Oorspronkelijk geplaatst door Dawud
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenR32 ?
En ist weer invasie van de Arabieren in London?
Hoe heette dat ene straatje aan Harrods weer waar er altijd dikke bakken te zien zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk BerichtenEven de foto's terugkijken van de zomer.Welk straatje bedoel je? Hans Road, Basil Street, Pavillion Road, Brompton Road?
Rutland gardens, London SW7, located in Knightsbridge
Hier schijnt altijd schoon spul te staan.
Comment
-
Klopt. Er zit een ambassade en is afgesloten met een poort. Ik ben er al wel binnen geraakt. Er staan meestal een stuk of wat F430's, Phantoms, SLR's etc. De SLR Roadster die ik eerder postte staat daar ook.Het is overigens niet bij Harrods maar tegenover Hyde Park.
Dit is Ruthland Gardens: S65 AMV V221, 575 Maranello, Phantom, SLR Roadster.
Comment
-
Wel aan de zuidkant van Hyde Park maar toch op zeker tien minuten lopen van Harrods. Dat soort straatjes bieden vaak een mooiere achtergrond dan Harrods (wat zo ongeveer de enige plek in Londen is waar je geen boeiende achtergrond hebt).Ten noorden van Hyde Park heb je Bayswater, Paddington, Queensway, ook erg leuke buurten waar nog zeer veel te ontdekken is.
Comment
-
Ze kenden elkaar blijkbaar. Ze reden allemaal richting Brugge en aan een redelijk tempo.
Nog 2 filmpjes (slechte kwaliteit)
Last edited by Dimitri; 30/03/2009, 14:03.
Comment
-
Ik weet niet of ze exclusief zijn, deze engelse Austin Healey's 3000. Gisteren getrokken hier op de markt.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenklonk die DBS veel vetter dan een Vantage?
Op de autosnelweg reed eerst die rode vantage, daarachter de DBS en dan ik120 --> terugschakelen met dot tussengas --> 200 - 220 --> terug naar 120 enzovoort. Kwam door het vele verkeer natuurlijk. We hebben enkele keren serieus in de remmen mogen door mensen die rare toeren uithalen. Maar was echt wel leuk om te zien en te horen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenOver het geluid kan/durf ik niet echt een uitspraak doen. Die vantage en die ferrari klonken redelijk schel, maar ze trokken ook redelijk door. Die DBS was ietsje rustiger en was precies een zwaarder geluid.
Op de autosnelweg reed eerst die rode vantage, daarachter de DBS en dan ik120 --> terugschakelen met dot tussengas --> 200 - 220 --> terug naar 120 enzovoort. Kwam door het vele verkeer natuurlijk. We hebben enkele keren serieus in de remmen mogen door mensen die rare toeren uithalen. Maar was echt wel leuk om te zien en te horen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenOp de autosnelweg reed eerst die rode vantage, daarachter de DBS en dan ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenHeb je duidelijkere foto's van die rode? Want volgens mij is dat ook een DBS...
Comment
Comment