Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10 beste en 10 slechtste auto's om seks in te hebben.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 10 beste en 10 slechtste auto's om seks in te hebben.

ok overtijd 2 artikels tegen gekomen.

het eerste gaat over de beste auto's om seks in te hebben ( van askmen.com

http://www.askmen.com/top_10/cars/to...ve-sex-in.html
    1. Bentley Continental Flying Spur Speed
    2. Volkswagen Jetta SportWagen TDI
    3. Ford Mustang Convertible
    4. Lexus LS 460 L
    5. Honda Fit
    6. Ferrari 612 Scaglietti
    7. BMW X6 M
    8. Volvo V70
    9. smart fortwo Passion Cabriolet
    10. Cadillac CTS Sport Wagon
    en het andere de top 10 slechtste auto's om seks in te hebben.
    Earlier this week, the masculoids at Ask Men released their list of the ten best cars to have sex in — complete with positions. After careful deliberation we're prepared to warn you off these ten worst, complete with reasons.

The Prius

Why it's bad for sex: Let's just get this right out of the way and acknowledge that no one wants to have sex in a Prius. First of all, it's tough to get your swerve on in such an uninspiring object, something that's more consumer good than car. Second, you risk bringing a new life into the world, which will certainly be a waste of precious resources. Third, if you're a Prius owner, the idea of a car being fun is completely alien to you so you have your 20 minutes of lights-off missionary-position relations in the futon like a proper citizen anyway.
    1. toyota prius
    2. Chevrolet Aveo
    3. Mazda Miata ( mx-5 )
    4. Scion TC
    5. Chevrolet Camaro
    6. Maybach 62
    7. Mini ( eendert welk model )
    8. Ariel Atom
    9. Smart ForTwo
    10. Dodge Caliber
    ik weet dat er mensen zijn die sommige van deze wagens hebben.
    ik wil getuigenissen van deze mensen of dit klopt

voor de camaro, ik weet niet hoe het zit met de 5th gen, maar in een third gen is het perfect mogelijk om de voorzetels volledig plat ( schijnt volgens hen niet mogelijk te zijn in de nnieuwe camaro ) te leggen en geweldige seks te hebben.

de achterbank zuigt wel degelijk om voor de seks.

btw er zijn zelfs heeldere discussies van op andere forums.

Where there is a will there is a way...my most recent son..was concieved going down I-85 at about 78 mph in a 2007 ZO6
    wannes, is dees mogelijk ?
    Last edited by Timmie; 27/09/2009, 22:13.

Als't maar getinte ramen heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
      Volvo V70
      allriiiiight
      zou het eens moeten proberen, als de zetels platliggen is dat groter en breder dan m'n eigen bed

Comment

Tot voor een maand stond hier regelmatig een A6 Avant in de buurt, dat ook goed dienst deed. Mij maak je niet wijs dat dat in een Smartje beter kan, ook al kan het dak eraf.

Comment

Ziet er niet uit, maar is wel aangenaam om in te seksen.

Comment

smart fortwo bij de top 10?
            wtttffffff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
              Ziet er niet uit, maar is wel aangenaam om in te seksen.

maar hoe lok je een vrouw in zoiets lelijks naar binnen ?

Comment

Is daar geen keukentje ingebouwd?

Comment

Zei de man met ... .

Mopje he!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de pi Bekijk Berichten
                    Zei de man met ... .

Mopje he!

wou je nu zeggen dat mijn auto geen vrouwen aantrekt ?

was van een grease style shoot ( zal binnekort wel is wa meer fotokes poste)

Comment

Zei de man met ... .

Comment

in mijn auto is dat echt onmogelijk. nog niet geprobeerd maar het is echt klein mijn interieur

Comment

Domme lijst. Alsof al iemand het geprobeerd heeft in een X6M.

Comment

anders moet je jou eigen lijst posten ?

kan je ons ineens bij elke wagen waarschuwen waar je op moet letten.
                            MAW, post jou review.
                            Last edited by Timmie; 27/09/2009, 23:28.

Comment

Geen verwijt naar u toe hoor.

Comment

Smart ForTwo staat 2x op de 9de plaats: als coupé bij de slechtste en als cabrio bij de beste.

Het valt wel weer op hoe Amerikaans de lijsten zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                  Geen verwijt naar u toe hoor.
                                  weet ik wel, maar ik wil nog steeds u lijst

@befour, da zijn 2 verschillende sites die zoon lijst hebben opgemaakt.
                                  en je moet het natuurlijk wel opvangen met een beetje humor he.

No.9 - smart fortwo Passion Cabriolet

Sex space: Tight
                                  Ideal position: Ballerina -- standing, since there’s no place to go butt up.

We urge you to consult a physician before tapping this as a car to have sex in, but you ought to make the Passion trim level live up to its handle. Plus, the Cabriolet gives you unlimited headroom. And it’s going to take sex in a smart to really get enthusiastic about it, because great mileage and park-anywhere capabilities arouse interest for only so long. When the four-door Forfour comes, we’ll gladly update you on how to have a foursome in one.

Car: Smart ForTwo
                                  Why it's bad for sex: Seriously, AskMen actually recommended this car, albeit in cabrio form. If you're more into achievement than enjoyment this could work, but in that case you'll probably have sex anywhere and everywhere anyway and don't need any sort of list to tell you. I mean, we're into bragging rights as much as the next person, but not bragging for bragging's sake, and sexually speaking the Smart hardly has enough room ForOne.
                                  Last edited by Timmie; 27/09/2009, 23:26.

Comment

Sex in den auto vin ik persoonlijk iets voor thuiswonende jongeren en buitenechtelijke relaties. Ik neem een vrouw liever mee naar mij eigen stekje. Tenslotte heeft mijn appartement meer hoeken om haar eens te laten zien dan een 5 serie
                                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                    Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                      Sex in den auto vin ik persoonlijk iets voor thuiswonende jongeren en buitenechtelijke relaties. Ik neem een vrouw liever mee naar mij eigen stekje. Tenslotte heeft mijn appartement meer hoeken om haar eens te laten zien dan een 5 serie
                                      ²²²²²
                                      i 1 2 1/2 6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten

The Prius

Why it's bad for sex: Let's just get this right out of the way and acknowledge that no one wants to have sex in a Prius. First of all, it's tough to get your swerve on in such an uninspiring object, something that's more consumer good than car. Second, you risk bringing a new life into the world, which will certainly be a waste of precious resources. Third, if you're a Prius owner, the idea of a car being fun is completely alien to you so you have your 20 minutes of lights-off missionary-position relations in the futon like a proper citizen anyway.

zo, hoe sta je eigenlijk tegenover de nieuwe prius ?

Comment

Working...
                                        X