Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
Zelf volgas hoor je de motor niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenZelf volgas hoor je de motor niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
B - U - S
Soit, ik zeg niets.
Als ik die twingo ooit tegenkom zal ik eens ferm mijn gedacht zeggen over parkeren op busstroken.
Vette M3 wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenIk wel, ik vind het ronduit schandalig. Schamen die eigenaars hun niet?
Als ik die twingo ooit tegenkom zal ik eens ferm mijn gedacht zeggen over parkeren op busstroken.
Vette M3 wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenZalige foto! Het lijkt alsof ie al driftend die straat uitkomt, asfalt smeult nog wat na.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenIk wel, ik vind het ronduit schandalig. Schamen die eigenaars hun niet?
Vette M3 wel
You have the ability to read minds!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenZalige C63 AMG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
Zelf volgas hoor je de motor niet
Voor de rest leuke foto (je ziet ze niet vaak vanuit deze hoek op foto) van schitterende auto (die hier bijna dagelijks passeert)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan-andries Bekijk BerichtenBlijkbaar wel meerdere eigenaars van exclusieve cars die last hebben van verkeersregels in Gent. Hier wil de eigenaar in de Keizer Karelstraat rijden komende van aan het zwembad, wat niet mag....iedereen doet dat wel, dus je kan het niet op zijn arrogantie steken!
Voor de rest leuke foto (je ziet ze niet vaak vanuit deze hoek op foto) van schitterende auto (die hier bijna dagelijks passeert)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenDus toch een vooroordeel.
Ik ben helemaal niet haatdragend tov 'lucky owners' en heb ook helemaal geen problemen met hen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
B - U - S
Soit, ik zeg niets.
ps: er zit precies een knik in uw lens (tenzij dit in een spiegel getrokken is)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk BerichtenVlaanderenstraat, ik zit daar op kot hoe ziede gij eruit mss want zie daar soms gasten mee hun kodak rondlopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan-andries Bekijk BerichtenMss slecht verwoord... Ik doelde eerder op het feit dat wel meerdere mensen daar een overtreding begaan en dat je dus niet kan zeggen dat de chauffeur omwille van zijn exclusieve auto lak heeft aan regels.
Ik ben helemaal niet haatdragend tov 'lucky owners' en heb ook helemaal geen problemen met hen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenIk zit daar ook maar 1min van, aan de andere kant van de hoerenstraatjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenVeel volk in mijn buurt blijkbaar, mijn kantoor is aan de Zuid, ik kan net het Glazen Huis van Stubru niet zien...)
Comment
Comment