Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vriendelijke eigenaar
    Hij zei dat zijne zoon hier ook zit...dus
    Naja...hier wat pics

Comment

• Als de zoon meeleest..
      Voorstellen die Aston!
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• ML 63 AMG met de facelift velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
          da's aan de halifax zeker?
          ik kan het ni goe zien maar daar lijkt het wel op.. onlangs daar maar matig gegeten trouwens..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten

Deze middag gespot in Leuven. Het zijn wel gsm-foto's
            Heb ik ook zien staan, beetje kleurloos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
              Vette foto!

Comment

• da's aan de halifax idd. Anyways, 2 uur later:

jup, knokke heist. Da's 50 km verder, dus zo'n 560-4 doet gemiddeld 25km/h :o

verder ook 4 keer 612, 1 599, 1 430, 7 keer R8 (maar da's zoals ne golf TDI, daar maakte geen pics meer van), M6, ....

en ook nog deze, ben er geen fan van maar de kleur was mooi (bruin achtig)

Captain Turbo
                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Macademia zeker?
                  wist niet dat het beschikbaar was op de Cayenne, al zal alles wel mogelijk zijn bij P.. zolang je betaald
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ferme machine zo een GTS.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                      Macademia zeker?
                      wist niet dat het beschikbaar was op de Cayenne, al zal alles wel mogelijk zijn bij P.. zolang je betaald

Tegenwoordig wel. (Ik denk vanaf MY09)
                      1991 Mazda MX-5 NA
                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Zag deze gisteren ook nog staan. Jaguar XF SV8. Velgen staan hem enorm goed imo.

www.flickr.com/photos/bramvds
                        www.last.fm/user/lender

Comment

• Als ge van de duivel spreekt

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                              Nah, compleet andere wagen Porker. Rij in beide en je zal het zeer snel merken
                              Onmogelijk toch even divers als iets van een compleet andere constructeur? Al is het maar omdat het beide V10's zijn? Enfin, ik heb er maar het raden naar natuurlijk, zie gewoon dat je van dat chromé af bent als je er eentje binnenhaalt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                Daarnet zo iets gezien. Maar dan rode Astra break in Gent. Zouden auto's zijn voor streetview van google maps

Gisteren reed ik in ons straat vlak voor die rode astra van google streetview, hopelijk waren ze effectief foto's aan 't maken dan sta ik er heel de tijd op hehe

moeilijk te zien wel maar toch een fotootje:

Iemand enig weet van wanneer de streetview beelden on-line komen te staan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk Berichten
                                  mooie foto, spijtig van het papiertje tegen de grill

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                    Gisteren reed ik in ons straat vlak voor die rode astra van google streetview, hopelijk waren ze effectief foto's aan 't maken dan sta ik er heel de tijd op hehe

moeilijk te zien wel maar toch een fotootje:

Iemand enig weet van wanneer de streetview beelden on-line komen te staan ?
                                    Met Italiaanse plakken ?

Comment

• Yep, die van Google heb ik gisteren ook zien passeren in Neerpelt.

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
                                          Yep, die van Google heb ik gisteren ook zien passeren in Neerpelt.
                                          En in Paal gisteren ook rond 18uur.

Comment

Working...
                                          X