Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
    Zalige C63 AMG

mooie foto !

Comment

• B - U - S

Soit, ik zeg niets.
      I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Zelf volgas hoor je de motor niet
        Hoe weet je dan dat ie volgas ging?

Comment

Zalige foto! Het lijkt alsof ie al driftend die straat uitkomt, asfalt smeult nog wat na.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten

B - U - S

Soit, ik zeg niets.
            Ik wel, ik vind het ronduit schandalig. Schamen die eigenaars hun niet?
            Als ik die twingo ooit tegenkom zal ik eens ferm mijn gedacht zeggen over parkeren op busstroken.

Vette M3 wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
              Als ik die twingo ooit tegenkom zal ik eens ferm mijn gedacht zeggen over parkeren op busstroken.

Vette M3 wel
              Van het Wit-Gele Kruis kan ik nog verstaan (m'n zus krijgt geen parkeerkaart van het werk en moet anders "alles" (=parkeergeld) zelf betalen...) maar van de andere....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                Zalige foto! Het lijkt alsof ie al driftend die straat uitkomt, asfalt smeult nog wat na.
                Inderdaad, heel knappe foto tom!
                2009 BMW E91 320d
                2002 BMW E46 M3
                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten

Vette M3 wel

You have the ability to read minds!
                  I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Zalige C63 AMG

Vlaanderenstraat, ik zit daar op kot hoe ziede gij eruit mss want zie daar soms gasten mee hun kodak rondlopen

Comment

Blijkbaar wel meerdere eigenaars van exclusieve cars die last hebben van verkeersregels in Gent. Hier wil de eigenaar in de Keizer Karelstraat rijden komende van aan het zwembad, wat niet mag....iedereen doet dat wel, dus je kan het niet op zijn arrogantie steken!
                      Voor de rest leuke foto (je ziet ze niet vaak vanuit deze hoek op foto) van schitterende auto (die hier bijna dagelijks passeert)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jan-andries Bekijk Berichten
                        Blijkbaar wel meerdere eigenaars van exclusieve cars die last hebben van verkeersregels in Gent. Hier wil de eigenaar in de Keizer Karelstraat rijden komende van aan het zwembad, wat niet mag....iedereen doet dat wel, dus je kan het niet op zijn arrogantie steken!
                        Voor de rest leuke foto (je ziet ze niet vaak vanuit deze hoek op foto) van schitterende auto (die hier bijna dagelijks passeert)
                        Dus toch een vooroordeel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                          Dus toch een vooroordeel.
                          Mss slecht verwoord... Ik doelde eerder op het feit dat wel meerdere mensen daar een overtreding begaan en dat je dus niet kan zeggen dat de chauffeur omwille van zijn exclusieve auto lak heeft aan regels.
                          Ik ben helemaal niet haatdragend tov 'lucky owners' en heb ook helemaal geen problemen met hen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten

B - U - S

Soit, ik zeg niets.
                            Mooi, zo een vuile M3

ps: er zit precies een knik in uw lens (tenzij dit in een spiegel getrokken is)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
                              Vlaanderenstraat, ik zit daar op kot hoe ziede gij eruit mss want zie daar soms gasten mee hun kodak rondlopen
                              Ik zit daar ook maar 1min van, aan de andere kant van de hoerenstraatjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jan-andries Bekijk Berichten
                                Mss slecht verwoord... Ik doelde eerder op het feit dat wel meerdere mensen daar een overtreding begaan en dat je dus niet kan zeggen dat de chauffeur omwille van zijn exclusieve auto lak heeft aan regels.
                                Ik ben helemaal niet haatdragend tov 'lucky owners' en heb ook helemaal geen problemen met hen!
                                Iedereen doet naar mijn menig alles hetzelfde, dure auto of niet,.. maar bij een dure wagen valt het gewoon op en anders kijkt men er niet naar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                  Ik zit daar ook maar 1min van, aan de andere kant van de hoerenstraatjes
                                  Haha,.. allez ge zit daar ook op u gemak dan

Comment

• Veel volk in mijn buurt blijkbaar, mijn kantoor is aan de Zuid, ik kan net het Glazen Huis van Stubru niet zien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                      Veel volk in mijn buurt blijkbaar, mijn kantoor is aan de Zuid, ik kan net het Glazen Huis van Stubru niet zien...
                                      En uw kantoor is..? (je hoeft niet te antwoorden.. )

Comment

• Frère-Orbanlaan, app op de hoek, derde verdiep, ge moogt altijd eens zwaaien

Comment

• R33

1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X