Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenDennis, eerst en vooral: geniale foto's
Maar, heb je toevallig nog foto's van die Aston DB5 die je op de dijk te Knokke hebt gefotografeerd? Alvast bedankt!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk heb nog 2 jaar in die straat gewoond.
En de balustrades van de brug waarop die foto werd getrokken zijn groen en geel geverd. Reclame voor die Australische broodjeszaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenMooie foto's Jeroen. Die rode Porsche rechts op de bovenste foto van de M3 ziet er anders ook strak uit.. foto genomen?Zal nog wel eens in de archieven duiken voor de foto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenVeel foto's van wagens die'k ook ben tegengekomen. Maar ook veel wagens die ik niét zag.
Zo ben'k een RR Phantom EWB tegengekomen, echt een kasteel. Zo gi-gan-tisch!
Die Scaglietti ben'k niet tegengekomen, en een Luxemburgse DBS reed er ook nog rond die jullie niet hebben kunnen platen.
Persoonlijk vind ik het ook fijner om plots een speciale wagen tegen te komen, dan een héle hoop en masse te zien rondrijden in Knokke. Maar ik kan niet ontkennen dat wanneer een DBS je voorbij rijdt, met een stevige roffel en af en toe een klein beetje gas geven om fietsers voorbij te steken, je nergens anders wil zijn dan dáár! Met een grijze F430 Spider hetzelfde verhaal, maar dan met de plofjes van het tussengas
Maar wel nu niet , dat was in september!
EDIT : nog een Carrera S Cabrio gespot in een speciaal kleurtje :
Comment
-
-
-
en een VIP bus incl lasershow
Sorry voor de bagger kwaliteit. iPhone dient daar niet voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendie RR is eigenlijk een 300C
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenSorry voor de bagger kwaliteit. iPhone dient daar niet voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenInderdaad, die dient ervoor om te kunnen zeggen dat je een iPhone hebt.kdacht just etzelfde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenInderdaad, die dient ervoor om te kunnen zeggen dat je een iPhone hebt.
Strike!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendie RR is eigenlijk een 300C
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenInderdaad, die dient ervoor om te kunnen zeggen dat je een iPhone hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenThat explains a lot.
Yup, slim gezien. O btw ik heb een iPhone.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIK HEB ER TWEE!
Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk BerichtenAltijd grappig om "kwaliteit is niet zo goed, want is met mijn gsm, een *insert expensive mobile phone type* getrokken" te lezen, terwijl de kwaliteit eigenlijk best nog meevalt
Showoffs...
Comment
Comment