Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Vandaag een Z8 Alpina gezien in Brugge.
Heb een kort praatje gedaan aan de lichten met die kerel! Sympathieke gast. En vervolgens met wheelspin vertrekken.
Vandaag een Z8 Alpina gezien in Brugge.
Heb een kort praatje gedaan aan de lichten met die kerel! Sympathieke gast. En vervolgens met wheelspin vertrekken.
Perso plaat enal = VETHEID
Heb u zien passeren met uwnen ML63 in brugge gisteren.....met nen groten air achter uw stuur..... of toch dat van de papa.......
Hoe kan je nu met een groten air zitten achter een stuur? Je kan toch maar rijden zeker?
Dwaas, Ik ging juist iets zeggen maar ik ga toch zwijgen
bedoelde er niets negatiefs mee hoor..... ik vond het wel stoer in een positieve zin..... waarschijnlijk de combinatie : grote vette bak op kleine brugse kaseiweg die zo'n indruk nalaat......die air hoort er dan bij... ikzelf geniet ook van de power van zo'n bak......
was die A5 cabrio een testwagen? zijn er al A5 geleverd dan?
bedoelde er niets negatiefs mee hoor..... ik vond het wel stoer in een positieve zin..... waarschijnlijk de combinatie : grote vette bak op kleine brugse kaseiweg die zo'n indruk nalaat......die air hoort er dan bij... ikzelf geniet ook van de power van zo'n bak......
was die A5 cabrio een testwagen? zijn er al A5 geleverd dan?
Ah bon, 2 keer op die dag mogen horen door de ruit " Auto van de papa "..
Mja zo'n reacties kan ik wel verwachten.
Ja, ik vond het ook vreemd van die A5?
Comment