Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zojuist op de E19 ergens tussen Mechelen en Zemst ingehaald door een zwarte Lamborghini met nummerplaat LAM-666. Geen tijd om foto te nemen uiteraard!

Vraag me niet welk model... Daar ging het effe te rap voor en ik ben echt geen kenner...
    Last edited by ; 16/04/2009, 14:27.

Comment

• Lamborghini Murciélago LP640 Roadster

1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk Berichten
        Zojuist op de E19 ergens tussen Mechelen en Zemst ingehaald door een zwarte Lamborghini met nummerplaat LAM-666. Geen tijd om foto te nemen uiteraard!

Vraag me niet welk model... Daar ging het effe te rap voor en ik ben echt geen kenner...
        OMG

De forumgrap van het jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          OMG

De forumgrap van het jaar
          Je dacht toch niet dat een dame zich met dat soort pietluttigheden bezig houdt.

BTW, merci voor de info, Denniske... Was dus blijkbaar Rami, die naam ben ik hier inderdaad al wel tegengekomen.
          Last edited by ; 16/04/2009, 14:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk Berichten
            Zojuist op de E19 ergens tussen Mechelen en Zemst ingehaald door een zwarte Lamborghini met nummerplaat LAM-666. Geen tijd om foto te nemen uiteraard!

Oei , Rami moest de LP640 nog 's gaan losgooien

Comment

• Oh, ik heb rustig gereden hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                Lamborghini Murciélago LP640 Roadster

Waar heb je die gepot?

Toch niet op de autostrade zo te zien...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                  Oh, ik heb rustig gereden hoor.
                  Dat zijn we natuurlijk van u gewoon he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                    Oh, ik heb rustig gereden hoor.
                    Da's wel waar... Allee, die paar nanoseconden dat mijn zintuigen iets hebben kunnen registreren natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                      Dat zegt niks over de autenciteit, eigenlijk zou je een chassisnummer moeten hebben.
                      wees gerust, deze is een replica, is gekend, oorspronkelijk een GTE

vergeet niet
                      Zagato heeft maar 5 250's gedaan
                      waarvan 3 met double bubble roof

deze is gebaseerd op 0515GT qua looks (er zijn 2 gekende copies ervan)
                      & sinds 0515GT een andere kleurcombo heeft & nog steeds veilig bij zijn long term owner zit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                        Ik zag in de buurt ook een GT40, maar hij reed net weg. GT-006

edit: Volgens het topic "Gepersonaliseerde nummerplaten" zou dat een replica zijn. Volgens de man die ik daar zag, en dat zou dan een kennis zijn van die GT40 eigenaar, is't een originele. Hij klonk naar mijn mening oud, hij piepte nogal.. maar dat kan een replica natuurlijk ook.
                        als je bedoelt een GT40 zoals uit de jaren 60
                        dan is het een replica
                        er zijn maar 3 die straatlegaal zijn & die zien er lichtelijk anders uit & geen enkele daarvan zit in België
                        de meeste replica's die hier in rondbollen kan je zelfs duidelijk aan zien dat ze replica's zijn

Comment

• gisteren op de E40 was er tussen Brugge en Gent een RS4 die me voorbijstak aan +- 140 km/h, het verbaasde mij hoe stil dat ding was, daar zit toch een V8 in eh ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Morning glory Bekijk Berichten
                            gisteren op de E40 was er tussen Brugge en Gent een RS4 die me voorbijstak aan +- 140 km/h, het verbaasde mij hoe stil dat ding was, daar zit toch een V8 in eh ?
                            Niemand zegt dat het een echte was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                              Niemand zegt dat het een echte was
                              Uhu, dat kan wel zijn, maar ik hoorde de bekende sound van " de auto die ik waarschijnlijk nooit zal kunnen betalen" maar enorm stil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                Waar heb je die gepot?

Toch niet op de autostrade zo te zien...
                                Is gewoon om aan te tonen over welke het gaat lees de post boven de zijne
                                Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                                Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                                Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                                Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter007 Bekijk Berichten
                                  Was die aan het jumpen ofzo , die man rechts?
                                  Dat noemt men "lopen".
                                  Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Morning glory Bekijk Berichten
                                    Uhu, dat kan wel zijn, maar ik hoorde de bekende sound van " de auto die ik waarschijnlijk nooit zal kunnen betalen" maar enorm stil.
                                    Moest hij het kot opengetrokken hebben ging je het wel gehoord hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                      Dit kwam ik tegen afgelopen weekend in UK

Aan deze achterruitwisser merk ik dat je in een W202 break zat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                        Moest hij het kot opengetrokken hebben ging je het wel gehoord hebben.
                                        Dat zou ook wel eens goed kunnen, twas nogal druk dus reed hij ook een constante snelheid

Deze week ook een crème kleurige C63 AMG tegen gekomen, er stonden afschuwelijke velgen onder maar anders was hij zeker wel te smaken.

Comment

• Naar Londen geweest spijtig genoegen geen overdreven supercars tegengekomen genre Carrera GT, Zonda of Enzo. Maar toch een paar uitblinkers: een zeldzame Wald CL 63 AMG en een Phantom EWB. Verder waren er immens veel Quatroporte's en Conti GT's.

edith: heb probleem met uploaden foto's, kzal nog eens zien.
                                          Last edited by Mvl; 16/04/2009, 18:13.
                                          Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                                          Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                                          BMW 320d
                                          Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

Working...
                                          X