Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
    Dit kwam ik tegen afgelopen weekend in UK

Heerlijke nummerplaat
    Last edited by ; 06/04/2009, 15:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten

Die heb ik deze zomer gespot in Zuid-frankrijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
        Heerlijke nummerplaat
        Waarom altijd opnieuw die foto's mee quoten? Sommige pagina's laden hier al traag genoeg
        www.flickr.com/photos/bramvds
        www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
          Dit kwam ik tegen afgelopen weekend in UK

Mooie foto's, ik vind ze leuker dan de meeste hier in dit topic.

Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
          Heerlijke nummerplaat

zeer cool

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
              Mooie foto's, ik vind ze leuker dan de meeste hier in dit topic.
              True, initieel was dit topic bedoeld voor gewoon "leuke auto tegengekomen? foto genomen?", tegenwoordig is het een hele sport geworden om met een camera naar knokke te gaan en zoveel mogelijk exclusieve karren te fotograferen
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                True, initieel was dit topic bedoeld voor gewoon "leuke auto tegengekomen? foto genomen?", tegenwoordig is het een hele sport geworden om met een camera naar knokke te gaan en zoveel mogelijk exclusieve karren te fotograferen
                Inderdaad, ik vind het leuker als je zoiets toevallig tegenkomt. Laatst nog een F430 zien doortrekken in Antwerpen op de kasseien. = vet

Comment

• Tis ook nooit goed...

Comment

• Veel foto's van wagens die'k ook ben tegengekomen. Maar ook veel wagens die ik niét zag.
                    Zo ben'k een RR Phantom EWB tegengekomen, echt een kasteel. Zo gi-gan-tisch!
                    Die Scaglietti ben'k niet tegengekomen, en een Luxemburgse DBS reed er ook nog rond die jullie niet hebben kunnen platen.
                    Persoonlijk vind ik het ook fijner om plots een speciale wagen tegen te komen, dan een héle hoop en masse te zien rondrijden in Knokke. Maar ik kan niet ontkennen dat wanneer een DBS je voorbij rijdt, met een stevige roffel en af en toe een klein beetje gas geven om fietsers voorbij te steken, je nergens anders wil zijn dan dáár! Met een grijze F430 Spider hetzelfde verhaal, maar dan met de plofjes van het tussengas

Comment

Idem.

Comment

Ze zouden dat beter bij mij in de streek komen doen ofzo, daar is dat nog echt een uitdaging (en nee de getunede Corsa van mn buurman telt niet mee ). Afgezien van een M3 die hier regelmatig langskomt nog niet veel soeps gezien

Comment

• Nee Alex, ik ben hier niet om te spotten, ik ben hier gewoon op vakantie, mag het?

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Zie , post dan toch gewoon 1 foto van die auto.

Ik moet geen close-ups zien van een R8 logo of foto's in het Z/W.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                    Zie , post dan toch gewoon 1 foto van die auto.

Ik moet geen close-ups zien van een R8 logo of foto's in het Z/W.
                                    Goed voor u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                                      Nee Alex, ik ben hier niet om te spotten, ik ben hier gewoon op vakantie, mag het?
                                      Toch niet nodig om u geviseerd te voelen? Ik vind het leuk om de foto's te zien, begrijp me niet verkeerd .. vroeger zat ik "continu" in Knokke, nu werk ik makkelijk 70u per week en heb ik de tijd niet meer om naar ginder te gaan .. door jullie foto's zie ik nog eens wat

Ik bedoelde dus enkel dat ik de foto's zoals die van "EGO 2 BIG" een stuk sjieker vind dan de gemaakte autogespot-foto's ... no offence intended
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• En gelijk heb je, op den duur zou er hier beter een autogespotters.com topic komen en een normale mensen topic

Comment

• Bla bla bla

1991 Mazda MX-5 NA
                                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...
                                          X