Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jongens toch, direct die reacties van "oh neen, een 18jarige met een 350, schandalig",
Ja eum, kweetni ze, maar als zijn eigen pa hier al raad komt zoeken om die "bom" in te tomen, dan is da mss wel de meest logische én correcte reactie...............
Wat is er mis met een 350Z op 18-jarige leeftijd? Het zijn niet allemaal van die johnny's die denken dat ze alles kunnen hé. Misschien geeft het feit dat jij deze vraag hier stelt wel aan dat uw zoon zo iemand is.
In dat geval > andere kar kopen! Maar dan blijft het feit dat je u evengoed te pletter kunt rijden met een Cliootje hé.
matthi heeft +400 onder zijn kont en dat vinden we allemaal geweldig. laat de stomme commentaar hier dan ook
Zeker van? Hij heeft eerst een hard lesje moeten leren hé...
N/o é Matthi
Een begrenzer op zo'n wagen vind ik zonde en trouwens met elke wagen kan je dag van tegenwoordig 170-200 rijden.
Toon aan uw kind dat je hem vertrouwt, zoniet neem je hem de wagen af en koop hem een propere fiets !
Begrenzen op 120 km/u betekent dat ie de binnenbaantjes aan 120 gaat doen. Ik weet het, ik heb het gedaan met 60pk .
120 op binnenbaantjes
Dat lukt toch nooit, tenzij je er niet om geeft om ergens een veld te gaan ploegen
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ne maat van mij reed met een e46 330cd op zijn 18.
Die reed ook constant gelijk ne zot.
250 over de autostrade, 160 waar je 70 mag...
Een oplossing, een trage auto kopen.
Zo'n begrenzer helpt geen fluit.
Mijn scooter was ook begrensd, tot wanneer ik er begon aan te prutsen en ik makkelijk auto's kon inhalen...
Al helpt dat ook niet, ik had een polo 1.2i op mijn 18 en ik reed ook overal 50km/h te rap.
Veel sjans gehad in die tijd...
Kinderen beter opvoeden zeker?
Je bent jong en je wilt wat, liefst tegen hogen snelheden...
Ik ben ook jong geweest, heb brommer gehad, nooit zotte toeren mee gedaan, ook met de wagen nooit echt zot gedaan, altijd aan de regels gehouden (ale toch min of meer), nu nog steeds trouwens.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ne maat van mij reed met een e46 330cd op zijn 18.
Die reed ook constant gelijk ne zot.
250 over de autostrade, 160 waar je 70 mag...
Een oplossing, een trage auto kopen.
Zo'n begrenzer helpt geen fluit.
Mijn scooter was ook begrensd, tot wanneer ik er begon aan te prutsen en ik makkelijk auto's kon inhalen...
Al helpt dat ook niet, ik had een polo 1.2i op mijn 18 en ik reed ook overal 50km/h te rap.
Kinderen beter opvoeden zeker?
Je bent jong en je wilt wat, liefst tegen hogen snelheden...
Het is vooral de manier van denken van wanneer en waar... Breng ik iemand in gevaar enz. Velen denken nog dat de auto op hun 18de de verlengstuk is van hun Rambo vanonderen.
Je ziet nu al vaak van die marginale types (nike training, air schoentjes en zelfs een pet onder hun helm) met hun opgefokt brommerke gelijk zotten door het verkeer te knallen.
Dan vraag ik me af hoe zo'n randdebielen zich zullen gedragen in een auto.
int leven moede idd veel sjans hebben
16-17jaar, geen rijbewijs, sleutels van moeders Twingo gepiekt, slipstreamen achter 7-reeks, 177 op teller
Nu, het blijft wel ontegensprekelijk dadde als snotneus meer kans hebt om veilig met een pak warme frieten thuis te komen met een 60pk sterk auto'tje dan met een 350Z of een 400pk sterke V8. Maar dan liefst wel een modern veilig wagentje met 60-75pk en geen sardineblikje zoals een AX of Twingo.
Comment