Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
    niet zo spectaculair als hierboven.... (een tijdje geleden)

R32 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      R32 ?
      Hoogstwaarschijnlijk wel.

En ist weer invasie van de Arabieren in London?

Hoe heette dat ene straatje aan Harrods weer waar er altijd dikke bakken te zien zijn?

Comment

• Even de foto's terugkijken van de zomer. Welk straatje bedoel je? Hans Road, Basil Street, Pavillion Road, Brompton Road?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk Berichten
          Even de foto's terugkijken van de zomer. Welk straatje bedoel je? Hans Road, Basil Street, Pavillion Road, Brompton Road?
          Kheb het even nagevraagd.

Rutland gardens, London SW7, located in Knightsbridge

Hier schijnt altijd schoon spul te staan.

Comment

• Klopt. Er zit een ambassade en is afgesloten met een poort. Ik ben er al wel binnen geraakt. Er staan meestal een stuk of wat F430's, Phantoms, SLR's etc. De SLR Roadster die ik eerder postte staat daar ook. Het is overigens niet bij Harrods maar tegenover Hyde Park.

Dit is Ruthland Gardens: S65 AMV V221, 575 Maranello, Phantom, SLR Roadster.

Comment

• Ah dus de andere kant van Hyde Park als ik het goed begrijp?

En kijk wat daar allemaal staat tenminste echte Londenaars en geen arabieren

Comment

• Wel aan de zuidkant van Hyde Park maar toch op zeker tien minuten lopen van Harrods. Dat soort straatjes bieden vaak een mooiere achtergrond dan Harrods (wat zo ongeveer de enige plek in Londen is waar je geen boeiende achtergrond hebt). Ten noorden van Hyde Park heb je Bayswater, Paddington, Queensway, ook erg leuke buurten waar nog zeer veel te ontdekken is.

Comment

• Gisterennamiddag aan de shuttle van Dover naar Calais:

Eerst kwam deze:

Comment

• Dan deze:

Comment

• In Calais kwamen ze allemaal tanken

Links Ferrari en AM en achter die witte AM staat nog een rode

Comment

• Ze kenden elkaar blijkbaar. Ze reden allemaal richting Brugge en aan een redelijk tempo.

Nog 2 filmpjes (slechte kwaliteit)

Last edited by Dimitri; 30/03/2009, 14:03.

Comment

• Ik weet niet of ze exclusief zijn, deze engelse Austin Healey's 3000. Gisteren getrokken hier op de markt.
                          Bijgevoegde Bestanden
                          2012 Opel Astra ST Ecoflex
                          2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• @ Dimitri: Fat the wack! Ffkes DBS Volante tegenkomen zegt'm
                            1982 BMW E28 528i
                            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• klonk die DBS veel vetter dan een Vantage?

Comment

• DBS klinkt alleszinds heel leuk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                  klonk die DBS veel vetter dan een Vantage?
                                  Over het geluid kan/durf ik niet echt een uitspraak doen. Die vantage en die ferrari klonken redelijk schel, maar ze trokken ook redelijk door. Die DBS was ietsje rustiger en was precies een zwaarder geluid.

Op de autosnelweg reed eerst die rode vantage, daarachter de DBS en dan ik 120 --> terugschakelen met dot tussengas --> 200 - 220 --> terug naar 120 enzovoort. Kwam door het vele verkeer natuurlijk. We hebben enkele keren serieus in de remmen mogen door mensen die rare toeren uithalen. Maar was echt wel leuk om te zien en te horen.

Comment

• Idd DBS²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                      Over het geluid kan/durf ik niet echt een uitspraak doen. Die vantage en die ferrari klonken redelijk schel, maar ze trokken ook redelijk door. Die DBS was ietsje rustiger en was precies een zwaarder geluid.

Op de autosnelweg reed eerst die rode vantage, daarachter de DBS en dan ik 120 --> terugschakelen met dot tussengas --> 200 - 220 --> terug naar 120 enzovoort. Kwam door het vele verkeer natuurlijk. We hebben enkele keren serieus in de remmen mogen door mensen die rare toeren uithalen. Maar was echt wel leuk om te zien en te horen.
                                      Tja, als je sneller gaat dan je mag en verwacht wordt; kan je dat tegenkomen hee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                        Op de autosnelweg reed eerst die rode vantage, daarachter de DBS en dan ik
                                        Heb je duidelijkere foto's van die rode? Want volgens mij is dat ook een DBS...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                          Heb je duidelijkere foto's van die rode? Want volgens mij is dat ook een DBS...
                                          Enkel dze die hierboven staat. 'k vind spijtig dat ik mijn fototoestel niet bij had

Comment

Working...
                                          X