Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
10 beste en 10 slechtste auto's om seks in te hebben.
Mits wat creativiteit lukt dat toch wel in bijna elke wagen denk ik hoor.
hmm, dit is echt een uitdaging waar ik een volledige studie rond wil maken.
ik contacteer universiteit leuven ( of toch de studentes ) over deze levensvraag.
jij contacteerd autodealers + universiteit gent.
hier moeten zoveel mogelijk mensen meewerken aan dit onderzoek.
zo, hoe sta je eigenlijk tegenover de nieuwe prius ?
vanuit auto oogpunt : ik rij met nen 6 cil nafte
vanuit sex oog punt : stevig badkamer meubel, nieuwe eetkamer, hoekzetel, bed van 1m80, keuken met ruim werkblad, terras met tuinbank, .... veel meer mogelijkheden en ruimte dan in een renault espace. En een goei natte poes laat al snel sporen na op het interieur
Een copain van me is zo ooit eens zn velo kwijtgeraakt. Hij kroop met een meisje in haar auto, stond geparkeerd op een plein. Zet zn fiets tegen haar auto. Door de bedampte ruiten had hij niet door dat ze met zn fiets weg waren...
Sex in den auto vin ik persoonlijk iets voor thuiswonende jongeren en buitenechtelijke relaties. Ik neem een vrouw liever mee naar mij eigen stekje. Tenslotte heeft mijn appartement meer hoeken om haar eens te laten zien dan een 5 serie
in een 5 serie gaat dit ook perfekt hoor
en ja het was met mijn vrouw
de 1ste wagen waar ik seks heb in gehad was een Lada , ging ook perfekt
You take a girl for a ride in your car jump on the highway and pull right up to one of them big fuckin 18 wheelers, ya pull right along side of it and get the attention of the driver honk your horn do what ya gotta do jus make sure hes looking at u…that’s important, now at the same time u put ur hand right behind this fuckin broads head and start pushin her head down firm in between ur lap…. Now if this girl goes down on the ol’ brasciole knowin that the guy in the truck is watchin than shes a pig and she cant be trusted
in mijn auto is dat echt onmogelijk. nog niet geprobeerd maar het is echt klein mijn interieur
onnozele.
ofwel heb jij een spel in uw broek van 2meter ofwel weegt uw vriendin boven de 100kg.
Een megane is niet kleiner dan een golf III of zelfs ford fiesta, en daarin is dat perfect mogelijk.
onnozele.
ofwel heb jij een spel in uw broek van 2meter ofwel weegt uw vriendin boven de 100kg.
Een megane is niet kleiner dan een golf III of zelfs ford fiesta, en daarin is dat perfect mogelijk.
wisali ga het hem is voordoen.
nine-eleven, probeer het anders een sopnieuw en geef ons straks of het nu gaat of niet.
alles voor de wetenschap.
Als je geil bent dan n**k je gewoon op de motorkap als je auto te klein is of op één of andere manier ongeschikt. Verder zie ik totaal het nut niet in van dergelijke lijstjes al moet ik hun over de Prius wel gelijk geven vrees ik, een Prius-rijder is dikwijls zo'n geitenwollensokkendrager die waarschijnlijk al zeer zenuwachtig wordt als hij denkt aan seks in een auto.
onnozele.
een megane coupe heeft amper een achterbank, dat is bijna gelijk een 2+2 cabriolet.
Comment