Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    nee, stel dat je zo een Lambo hebt ofzo met 150K kms op. Dat geraak je aan de straatstenen toch niet meer kwijt?
    Ik wil hem wel

Gratis

Comment

Ja natuurlijk, dat blijft altijd zo, gelijk welke prijsklasse.
      jah maar hier vaak nog net wat meer omdat er zo een kleine markt voor is.

Comment

nee, stel dat je zo een Lambo hebt ofzo met 150K kms op. Dat geraak je aan de straatstenen toch niet meer kwijt?
        Ah

Vraag eens aan scoobys

Comment

Ik heb me altijd al afgevraagd wie auto's van die prijsklasse tweedehands koopt, maar blijkbaar zal er toch wel een markt voor zijn zeker?
          Een kennis van mij koopt op die manier elk jaar een 'nieuwe' wagen, altijd jong 2de hands en het waarde verlies is minimaal.

Zo heeft hij op 3jaar tijd met een 996 GT2 gereden, dan Aston marting V8 en nu Bentley CGT... Doe dat maar eens met splinter nieuwe wagens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
            Een kennis van mij koopt op die manier elk jaar een 'nieuwe' wagen, altijd jong 2de hands en het waarde verlies is minimaal.

Zo heeft hij op 3jaar tijd met een 996 GT2 gereden, dan Aston marting V8 en nu Bentley CGT... Doe dat maar eens met splinter nieuwe wagens
            Het jammere in België is dat hij dan wel iedere keer ongeveer 4K aan BIV heeft betaald natuurlijk

edith: uw kennis wordt wel elk jaar softer

Comment

En waarom dacht je van niet? Dat lijkt me de best manier om in die klasse wagens je entree te maken. 5K BIV is een schijntje voor iemand die 125K en meer op tafel legt.
              Voor mij mogen ze gerust de BIV voor dat soort wagens opslaan .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten

Er is een markt voor, want anders zou die kennis niet met een 996 GT2, AS V8, Bentley, ... kunnen rijden.

Op dit forum zitten toch ook meerdere luxe-wagens van dat type?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                  En waarom dacht je van niet? Dat lijkt me de best manier om in die klasse wagens je entree te maken. 5K BIV is een schijntje voor iemand die 125K en meer op tafel legt.
                  Voor mij mogen ze gerust de BIV voor dat soort wagens opslaan .
                  omdat het merendeel van die karren bijna geen kilometers doen en dus op de 2dehands markt komen met een fractie van die kilometers

Comment

• Mensen met poen hebben soms ook geen geduld om te wachten op een nieuwe wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
                      Mensen met poen hebben soms ook geen geduld om te wachten op een nieuwe wagen.
                      Dat is wellicht één van de grootste redenen waarom zo'n garage goed draait.

Soms staan daar karren met praktisch geen km's op die nog een hoop meer kosten dan wanneer je ze nieuw koopt. Voor de ongeduldigen onder de rijken hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                        Dat is wellicht één van de grootste redenen waarom zo'n garage goed draait.

Soms staan daar karren met praktisch geen km's op die nog een hoop meer kosten dan wanneer je ze nieuw koopt. Voor de ongeduldigen onder de rijken hé.
                        Collega van me kocht een ferrari, moest 2 jaar wachten. Na 1.5jaar verkocht en nog 1000 euro meer voor gekregen. Iemand die zo ene wilde en geen zin had om op dat moment 2 jaar te wachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
                          Collega van me kocht een ferrari, moest 2 jaar wachten. Na 1.5jaar verkocht en nog 1000 euro meer voor gekregen. Iemand die zo ene wilde en geen zin had om op dat moment 2 jaar te wachten.
                          lol Ik kan me toch moeilijk inbeelden dat iemand meer geeft voor een ferrari 2dehands.. Er staan er toch genoeg op internet 2dehands ^^ Tenzij het wel een heel exclusief model is;

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                            lol Ik kan me toch moeilijk inbeelden dat iemand meer geeft voor een ferrari 2dehands.. Er staan er toch genoeg op internet 2dehands ^^ Tenzij het wel een heel exclusief model is;
                            Ik heb toch nog gehoord van iemand 30.000 euro meer neerlegde dan de nieuwprijs om meteen zijn 430 Scuderia in ontvangst te nemen. Was dan wel een exemplaar volledig naar zijn goesting.

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Denniske

Comment

• Jammer van die spullen op het terras.

Comment

• Zalig, plaatje klopt gewoon volledig Heerlijk die vale bronxkleuren. Hebt ge die mss nog iets groter, voor bureaublad 1280*?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                      Supervet bewerkt Denniske!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                        oops
                                        Last edited by ; 02/02/2009, 09:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
                                          Zalig, plaatje klopt gewoon volledig Heerlijk die vale bronxkleuren. Hebt ge die mss nog iets groter, voor bureaublad 1280*?
                                          http://farm4.static.flickr.com/3426/...a9129c10_o.jpg
                                          1991 Mazda MX-5 NA
                                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...
                                          X