Oorspronkelijk geplaatst door Asserti
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ook nog eentje van vandaag. Porsche carrera S. Niet zo heel bijzonder, maar ik vond het gewoon mooie foto'sDie 10-20mm lens levert hele knappe platen af
Heel mooi interieur ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk BerichtenHonda Van Gijsegem
De mijne gaat toch nooit meer weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWat is die CC ?
Het Corps Consulaire is het samenwerkingsverband van de Consuls-Generaal, Consuls en Honoraire Consuls in een stad. De Consuls voeren een aanduiding met de letters CC op hun auto of op hun nummerbord. De leden van het Corps Consulaire laten hun belangen verdedigen door een gekozen Deken.
De leden van het Corps Consulaire zijn niet diplomatiek onschendbaar en zij zijn niet automatisch deel van het Corps Diplomatique. De Consuls General zijn daarentegen wèl diplomaten met diplomatieke onschendbaarheid. Zij zijn daarom lid van het Corps Diplomatique.
CD staat dan weer voor Corps Diplomatique (diplomaten / ambassades), zie vooral de nummerplaten. Witte nummerplaat, voorafgegaan door CD in groene letters en gevolgd door rode tekens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenOok nog eentje van vandaag. Porsche carrera S. Niet zo heel bijzonder, maar ik vond het gewoon mooie foto'sDie 10-20mm lens levert hele knappe platen af
Heel mooi interieur ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk BerichtenDivision heb je nog foto's van de F430 met rode kap?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtencars and coffee?
Klopt.....Alleen voor de echte fan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk Berichten
Comment
-
Die TVR heb ik hier al een paar keer in Zottegem zien staan
Comment
-
Brooklands
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenGent krijgt ook steeds leukere bakken over de vloer:
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenDa is ne gynaecoloog uit Wetteren, staat hier altijd aan zijn praktijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk BerichtenAlles wat met poesjes te maken geeft verdiend goed blijkbaar.Is nu wel niet echt een wagen dat ik verwacht van een gynaecoloog eigenlijk.
Comment
Comment