Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel betaal jij af per maand voor uw bakske.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
    wtf dude inside joke ofzo?
    Lees de volledige post eens, je zal het wel zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
      Eigenlijk zou er nog een ander topic moeten komen waarin staat hoeveel je :

1 - afbetaald voor je auto/auto's
      2 - hoeveel taks je betaald
      3 - hoeveel verzekering je betaald
      4- Wat betaal je daar zelf van ?
      5- Woon je nog thuis ?
      6- Ben je een pooier ?
      7- Licht je de staat op ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
        Lees de volledige post eens, je zal het wel zien
        right te snel geweest ^^

man, sarcasm rocks
        Captain Turbo
        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• W126 300se -> betaald
          E32 750i -> betaald

Ik heb het voor goeiekope oude rommel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
            Ik heb het voor goeiekope oude rommel
            Dat mag je wel zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
              Dat mag je wel zeggen
              Ze drinken benzine voor 10 dus dat compenseert wa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                Ze drinken benzine voor 10 dus dat compenseert wa
                Ik zie 100 keer liever jouw ouwe rommel dan de nieuwe steriele en onpersoonlijke bakken die ze nu uit de fabriek bollen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                  Ik zie 100 keer liever jouw ouwe rommel dan de nieuwe steriele en onpersoonlijke bakken die ze nu uit de fabriek bollen
                  Zelfde mening en 't is leuk dat ze meestal in aankoop goedkoop zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                    Je kan daarmee naar de bank gaan ipv IN uw auto te steken
                    ,damned, ge hebt gelijk! Morgen mijne kofferbak eens gaan leegmaken bij de bank.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Wie vertelt er hier de waarheid?
                      Ik als ik zeg dat ik de auto gewisseld (meer iets als gekregen) heb van men ouders en blij ben dat ze me nog een beetje sponseren.

Ik betaal hoofdzakelijk alle kosten die de wagen heeft of er aan komen zelf door elke week mooi bij 2bedrijven te gaan werken.

Dit tot ik zelfstandige word in de zeer nabije toekomst.

In het verleden heb ik al een Golf IV gehad, gekocht op men 18de verjaardag.
                      Zelf betaald met geld dat ik voor die verjaardag gekregen heb. Ik moest toen
                      nog 1 jaar secundaire school doen en heb dit kunnen bekostigen met nog steeds
                      het geld dat ik op men 18de verjaardag gekregen heb.

Dan heb ik een jaar met een wagen van papa rond gereden en nu zit ik dus in de situatie vermeld hierboven
                      Last edited by ; 28/11/2009, 01:00.

Comment

• jij hebt op je 18de verjaardag genoeg gekregen om een golf 4 te kopen en alles wat er bij komt kijken?

Ik moet dringend eens gaan klagen...

Wel cool als je ouders je zo steunen
                        Captain Turbo
                        General Von Driftenstein

Comment

jij hebt op je 18de verjaardag genoeg gekregen om een golf 4 te kopen en alles wat er bij komt kijken?

Ik moet dringend eens gaan klagen...

Wel cool als je ouders je zo steunen
                          Laat ons zeggen dat ik een zeer gulle grootvader had. Ik heb een klein jaar kunnen rijden met die auto (dus alle kosten) dankzij men cadeau.

Ik ben hun daar niet dankbaar genoeg voor!

Comment

• dat kan ik geloven

Ik wacht ook op een gulle schenking zodat ik later mijn nek niet teveel hoef te riskeren als ik ook ooit eens een bedrijfje wil starten...
                            Captain Turbo
                            General Von Driftenstein

Comment

dat kan ik geloven

Ik wacht ook op een gulle schenking zodat ik later mijn nek niet teveel hoef te riskeren als ik ook ooit eens een bedrijfje wil starten...
                              Ik mag niet klagen, kzalt zo zeggen
                              Last edited by ; 28/11/2009, 02:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                Alles in z'n context zien. Ik rij ook met de auto van m'n ouders naar school. Trein heb ik 1,5 jaar gedaan en dan kreeg ik een slechte treinverbinding. Sindsdien ga ik met de auto naar school, en mijn ouders vinden niet dat ik mijn vervoer naar school moet betalen. Ik stoef geenszins met m'n ouders hun auto of doe ook niet stoer daarmee. Ik gebruik hem gewoon om van A naar B te gaan, zonder show. Niet te rap conclusies trekken en veralgemenen.
                                Ik vind het ook niet zo verkeerd dat een student een auto krijgt, zelfs niet als die auto voor hem alleen is. Er zijn veel studenten die op kot gaan, een auto om te pendelen kost niet meer en de bus is vaak niet alles...
                                Op kot gaan en een auto krijgen is misschien wel een beetje te, al gun ik het iedereen (behalve mijn eigen kinderen later ).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                                  Laat ons zeggen dat ik een zeer gulle grootvader had. Ik heb een klein jaar kunnen rijden met die auto (dus alle kosten) dankzij men cadeau.

Ik ben hun daar niet dankbaar genoeg voor!
                                  Nu kun je uiteraard jaloers zijn op zo iets maar wie zou niet blij zijn met zo'n geschenk?

Ik zou het alvast neig graag gehad hebben maar ik zou der nie veel mee geweest zijn want heb m'n rijbwijs pas vanaf m'n 23ste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                    Ik vind het ook niet zo verkeerd dat een student een auto krijgt, zelfs niet als die auto voor hem alleen is. Er zijn veel studenten die op kot gaan, een auto om te pendelen kost niet meer en de bus is vaak niet alles...
                                    Op kot gaan en een auto krijgen is misschien wel een beetje te, al gun ik het iedereen (behalve mijn eigen kinderen later ).
                                    Inderdaad, de auto kost minder dan op kot gaan voor mij.

Comment

• Het hangt volledig van de situatie af.
                                      Toen ik nog in het secundair zat kon ik perfect zonder auto door het leven gaan. Ik had verschillende brommers (zelf betaald door te gaan werken, de eerste wel gekregen). Maar als echt autoliefhebber en je krijgt een bepaalde geldsom, dan kon ik niet anders dan een auto kopen. Met die verstande dat men ouders wel gezegd hebben niets te betalen aan die wagen omdat ze er tegen waren.
                                      Nu is de situatie dat mijn zus en ik verder studeren van huis, Gent. Mijn zus heeft een appartementje en ik heb een auto. En aangezien ik die auto gebruik voor naar school te gaan betalen ze me die kost terug.

Alles hangt af van de situatie waarin jij, je ouders en of familie zich verkeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Wie vertelt er hier de waarheid?
                                        Ik natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten

Leg uit?
                                          Je zegt dat je wat gaat kopen omdat je midlife voelt aankomen, maar een firebird is meer iets voor Amerikaanse margi's waar men wel es van zegt dat ze graag op hun zus kruipen.

Comment

Working...
                                          X