Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Mooie foto's, ik vind ze leuker dan de meeste hier in dit topic.
True, initieel was dit topic bedoeld voor gewoon "leuke auto tegengekomen? foto genomen?", tegenwoordig is het een hele sport geworden om met een camera naar knokke te gaan en zoveel mogelijk exclusieve karren te fotograferen
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
True, initieel was dit topic bedoeld voor gewoon "leuke auto tegengekomen? foto genomen?", tegenwoordig is het een hele sport geworden om met een camera naar knokke te gaan en zoveel mogelijk exclusieve karren te fotograferen
Inderdaad, ik vind het leuker als je zoiets toevallig tegenkomt. Laatst nog een F430 zien doortrekken in Antwerpen op de kasseien. = vet
Veel foto's van wagens die'k ook ben tegengekomen. Maar ook veel wagens die ik niét zag.
Zo ben'k een RR Phantom EWB tegengekomen, echt een kasteel. Zo gi-gan-tisch!
Die Scaglietti ben'k niet tegengekomen, en een Luxemburgse DBS reed er ook nog rond die jullie niet hebben kunnen platen.
Persoonlijk vind ik het ook fijner om plots een speciale wagen tegen te komen, dan een héle hoop en masse te zien rondrijden in Knokke. Maar ik kan niet ontkennen dat wanneer een DBS je voorbij rijdt, met een stevige roffel en af en toe een klein beetje gas geven om fietsers voorbij te steken, je nergens anders wil zijn dan dáár! Met een grijze F430 Spider hetzelfde verhaal, maar dan met de plofjes van het tussengas
Ze zouden dat beter bij mij in de streek komen doen ofzo, daar is dat nog echt een uitdaging (en nee de getunede Corsa van mn buurman telt niet mee ). Afgezien van een M3 die hier regelmatig langskomt nog niet veel soeps gezien
Nee Alex, ik ben hier niet om te spotten, ik ben hier gewoon op vakantie, mag het?
Toch niet nodig om u geviseerd te voelen? Ik vind het leuk om de foto's te zien, begrijp me niet verkeerd .. vroeger zat ik "continu" in Knokke, nu werk ik makkelijk 70u per week en heb ik de tijd niet meer om naar ginder te gaan .. door jullie foto's zie ik nog eens wat
Ik bedoelde dus enkel dat ik de foto's zoals die van "EGO 2 BIG" een stuk sjieker vind dan de gemaakte autogespot-foto's ... no offence intended
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment