Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10 beste en 10 slechtste auto's om seks in te hebben.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mits wat creativiteit lukt dat toch wel in bijna elke wagen denk ik hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
      Mits wat creativiteit lukt dat toch wel in bijna elke wagen denk ik hoor.

hmm, dit is echt een uitdaging waar ik een volledige studie rond wil maken.
      ik contacteer universiteit leuven ( of toch de studentes ) over deze levensvraag.

jij contacteerd autodealers + universiteit gent.

hier moeten zoveel mogelijk mensen meewerken aan dit onderzoek.

Comment

Deal!

Ik zal de faculteit psychologie contacteren. Niet dat dat er iets mee te maken heeft, maar daar zitten wel de mooiste meisjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
          zo, hoe sta je eigenlijk tegenover de nieuwe prius ?
          vanuit auto oogpunt : ik rij met nen 6 cil nafte

vanuit sex oog punt : stevig badkamer meubel, nieuwe eetkamer, hoekzetel, bed van 1m80, keuken met ruim werkblad, terras met tuinbank, .... veel meer mogelijkheden en ruimte dan in een renault espace. En een goei natte poes laat al snel sporen na op het interieur

Maar ieder zijn ding zeker
          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
          Motoren & Tjeurisme

Comment

Een copain van me is zo ooit eens zn velo kwijtgeraakt. Hij kroop met een meisje in haar auto, stond geparkeerd op een plein. Zet zn fiets tegen haar auto. Door de bedampte ruiten had hij niet door dat ze met zn fiets weg waren...
            i 1 2 1/2 6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
              Sex in den auto vin ik persoonlijk iets voor thuiswonende jongeren en buitenechtelijke relaties. Ik neem een vrouw liever mee naar mij eigen stekje. Tenslotte heeft mijn appartement meer hoeken om haar eens te laten zien dan een 5 serie
              in een 5 serie gaat dit ook perfekt hoor

en ja het was met mijn vrouw

de 1ste wagen waar ik seks heb in gehad was een Lada , ging ook perfekt

Comment

Dit topic doet me wat aan dit denken:

You take a girl for a ride in your car jump on the highway and pull right up to one of them big fuckin 18 wheelers, ya pull right along side of it and get the attention of the driver honk your horn do what ya gotta do jus make sure hes looking at u…that’s important, now at the same time u put ur hand right behind this fuckin broads head and start pushin her head down firm in between ur lap…. Now if this girl goes down on the ol’ brasciole knowin that the guy in the truck is watchin than shes a pig and she cant be trusted
                Uit "A Bronx Tale".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                  in mijn auto is dat echt onmogelijk. nog niet geprobeerd maar het is echt klein mijn interieur
                  onnozele.
                  ofwel heb jij een spel in uw broek van 2meter ofwel weegt uw vriendin boven de 100kg.
                  Een megane is niet kleiner dan een golf III of zelfs ford fiesta, en daarin is dat perfect mogelijk.
                  wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                    onnozele.
                    ofwel heb jij een spel in uw broek van 2meter ofwel weegt uw vriendin boven de 100kg.
                    Een megane is niet kleiner dan een golf III of zelfs ford fiesta, en daarin is dat perfect mogelijk.
                    wisali ga het hem is voordoen.

nine-eleven, probeer het anders een sopnieuw en geef ons straks of het nu gaat of niet.
                    alles voor de wetenschap.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                      En een goei natte poes laat al snel sporen na op het interieur
                      Een natte hond toch ook ???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk Berichten
                        Een natte hond toch ook ???

mocht mrgreen weg geweest zijn, dacht ik dat je het voor serieus schreef.
                        wimoptiek.be op

Comment

Als je geil bent dan n**k je gewoon op de motorkap als je auto te klein is of op één of andere manier ongeschikt. Verder zie ik totaal het nut niet in van dergelijke lijstjes al moet ik hun over de Prius wel gelijk geven vrees ik, een Prius-rijder is dikwijls zo'n geitenwollensokkendrager die waarschijnlijk al zeer zenuwachtig wordt als hij denkt aan seks in een auto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                            wou je nu zeggen dat mijn auto geen vrouwen aantrekt ?

was van een grease style shoot ( zal binnekort wel is wa meer fotokes poste)
                            Please do!!!

Comment

Achterbank van een Seat Arosa
                              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                onnozele.
                                een megane coupe heeft amper een achterbank, dat is bijna gelijk een 2+2 cabriolet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                  No way, met mijne 6l lukt dat niet ze, ben wel 1m93 ma dan nog, voorzetels daar en tegen zijn perfect

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                    welk standje het beste ?
                                    Last edited by Timmie; 28/09/2009, 22:29.

Comment

Ik kan bevestigen dat het kan in een F355 Spider
                                      Wel op een hete zomernacht en met het dak open.

Comment

Ik heb een dochter verwekt op de motorkap van een 206

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                          een megane coupe heeft amper een achterbank, dat is bijna gelijk een 2+2 cabriolet.

jij meent dat dus echt dat je geen plaats hebt?
                                          de jeugd is precies niet echt lenig meer
                                          wimoptiek.be op

Comment

Working...
                                          X