Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dennis, pas op met foto's van het atomium online te plaatsen.

Antwerpen is't Stad
    en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
      Nog steeds de wintervelgen
      Ah, wanneer je tijd hebt geef nog eens een update in uw topic @ AudiSport.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
        Dennis, pas op met foto's van het atomium online te plaatsen.

http://www.indymedia.be/en/node/1590
        WTF. Zwaar cashen door die eikels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          WTF. Zwaar cashen door die eikels
          inderdaad. Het is op zich wel schandalig maar je moet er op letten want de "boetes" zijn niet om te lachen

Antwerpen is't Stad
          en al de rest is parking!!

Comment

• Prachtige foto's aan het atomium!

Die F430 stond in de late namiddag ook op de kleine ring van Hasselt geparkeerd

Comment

• what een bullshit

Comment

• Vandaag een Z8 Alpina gezien in Brugge.
                Heb een kort praatje gedaan aan de lichten met die kerel! Sympathieke gast. En vervolgens met wheelspin vertrekken.

Perso plaat enal = VETHEID

Comment

• 2014 Porsche Boxster 981
                  2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                    Lol, probeer jij 's nachts maar eens een black on black auto te fotograferen...

Is een reflectie van het achterlicht.
                    Ik vind het wel knap, maar ik heb toch de indruk dat er vrij wat lensvervorming op de foto met de 997 zit? Lijkt zo uitgerekt
                    www.flickr.com/photos/bramvds
                    www.last.fm/user/lender

Comment

• De panamera is gewoon zalig!
                      Ze verdienen wel een grotere velgen.
                      Mr Drift

Comment

• Die panamera is wel netjes en impressive
                        Verdient inderdaad grotere velgen, die 20 of 21 inch velgen van de persfoto's.
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Quattroporte blijft véél knapper!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichten
                            Quattroporte blijft véél knapper!
                            ²² *wacht ongeduldig op de eerste pics van de rapide in het wild*

Comment

• + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Last edited by ; 02/05/2009, 11:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                Vandaag een Z8 Alpina gezien in Brugge.
                                Heb een kort praatje gedaan aan de lichten met die kerel! Sympathieke gast. En vervolgens met wheelspin vertrekken.

Perso plaat enal = VETHEID
                                Heb u zien passeren met uwnen ML63 in brugge gisteren.....met nen groten air achter uw stuur..... of toch dat van de papa.......

reed ook een A5 cabrio achter u.......

Comment

• Eens iets anders dan zwart of grijs

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Matthi
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
                                      Heb u zien passeren met uwnen ML63 in brugge gisteren.....met nen groten air achter uw stuur..... of toch dat van de papa.......

reed ook een A5 cabrio achter u.......
                                      Uhm excuseer?

Hoe kan je nu met een groten air zitten achter een stuur? Je kan toch maar rijden zeker?

Dwaas, Ik ging juist iets zeggen maar ik ga toch zwijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                        Uhm excuseer?

Hoe kan je nu met een groten air zitten achter een stuur? Je kan toch maar rijden zeker?

Dwaas, Ik ging juist iets zeggen maar ik ga toch zwijgen

bedoelde er niets negatiefs mee hoor..... ik vond het wel stoer in een positieve zin..... waarschijnlijk de combinatie : grote vette bak op kleine brugse kaseiweg die zo'n indruk nalaat......die air hoort er dan bij... ikzelf geniet ook van de power van zo'n bak......
                                        was die A5 cabrio een testwagen? zijn er al A5 geleverd dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
                                          bedoelde er niets negatiefs mee hoor..... ik vond het wel stoer in een positieve zin..... waarschijnlijk de combinatie : grote vette bak op kleine brugse kaseiweg die zo'n indruk nalaat......die air hoort er dan bij... ikzelf geniet ook van de power van zo'n bak......
                                          was die A5 cabrio een testwagen? zijn er al A5 geleverd dan?
                                          Ah bon, 2 keer op die dag mogen horen door de ruit " Auto van de papa "..
                                          Mja zo'n reacties kan ik wel verwachten.
                                          Ja, ik vond het ook vreemd van die A5?

Comment

Working...
                                          X