Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJa natuurlijk, dat blijft altijd zo, gelijk welke prijsklasse.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtennee, stel dat je zo een Lambo hebt ofzo met 150K kms op. Dat geraak je aan de straatstenen toch niet meer kwijt?
Vraag eens aan scoobys
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk heb me altijd al afgevraagd wie auto's van die prijsklasse tweedehands koopt, maar blijkbaar zal er toch wel een markt voor zijn zeker?
Zo heeft hij op 3jaar tijd met een 996 GT2 gereden, dan Aston marting V8 en nu Bentley CGT... Doe dat maar eens met splinter nieuwe wagens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk BerichtenEen kennis van mij koopt op die manier elk jaar een 'nieuwe' wagen, altijd jong 2de hands en het waarde verlies is minimaal.
Zo heeft hij op 3jaar tijd met een 996 GT2 gereden, dan Aston marting V8 en nu Bentley CGT... Doe dat maar eens met splinter nieuwe wagens
edith: uw kennis wordt wel elk jaar softer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtennee, stel dat je zo een Lambo hebt ofzo met 150K kms op. Dat geraak je aan de straatstenen toch niet meer kwijt?
Voor mij mogen ze gerust de BIV voor dat soort wagens opslaan .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk BerichtenEen kennis van mij koopt op die manier elk jaar een 'nieuwe' wagen, altijd jong 2de hands en het waarde verlies is minimaal.
Op dit forum zitten toch ook meerdere luxe-wagens van dat type?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenEn waarom dacht je van niet? Dat lijkt me de best manier om in die klasse wagens je entree te maken. 5K BIV is een schijntje voor iemand die 125K en meer op tafel legt.
Voor mij mogen ze gerust de BIV voor dat soort wagens opslaan .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk BerichtenMensen met poen hebben soms ook geen geduld om te wachten op een nieuwe wagen.
Soms staan daar karren met praktisch geen km's op die nog een hoop meer kosten dan wanneer je ze nieuw koopt. Voor de ongeduldigen onder de rijken hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDat is wellicht één van de grootste redenen waarom zo'n garage goed draait.
Soms staan daar karren met praktisch geen km's op die nog een hoop meer kosten dan wanneer je ze nieuw koopt. Voor de ongeduldigen onder de rijken hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk BerichtenCollega van me kocht een ferrari, moest 2 jaar wachten. Na 1.5jaar verkocht en nog 1000 euro meer voor gekregen. Iemand die zo ene wilde en geen zin had om op dat moment 2 jaar te wachten.Ik kan me toch moeilijk inbeelden dat iemand meer geeft voor een ferrari 2dehands.. Er staan er toch genoeg op internet 2dehands ^^ Tenzij het wel een heel exclusief model is;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenlolIk kan me toch moeilijk inbeelden dat iemand meer geeft voor een ferrari 2dehands.. Er staan er toch genoeg op internet 2dehands ^^ Tenzij het wel een heel exclusief model is;
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenlolIk kan me toch moeilijk inbeelden dat iemand meer geeft voor een ferrari 2dehands.. Er staan er toch genoeg op internet 2dehands ^^ Tenzij het wel een heel exclusief model is;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk BerichtenZalig, plaatje klopt gewoon volledigHeerlijk die vale bronxkleuren. Hebt ge die mss nog iets groter, voor bureaublad 1280*?
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment