Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
    Getrokken vanuit de Lambo?
    Neen hé, toen was hij niet aan het werken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
      Jammer dat ik je zie op de foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
        Jammer dat ik je zie op de foto
        Dat vind ik ook, maar kreeg het niet mooi weggeshopt.
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
          Dat vind ik ook, maar kreeg het niet mooi weggeshopt.
          Bummer, voor de rest is het best wel een geslaagde foto.

Comment

• Mooie reeks Dennis

Comment

• Ik was vrijdagnamiddag even naar Latem gereden na men examens. Er stond zoals altijd weer veel kapitaal bij Ferrari Monzo

Comment

• Zeer mooie kleur op die 1e 612.

Leuke foto's Tom.
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• De nieuwe Vandenberghe garage in Latem, er staat gigantisch veel kapitaal (SLR, Arnage Final series, paar lambo's, vanquish S...). Jammer dat je geen foto's binnen mag maken. Ik vraag me wel af of zo'n soort garage nog wel rendeert op lange termijn.

Comment

• Ik heb me altijd al afgevraagd wie auto's van die prijsklasse tweedehands koopt, maar blijkbaar zal er toch wel een markt voor zijn zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Ik heb me altijd al afgevraagd wie auto's van die prijsklasse tweedehands koopt, maar blijkbaar zal er toch wel een markt voor zijn zeker?
                                Beetje verder op dezelfde steenweg zit er nog een gelijkaardige concurrent, bestaat ook al even.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                  Beetje verder op dezelfde steenweg zit er nog een gelijkaardige concurrent, bestaat ook al even.
                                  Vraag me vooral af waar je naartoe kunt met een auto van dat kaliber eens er pakweg 150k kms op staan.

Comment

Ik heb me altijd al afgevraagd wie auto's van die prijsklasse tweedehands koopt, maar blijkbaar zal er toch wel een markt voor zijn zeker?
                                    waarom niet? Scheelt dikwijls een hoop ivm een nieuwe wagen... (en die 2dehands wagens zijn meestal in nieuwstaat met heel weinig km's...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                      waarom niet? Scheelt dikwijls een hoop ivm een nieuwe wagen... (en die 2dehands wagens zijn meestal in nieuwstaat met heel weinig km's...)
                                      Ja natuurlijk, dat blijft altijd zo, gelijk welke prijsklasse.

Comment

Vraag me vooral af waar je naartoe kunt met een auto van dat kaliber eens er pakweg 150k kms op staan.
                                        Hoe bedoel je, om te laten herstellen?

Gewoon naar een dealer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                          Hoe bedoel je, om te laten herstellen?

Gewoon naar een dealer...
                                          nee, stel dat je zo een Lambo hebt ofzo met 150K kms op. Dat geraak je aan de straatstenen toch niet meer kwijt?

Comment

Working...
                                          X