Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Je auto begrenzen voor je zoon.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Deze doet het erg goed met fwd en oh wat begin ik zwaar te gaan
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
      Jongens toch, direct die reacties van "oh neen, een 18jarige met een 350, schandalig",
      Ja eum, kweetni ze, maar als zijn eigen pa hier al raad komt zoeken om die "bom" in te tomen, dan is da mss wel de meest logische én correcte reactie...............
      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      Motoren & Tjeurisme

Comment

dame, dit klinkt me 15 jaar geleden toen mn ouders een 25cc cilinder gingen kopen voor mn camino

Comment

matthi heeft +400 onder zijn kont en dat vinden we allemaal geweldig. laat de stomme commentaar hier dan ook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            matthi heeft +400 onder zijn kont en dat vinden we allemaal geweldig.
            Spreek voor jezelf

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Spreek voor jezelf

Comment

Ook grappig hoe degenen zonder rijbewijs en rijervaring het hardste komen melken hoe gevaarlijk rwd of fwd wel niet is

Morgen is het gelukkig weer 1 september

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                  Ook grappig hoe degenen zonder rijbewijs en rijervaring het hardste komen melken hoe gevaarlijk rwd of fwd wel niet is

Echt hé

Comment

Grappig topic!

Comment

Wat is er mis met een 350Z op 18-jarige leeftijd? Het zijn niet allemaal van die johnny's die denken dat ze alles kunnen hé. Misschien geeft het feit dat jij deze vraag hier stelt wel aan dat uw zoon zo iemand is.

In dat geval > andere kar kopen! Maar dan blijft het feit dat je u evengoed te pletter kunt rijden met een Cliootje hé.

Comment

Een Golf V ofzo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                          Een Golf V ofzo
                          Wat een goed idee!

Comment

Spreek voor jezelf
                            +1

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten

Amen.
                            For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                              matthi heeft +400 onder zijn kont en dat vinden we allemaal geweldig. laat de stomme commentaar hier dan ook
                              Zeker van? Hij heeft eerst een hard lesje moeten leren hé...

N/o é Matthi

Een begrenzer op zo'n wagen vind ik zonde en trouwens met elke wagen kan je dag van tegenwoordig 170-200 rijden.
                              Toon aan uw kind dat je hem vertrouwt, zoniet neem je hem de wagen af en koop hem een propere fiets !

Comment

Ik ga proberen een complot-theorie te ontdekken

Misschien is de topicstarter, als 18-jarige, wel de zoon in het verhaal en wil/kan hij leren autorijden met de 350Z van zijn vader ...

Maar wil zijn vader deze z'n vermogen inperken,
                                en start hij hier dit topic op met de bedoeling om papa zijn idee ongedaan te maken ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                  x2.

Begrenzen op 120 km/u betekent dat ie de binnenbaantjes aan 120 gaat doen. Ik weet het, ik heb het gedaan met 60pk .
                                  120 op binnenbaantjes
                                  Dat lukt toch nooit, tenzij je er niet om geeft om ergens een veld te gaan ploegen
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Spreek voor jezelf
                                    zelf vind ik dat ook not done, maar ik sprak over het forum algemeen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                      Ne maat van mij reed met een e46 330cd op zijn 18.
                                      Die reed ook constant gelijk ne zot.
                                      250 over de autostrade, 160 waar je 70 mag...

Een oplossing, een trage auto kopen.
                                      Zo'n begrenzer helpt geen fluit.
                                      Mijn scooter was ook begrensd, tot wanneer ik er begon aan te prutsen en ik makkelijk auto's kon inhalen...

Al helpt dat ook niet, ik had een polo 1.2i op mijn 18 en ik reed ook overal 50km/h te rap.
                                      Veel sjans gehad in die tijd...

Kinderen beter opvoeden zeker?
                                      Je bent jong en je wilt wat, liefst tegen hogen snelheden...
                                      Ik ben ook jong geweest, heb brommer gehad, nooit zotte toeren mee gedaan, ook met de wagen nooit echt zot gedaan, altijd aan de regels gehouden (ale toch min of meer), nu nog steeds trouwens.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ne maat van mij reed met een e46 330cd op zijn 18.
                                        Die reed ook constant gelijk ne zot.
                                        250 over de autostrade, 160 waar je 70 mag...

Een oplossing, een trage auto kopen.
                                        Zo'n begrenzer helpt geen fluit.
                                        Mijn scooter was ook begrensd, tot wanneer ik er begon aan te prutsen en ik makkelijk auto's kon inhalen...

Al helpt dat ook niet, ik had een polo 1.2i op mijn 18 en ik reed ook overal 50km/h te rap.

Kinderen beter opvoeden zeker?
                                        Je bent jong en je wilt wat, liefst tegen hogen snelheden...
                                        Het is vooral de manier van denken van wanneer en waar... Breng ik iemand in gevaar enz. Velen denken nog dat de auto op hun 18de de verlengstuk is van hun Rambo vanonderen.
                                        Je ziet nu al vaak van die marginale types (nike training, air schoentjes en zelfs een pet onder hun helm) met hun opgefokt brommerke gelijk zotten door het verkeer te knallen.
                                        Dan vraag ik me af hoe zo'n randdebielen zich zullen gedragen in een auto.

Comment

int leven moede idd veel sjans hebben
                                          16-17jaar, geen rijbewijs, sleutels van moeders Twingo gepiekt, slipstreamen achter 7-reeks, 177 op teller

Nu, het blijft wel ontegensprekelijk dadde als snotneus meer kans hebt om veilig met een pak warme frieten thuis te komen met een 60pk sterk auto'tje dan met een 350Z of een 400pk sterke V8. Maar dan liefst wel een modern veilig wagentje met 60-75pk en geen sardineblikje zoals een AX of Twingo.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                          Motoren & Tjeurisme

Comment

Working...
                                          X