Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Club van autoliefhebbers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Club van autoliefhebbers

Graag met andere autoliefhebbers samenkomen. Ik zoek een algemene autoclub maar ik vind enkel merkenclubs. Uitwisselen van ideekes, evenementenbezoek,tijdschriften, brochures en bijeenkomen met de bolides. Kortom ,soortgenoten die al sinds lang of kort ook het autovirus hebben. Graag maak ik deel uit van een dergelijke club of nog op te richten club. Ik bind mij niet graag aan een merkenclub omdat ik veel auto's mooi vind. Jonge en oude. Graag reactie. Cds

gevonden,
    hier wordt meer dan genoeg georganiseerd,
    mss ne keer een 30+ caffee houden
    kwestie van de "onderwerpen" wat meer af te stemmen

Comment

Idd, zoek hier gewoon wa naar het volk dat een beetje compatibel is met uw ideeën, want er zit hier vanalles bijeen.

Comment

Bedoel je soms de RACB? Is dat geen algemen autoclub ofzo?

Comment

Hint

Racb is een goede hint maar is te groot ( denk ik). Ik ben zelf reeds lid van een motoclub te Leuven en zoek iets gelijkaardigs voor auto's ( bestaand of op te richten met andere ). Heeft de cayman man interesse?

Comment

Zoals al gezegd, er worden hier zowiso regelmatig meetings en dergelijke gedaan

Basicly is autoforum.be 1 grote "club"
            Honda Civic Type R EP3 - 200pk
            Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
            Honda Civic Type R EP3 - 250pk
            Honda Del Sol - 120pk

Comment

OK , ik snap het. Sorry ,ben dit niet gewend. Worden derdelijke meetings hierop kenbaar gemaakt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cds Bekijk Berichten
                OK , ik snap het. Sorry ,ben dit niet gewend. Worden derdelijke meetings hierop kenbaar gemaakt?
                Jep hier KLIK

Comment

ik volg jouw idee

En vind hier genoeg m'n goesting, al moet je wel 't een en 't ander (ook sommige personen) uitfilteren.

Welkom!

en ja, als je regelmatig bij de evenementen kijkt, zie je ze verschijnen. En niets houdt je tegen om op termijn zelf eens eentje te organiseren, da's allemaal mogelijk hier

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Thanks, stapje in de goede richting

Comment

Hummer

Met een Hummer H3 executive en Mercedes R 320

Comment

En ik heb op autoforum al veel positiefs gevonden. Pas vandaag ontdekt

Comment

OK , dank

Comment

Tis ook eens iets anders. Volgens mij de eerste H3 op dit forum?

Welgekomen in ieder geval.

Comment

Mercikes, ja er moet één de eerste zijn. Tis hier precies tof op autoforum

Comment

't is hier een grote bak vol met puzzels, dooreengeschud.
                                Als je er de juiste puzzelstukjes uitneemt en bij elkaar houdt, en de andere wat laat voor wat ze zijn, krijg je een mooi plaatje.

Het kan zijn dat je eens een paar andere stukjes neemt, en dan kan het wel eens een heel lelijk plaatje zijn, maar dat heb je zelf in handen hoor

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cds Bekijk Berichten
                                  Graag met andere autoliefhebbers samenkomen. Ik zoek een algemene autoclub maar ik vind enkel merkenclubs. Uitwisselen van ideekes, evenementenbezoek,tijdschriften, brochures en bijeenkomen met de bolides. Kortom ,soortgenoten die al sinds lang of kort ook het autovirus hebben. Graag maak ik deel uit van een dergelijke club of nog op te richten club. Ik bind mij niet graag aan een merkenclub omdat ik veel auto's mooi vind. Jonge en oude. Graag reactie. Cds
                                  veiligste is je eigen club oprichten : dan mag je voorzitter worden, en bepaalt je zelf de basisregels
                                  wel moet je dan ook zorgen voor de administratie... en de planning/agenda van de vergaderingen, en de newletter, en de website, en....
                                  tijdrovend en ondankbaar, want de meeste leden wensen enkel van leuke kanten van een club profiteren, maar het werk laten ze over aan de apostels die ermee begonnen zijn
                                  good luck !

Comment

Welkom man

AAaaaah een Hummer, eindelijk

(Verstookt prolly nog meer dan mijn auto)

B

Comment

Het is
                                      Last edited by ; 03/11/2009, 19:53.

Comment

Het is een knalrode H3. Ik heb hem bijna 4 jaar en 130.000 Km. Ga hem verder koesteren en proberen te houden als collectors item

Comment

Working...
                                        X