Welkom, Autoforum is inderdaad een grote club opzich! Zeldzame auto's heb je. Veel plezier hier!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Club van autoliefhebbers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door cds Bekijk BerichtenGraag met andere autoliefhebbers samenkomen. Ik zoek een algemene autoclub maar ik vind enkel merkenclubs. Uitwisselen van ideekes, evenementenbezoek,tijdschriften, brochures en bijeenkomen met de bolides. Kortom ,soortgenoten die al sinds lang of kort ook het autovirus hebben. Graag maak ik deel uit van een dergelijke club of nog op te richten club. Ik bind mij niet graag aan een merkenclub omdat ik veel auto's mooi vind. Jonge en oude. Graag reactie. Cds
Probeer het omgekeerd te doen, zou ik zeggen, richt iets in dat puur auto is. Eén of andere leuke trip of een statische meeting op een plek met een leuke achtergrond of een tripje tussen enkele leuke plekjes waar je dan telkens wat foto's kan nemen. Leuke babbel met gelijkgestemde zielen...
Misschien dan tijdens "de rust" ook eens ernstig praten daarover, face-to-face, nog iets organiseren en als je dan merkt dat er een leuk groepje van gemotiveerden ontstaat, boys & girls die proberen om d'er steeds bij te zijn, dan heb je een "club", ook al staat er niks op papier, zijn er geen functies...
Vergeet ook niet dat een club nogal snel heel veel tijd en inzet vraagt, ook een pak doorzettingsvermogen... En van zelf rijden met je wagen, zal dan niet veel meer in huis komen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Buck Bekijk BerichtenWelkom man
AAaaaah een Hummer, eindelijk
(Verstookt prolly nog meer dan mijn auto)
B
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenWaarom meteen met een club beginnen ? Schept verwachtingen en als dat dan tegen valt...
Probeer het omgekeerd te doen, zou ik zeggen, richt iets in dat puur auto is. Eén of andere leuke trip of een statische meeting op een plek met een leuke achtergrond of een tripje tussen enkele leuke plekjes waar je dan telkens wat foto's kan nemen. Leuke babbel met gelijkgestemde zielen...
Misschien dan tijdens "de rust" ook eens ernstig praten daarover, face-to-face, nog iets organiseren en als je dan merkt dat er een leuk groepje van gemotiveerden ontstaat, boys & girls die proberen om d'er steeds bij te zijn, dan heb je een "club", ook al staat er niks op papier, zijn er geen functies...
Vergeet ook niet dat een club nogal snel heel veel tijd en inzet vraagt, ook een pak doorzettingsvermogen... En van zelf rijden met je wagen, zal dan niet veel meer in huis komen...
Comment
Comment