Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
    Holy Een 2009 Z06, in cyber grey en de nieuwe velgjes, moet de enige zijn in België

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
      Heb je hem ingehaald?
      natuurlijk, en verpletterend dan nog met mijn VW PASSAT 1.9TDI...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk Berichten
        natuurlijk, en verpletterend dan nog met mijn VW PASSAT 1.9TDI...
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
          Ik weet enkel waar zijn huis woont
          Waar is zijn huis dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
            Inderdaad Mega spot ( ik beetje jaloers zijn )
            24 stuks van gemaakt (Monteverdi High Speed 375 S Frua) of misschien toch van Fissore ? iemand
            Dit is de versie van Fissore (de latere versie van Frua is ongeveer dezelfde carrosserie dacht ik, maar met dubbele koplampen).
            The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• Nog wat lekkers gezien gisteren, deze vette RS6 zonder kentekens. Hoewel hij een duitse nummerplaat heeft is hij regelmatig te zien in Zottegem City. Eindelijk heb ik hem op foto kunnen vast leggen.

Comment

De fotograaf zat lekker binnen hoor met ne warme choco in zijn handen op dat hoekske daar. De kans dat ze mij gezien heeft is dus wel heel klein. Blijkbaar zijn er ook dames met respect voor auto's...
                in de nemrod

mooie foto's voor zo door een venster genomen te zijn!
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Nog wat lekkers gezien gisteren, deze vette RS6 zonder kentekens. Hoewel hij een duitse nummerplaat heeft is hij regelmatig te zien in Zottegem City. Eindelijk heb ik hem op foto kunnen vast leggen.

die heb ik eergisteren ofzo ook zien rijden op de baan van Zottegem naar Wetteren (in de tegengestelde richting). Nogal opmerkelijke kar als je die van in de verte ziet afkomen - LEDs & breed pfff dikke kar

Comment

• Vet kenteken.

Comment

• Wat is daar vet aan? ik zie de verwijzing niet

edit: aja, de 5 als S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                        die heb ik eergisteren ofzo ook zien rijden op de baan van Zottegem naar Wetteren (in de tegengestelde richting). Nogal opmerkelijke kar als je die van in de verte ziet afkomen - LEDs & breed pfff dikke kar
                        Aaah gij zijt ook van Zottegem, tof om weten! En dan rij je er ook nog rond met een nieuwe A4, das het toppunt! Kzal eens zwaaien als ik je ooit is zie rijden. Ik denk dat ik je auto dan al gezien heb, wij hebben dezelfde kar staan hier en ik toer er soms ook mee rond in Zottegem.

Comment

• En deze kan je niet echt exclusief noemen, maar toch een fotoke genomen... Prachtige kleurencombinatie

Comment

• bah, tweedehands aston V6 ...
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                              bah, tweedehands aston V6 ...
                              'k Vind het ook jammer dat er zo'n recente nummerplaat ophangt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                bah, tweedehands aston V6 ...
                                WTF

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  WTF
                                  Hij zal jaloers zijn omdat die met een lease-Mini Diesel rijdt.

Comment

• N/o maar voor dat geld koop je wel iets beters.

En inderdaad een V6 en AM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      WTF
                                      het is eigenlijk wel zo hé

Comment

Aaah gij zijt ook van Zottegem, tof om weten! En dan rij je er ook nog rond met een nieuwe A4, das het toppunt! Kzal eens zwaaien als ik je ooit is zie rijden. Ik denk dat ik je auto dan al gezien heb, wij hebben dezelfde kar staan hier en ik toer er soms ook mee rond in Zottegem.
                                        Oh god ja nu ik je posts terug opgezocht heb in het A4 topic valt mijne frank! 'k Heb je weliswaar nog niet gezien in de omstreek (ik ben van Uusterziele mijn vrouw komt wel regelmatig met mijn ride in Zottegem terecht) maar 'k zal je zeker weten te herkennen nu en zwaai zwaai doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

die reed vroeger vaak rond in Kortrijk; met andere nummerplaat dan welteverstaan

Comment

Working...
                                          X