Oorspronkelijk geplaatst door wisali
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtensorry voor de relik vind het willen maar niet kunnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten60k noem ik niet willen maar niet kunnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk BerichtenHangt ervan af wat je wilt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHij had evengoed 60k aan een auto van een jaar oud kunnen hangen (een nieuwe M3 ofzo), en dan was hij volgens velen hier wel "de man" ....
Ikzelf vind die aston nog wel kunnen, maar het zou ook niet mijn eerste keuze zijn voor dat geld. Dan veel liever een Virage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenNog wat lekkers gezien gisteren, deze vette RS6 zonder kentekens. Hoewel hij een duitse nummerplaat heeft is hij regelmatig te zien in Zottegem City. Eindelijk heb ik hem op foto kunnen vast leggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk BerichtenDa's toch geen officiele plaat achteraan met die B?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenzouden jullie zo een F430 (geen scuderia) verkiezen boven een AM vantage?
Comment
Comment