Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik als ik zeg dat ik de auto gewisseld (meer iets als gekregen) heb van men ouders en blij ben dat ze me nog een beetje sponseren.
Ik betaal hoofdzakelijk alle kosten die de wagen heeft of er aan komen zelf door elke week mooi bij 2bedrijven te gaan werken.
Dit tot ik zelfstandige word in de zeer nabije toekomst.
In het verleden heb ik al een Golf IV gehad, gekocht op men 18de verjaardag.
Zelf betaald met geld dat ik voor die verjaardag gekregen heb. Ik moest toen
nog 1 jaar secundaire school doen en heb dit kunnen bekostigen met nog steeds
het geld dat ik op men 18de verjaardag gekregen heb.
Dan heb ik een jaar met een wagen van papa rond gereden en nu zit ik dus in de situatie vermeld hierboven
Alles in z'n context zien. Ik rij ook met de auto van m'n ouders naar school. Trein heb ik 1,5 jaar gedaan en dan kreeg ik een slechte treinverbinding. Sindsdien ga ik met de auto naar school, en mijn ouders vinden niet dat ik mijn vervoer naar school moet betalen. Ik stoef geenszins met m'n ouders hun auto of doe ook niet stoer daarmee. Ik gebruik hem gewoon om van A naar B te gaan, zonder show. Niet te rap conclusies trekken en veralgemenen.
Ik vind het ook niet zo verkeerd dat een student een auto krijgt, zelfs niet als die auto voor hem alleen is. Er zijn veel studenten die op kot gaan, een auto om te pendelen kost niet meer en de bus is vaak niet alles...
Op kot gaan en een auto krijgen is misschien wel een beetje te, al gun ik het iedereen (behalve mijn eigen kinderen later ).
Ik vind het ook niet zo verkeerd dat een student een auto krijgt, zelfs niet als die auto voor hem alleen is. Er zijn veel studenten die op kot gaan, een auto om te pendelen kost niet meer en de bus is vaak niet alles...
Op kot gaan en een auto krijgen is misschien wel een beetje te, al gun ik het iedereen (behalve mijn eigen kinderen later ).
Inderdaad, de auto kost minder dan op kot gaan voor mij.
Het hangt volledig van de situatie af.
Toen ik nog in het secundair zat kon ik perfect zonder auto door het leven gaan. Ik had verschillende brommers (zelf betaald door te gaan werken, de eerste wel gekregen). Maar als echt autoliefhebber en je krijgt een bepaalde geldsom, dan kon ik niet anders dan een auto kopen. Met die verstande dat men ouders wel gezegd hebben niets te betalen aan die wagen omdat ze er tegen waren.
Nu is de situatie dat mijn zus en ik verder studeren van huis, Gent. Mijn zus heeft een appartementje en ik heb een auto. En aangezien ik die auto gebruik voor naar school te gaan betalen ze me die kost terug.
Alles hangt af van de situatie waarin jij, je ouders en of familie zich verkeren.
Je zegt dat je wat gaat kopen omdat je midlife voelt aankomen, maar een firebird is meer iets voor Amerikaanse margi's waar men wel es van zegt dat ze graag op hun zus kruipen.
Comment