betaald dan word het wel een andere zaak he..

Comment

Wat er op de badge staat ook niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                          Uwen topic titel klopt niet. Er zit een negatie te veel in.
                          Had ik ook al gezien, maar dat gebeurt nu eenmaal als mensen boos zijn

Comment

Totdat je L.05.ER krijgt ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                              HAHA

hopelijk laten ze onze perso platen met rust ja..we hebben er genoeg voor betaald!
                              normaal 1 van de dagen mijn perso plaat in de bus hier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                of 455°RGY
                                1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                                  of 455°RGY
                                  huh?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
                                    huh?
                                    assorgy

Comment

Kan mij iemand hier eens in vijf lijnen uitleggen wat er gaat gebeuren?

Europese nummerplaat verplicht?
                                      Bestaande Belgische nummerplaten vervangen door Europese? (wat met al antieke combinaties die niet passen in xxx xxx?)
                                      Afmetingen? Kleur?
                                      Hoe herken je van welk land de plaat is? (nu aan de hand van kleuren en de vaak weggelaten B van Belgiek, hoe in de toekomst? ..)
                                      Huidige persoonlijke platen dienen vervangen te worden door een nieuwe Europese met toevoegsel 9 .. nog iets?
                                      Wat gebeurt er met B-platen? 9 B 2001?

Ok gaat om meer dan vijf lijnen

Comment

Zoals het er voorlopig naar uit ziet:
                                        1) JA
                                        2) JA en de anderen gaan er uit in de komende jaren, als je een nieuwe wagen koopt of na x aantal jaar als je dat niet doet
                                        3) Zoals je dat nu doet, adhv het land kenteken.
                                        4) Zo zoiet het er inderdaad naar uit ja.
                                        5) B platen verdwijnen en worden ook vervangen door platen met 7 tekens, beginnende met een 1. B platen zijn geen perso's (enfin, de meeste toch niet)

Comment

De meeste B-platen zijn net wél perso's.

Comment

Working...
                                          X