Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren dus circuitdag gedaan van Folembray
    Zalige ervaring! We praatten er nog over
    Vette andere bakken gezien ook

Paar foto's:
    Onze circuitbakken:

2009 BMW E91 320d
    2002 BMW E46 M3
    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• 2009 BMW E91 320d
      2002 BMW E46 M3

Comment

• 2009 BMW E91 320d
        2002 BMW E46 M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
          True, initieel was dit topic bedoeld voor gewoon "leuke auto tegengekomen? foto genomen?", tegenwoordig is het een hele sport geworden om met een camera naar knokke te gaan en zoveel mogelijk exclusieve karren te fotograferen
          +1

Spotten is bij mij nog altijd iets "toevalligs". Nuja, ieder z'n hobby...

Comment

• Geen foto, maar daarstrax een witte Lotus Europa S richting Tienen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
              +1

Spotten is bij mij nog altijd iets "toevalligs". Nuja, ieder z'n hobby...
              Misschien een tweede topic maken: "Exclusieve auto's gaan zoeken? Foto's hier!"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                Vet! Ik krijg nu toch heimwee naar die kar hoor.
                lol, jij hebt een M5 weggedaan ?? ongehoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten

knappe foto ook
                  vind je? twee halve ferrari's en een mazoutstoof in het midden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                    lol, jij hebt een M5 weggedaan ?? ongehoord
                    weggedaan is veel gezegd, hij heeft hem nekeer verkeerd geparkeerd....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                      Héél dikke spot Davke
                      Deze heb ik gemist
                      Zeer knappe bak.. wat is het misschien, een SLR of meer ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                        weggedaan is veel gezegd, hij heeft hem nekeer verkeerd geparkeerd....
                        Ouch.. en niet omnium verzekerd..tsskkk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                          SL 65 AMG

nog steeds 1 van de mooiste Mercedessen voor mij

Aan alle fotografen, bedankt voor het vele werk, er zijn een paar echte meesterstukken bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                            Zeer knappe bak.. wat is het misschien, een SLR of meer ?
                            SLR Roadster 722 S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                              Dit kwam ik tegen afgelopen weekend in UK

die nummerplaat.. geweldig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten

Wat ik hier nu jammer vind aan de reeks van deze M3 is het volgende: iedereen heeft al tientallen foto's van een M3 gezien. Nu kom je een M3 tegen met exclusieve velgen, en dan ga je foto's nemen van de details die iedereen al gezien heeft, maar een close-up van de velgen maak je niet? Jammer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Wat ik hier nu jammer vind aan de reeks van deze M3 is het volgende: iedereen heeft al tientallen foto's van een M3 gezien. Nu kom je een M3 tegen met exclusieve velgen, en dan ga je foto's nemen van de details die iedereen al gezien heeft, maar een close-up van de velgen maak je niet? Jammer.
                                  Zagevent, die M3 is hier al tien keer gepasseerd, met close-ups van de velgen Denniske zal die ongetwijfeld nog ergens in zijn archief hebben
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichten
                                    SLR Roadster 722 S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      Dat zijn nochtans 2 ongehoord knappe foto's anders.. ficiat Daan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                                        Nee Alex, ik ben hier niet om te spotten, ik ben hier gewoon op vakantie, mag het?

ma, die is vet, en die kleur.... als ik later groot ben wil er zo 1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                          Zie , post dan toch gewoon 1 foto van die auto.

Ik moet geen close-ups zien van een R8 logo of foto's in het Z/W.
                                          zeiker

Comment

Working...
                                          X